Де знаходиться найдовший міст у світі

Авторadmin

Де знаходиться найдовший міст у світі

Зміст:

Найдовший у світі міст і штучний місяць: як Китай дивує світ

Штучний місяць дозволить зекономити електроенергію, освітлюючи вулиці замість ліхтарів. Від грандіозного моста користі буде менше.

За останній час Китаю вдалося двічі здивувати світ. Вперше, коли він оголосив про запуск амбітного проекту зі створення штучного місяця, а вдруге — збудувавши найдовший у світі морський міст. До речі, 7 з 10 найдовших мостів світу збудували в Китаї, причому найдовший міст США у цьому загальному рейтингу лише на дев’ятій позиції.

Країна, що має другу економіку світу і стає в рівень із найбільшими політичними гравцями, вже давно не сприймається такою, як її подавали расистські «радянські анекдоти», — бідною та голодною: китаєць, мовляв, поспішає відкопати картоплю, посаджену вчора, бо «сильно кусать хоцеця!»). Можна тільки подивитися і позаздрити великому народові, темпам з, якими він примусив світ ставитися до себе принципово по-іншому. Згадані ж масштабні проекти тільки засвідчують, що Китаю не достатньо бути другою економікою, він претендуватиме на звання і першої, і найбільш іноваційної. Але до цієї – ще лежить шлях, а чим же Піднебесна, здивувала світ зараз — Укрінформ вирішив дізнатися детальніше.

Штучний місяць замість вуличних ліхтарів зекономить $173 млн на рік

Китай взявся за амбітний проект зі створення штучного місяця і до 2020 року планує запустити його над містом Ченду. За задумом розробників, він має підсилити світло справжнього Місяця, зависаючи над містом. Такий «ліхтар» зможе освітлити коло діаметром 10-80 км, а точний діапазон освітлення регулюватиметься в межах десятків метрів. Штучний місяць буде у восьмеро яскравішим за справжній і це дозволить йому стати альтернативою вуличним ліхтарям. За оцінками голови Науково-дослідного інституту аерокосмічних наук і технологій систем мікроелектроніки в Ченду Ву Чуньфена (Wu Chunfeng), якщо штучний місяць освітлюватиме 50 км квадратних території, місто зможе зекономити на електроенергії близько $173 млн на рік.

Детального опису, як виглядатиме штучний «місяць» поки що немає, та як пише China Daily, він матиме спеціальне покриття, яке відбиватиме сонячне світло назад на Землю, подібно до того як це саме відбувається зі справжнім Місяцем. Штучний місяць знаходитиметься на значно ближчій відстані від Землі — на орбіті висотою 500 км, тоді як справжній місяць — за 380 тисяч кілометрів.

Принцип освітлення земної поверхні штучним місяцем // Фото: The Times

Розