Яку олію заливати в двигун 1G Beams

Авторadmin

Яку олію заливати в двигун 1G Beams

Все про олію для бензинового генератора

Недостатньо просто придбати бензиновий генератор, потрібно ще забезпечити його коректне функціонування. Нормальна робота обладнання такого типу неможлива без змащення. Завдяки маслу воно легко заводиться і справно виконує своє призначення, стабільно видаючи необхідні параметри електроенергії, що виробляється.

Зміст матеріалу

Вимоги

Перед купівлею генератора слід ознайомитися з технічними параметрами обраного обладнання, а також дізнатися, який мастильний матеріал для нього буде потрібно. Особливу увагу потрібно акцентувати на типі встановленого двигуна і вигляді застосовуваного палива. Найбільш затребувані, звичайно, бензинові моделі. Від виду палива безпосередньо залежить підбір мастильного матеріалу.

Моторна олія є найважливішою складовою двигунів. Цей продукт крім змащувальної функції виконує ще й охолоджуючу. Олія перешкоджає утворенню надмірного тертя між металевими елементами. Це запобігає заклінуванню рухомих деталей, забезпечує їх справну роботу.

Мастильний матеріал знижує температуру поршнів, відводить тепло, що утворюється в результаті їх руху і нагріву від продуктів згоряння палива в циліндрі.

Мастильні матеріали для бензогенератора відрізняються характеристиками. Олію слід підбирати відповідно до конкретного завдання, рекомендацій виробника обладнання, умов її використання. Потрібно знати, яку змазку краще використовувати для бензинового генератора, щоб уникнути збоїв у його роботі.

Спочатку змазкою для двигунів була сира нафта. Їй притаманні відмінні змащувальні властивості і в’язкість, відкриті ще в позаминулому столітті. Але нафта хоча і справляється зі своїм завданням, але недостатньо чиста для сучасного обладнання. Через сірку і парафіну, що містяться в ній, з’являються забруднення на на робочих поверхнях двигуна, що негативно впливає на продуктивність і довговічність мотора.

У результаті з’явилося альтернативне рішення – олія синтетичного походження. Його отримують шляхом перегонки нафтопродуктів і розбирання їх на складові. Так отримують базову субстанцію. До неї додають різноманітні присадки, що покращують експлуатаційні якості мастила.

Заливка масла при обслуговуванні генераторів, що працюють на чистому бензині, виконується в спеціальну ємність (олійний бак) або безпосередньо в картер.

Огляд видів

Без змащувального складу генератор не зможе працювати. В ході експлуатації техніки важливо, щоб в маслобаку був достатній рівень олії. Це зменшить природний знос, запобігатиме серйозним несправностям і зупинці двигуна через заклинювання механізмів, яким потрібна змазка.

Перш ніж купити і залити склад, потрібно розібратися в його різновидах. Виділяють 2 основні види мастила:

Перший різновид олії використовують для забезпечення нормальної роботи рухомих елементів двигуна, а другий – для мастила підшипників.

Не можна заливати в двигун перший-ліпший склад. Це загрожує серйозними несправностями і додатковими витратами. При купівлі потрібно дивитися на маркування.

У сумішах, які підходять для бензинових генераторів, присутня буква S. Маркування складів виконується відповідно до системи API.

Для бензинових моделей підходять масла SJ, SL, але потрібно переконатися, що склад підходить для 4-тактного двигуна.

За складом виділяють такі види мастил:

  • синтетичні;
  • мінеральні;
  • напівсинтетичні.

Виробляються види олії з різними типами присадок. Від присадок залежать ключові характеристики мастильного складу, а також особливості його використання. У продажу представлені масла, призначені для літнього, зимового і всесезонного застосування. Третій варіант – універсальний.

Допустимо змінювати склад, що має мінеральну основу, на синтетичний (або навпаки). Але доливку виконувати не можна – потрібно повністю змінювати мастило, інакше присадки змішаються і почнуть конфліктувати.

Популярні марки

Виробництвом мастильних матеріалів для бензогенераторів займаються багато брендів. Перерахуємо найпопулярніші продукти.

  • Castrol Magnatec 10W-40. Підходить для експлуатації різних двигунів внутрішнього згоряння. Це синтетичний продукт, що гарантує надійний захист механізмів від перегріву та істиранію.
  • Werk SAE 10W-40 – масло напівсинтетичного походження, що підходить виключно для обладнання, що працює на бензині.
  • Mostela 10W-40. Сучасний масляний продукт, що характеризується високою плинністю. Він не загустіває при сильному зниженні температури і не втрачає вихідних характеристик. Ці якості досягаються за рахунок присадок. Цей тип олії ідеально підходить для 4-тактних двигунів.
  • Mobil Super 1000 10W-40. Варіант універсальної олії на мінеральній основі. Призначений цей продукт для всесезонної експлуатації. У його складі присутній загусник.

Поради щодо вибору

При виборі мастильного матеріалу звертайте увагу на його експлуатаційні характеристики, але в першу чергу на в’язкість і плинність, а також – на температуру можливого використання.

Якщо в маркуванні першої стоїть буква S, значить, масло підходить для бензинового мотора, його можна заливати в чотиритактний двигун електрогенератора. Друга літера позначає ступінь якості. Найякіснішою вважається мастила, на якій є позначення SN.

Купувати мастильні матеріали потрібно тільки в серйозних магазинах, що володіють хорошою репутацією. Не завадить проконсультуватися у продавця, яку моторну олію краще заливати в двигун.

Коли і як змінювати олію?

У новий генератор спершу заливають мастило для обкатки, а через 5 годин зливають. Зміна олії рекомендована кожні 20-50 годин роботи (залежить від конкретної моделі). Бажано слідувати інтервалу, зазначеному в технічному паспорті обладнання.

Залити олію в двигун бензинового генератора неважко. За таким же принципом змінюють мастило в автомобільному моторі. Незалежно від інтенсивності експлуатації генератора заміну слід виконувати кожен сезон, головне – використовувати при цьому якісний продукт, випущений надійним виробником. Застосовуйте змазку з відповідними характеристиками.

При першому запуску генератора олія візьме на себе всі забруднення і металеві частинки, тому її потрібно буде відразу ж поміняти на нову.

Перед зливом старої мастила двигун прогрівають протягом 10 хвилин.

Під отвір для зливу підставляють ємність, потім викручують або послаблюють болт у масляному картері або баку. Після зливу старого масла, болт затягують і через заливний затор наповнюють систему новим. Упевнившись в оптимальному рівні олії, щільно завинчивають кришку заливної горловини.

Якісний мастильний матеріал забезпечить тривалу експлуатацію генератора, запобігатиме його передчасному виходу з ладу. Регулярна і правильна заміна олії, що виконує захисну функцію, гарантує довгу роботу обладнання.

Поради щодо вибору олії для бензинового генератора дивіться у наступному відео.

Як часто треба міняти олію в двигуні?

Кожен водій знає, що у моторного мастила не нескінченний есурс, а якщо воно постаріло, то це позначиться згубним чином на двигуні, збільшиться споживання палива. Тобто, логічним буде такого старіння не допускати і вчасно міняти мастильну рідину на нову. Але про періодичність заміни чітких рекомендацій, як не дивно, немає. Навіть виробники називають різні терміни, якщо взагалі називають. Давайте спробуємо розібратися, як же часто повинна проводитися заміна олії в двигуні.

Зміст матеріалу

Хтось заперечить і скаже, що є конкретні рекомендації по усіх типах олій : мінеральні треба міняти кожні 5 тисяч км, напівсинтетичні – кожні 10 тисяч км, синтетичні – 15 тисяч км. Проте це занадто прямолінійний підхід, що не враховує, наприклад, з якою інтенсивністю за той або інший період експлуатувався автомобіль, які випробовував навантаження, за яких погодних умов це відбувалося, паливо якої якості заливалося у бак і так далі будь-який з це і інший аналогічний чинник вимагає додатковий профілактика.

Заміна олії в двигуні: кілометри далеко не головне

Отже, як з’ясувалося, строга прив’язка заміни олії в двигуні до кілометрів пробігу – не найвдаліший підхід. Правильнішим вважається брати за основу інший параметр – мотогодинник. Правда, ця одиниця виміру вираховується дуже непросто і залежить не від реального часу, а від швидкості обертання колінчастого валу двигуна(чим більше ця швидкість, тим коротше за часом мотогодина).

Інформацію про конкретне співвідношення оборотів коленвала і мотогодинника може дати виробник авто. Усереднене значення – 200-250 мотогодин на 15 тисяч км пробігу. Існують окремі алгоритми для підрахунку мотогодинника при їзді по міських вулицях і по міжміських трасах.

Тим, хто не бажає стомлювати себе складними підрахунками, досить наслідувати нескладні рекомендації досвідчених механіків. Проста порада: незалежно від міри експлуатації машини, робити заміну один раз в рік.

Якщо комусь цей метод здасться не дуже економним, то можна визначити міру «выработанности» олії за допомогою нескладних тестів. Наприклад, якщо змащуюча рідина потемніла до такої міри, що не видно щуп, то підійшов час заміни. Ще можна перевірити олію так: прогріти двигун, дістати щуп, на чистий паперовий аркуш налити трохи олії, почекати декілька хвилин і уважно розглянути пляму, що утворилася. Якщо слід від моторного мастила є рівномірно забарвленою брудною плямою, то потрібно заміну; якщо олія розтеклася по листу, то ще сгодится для експлуатації.

Про автора

admin administrator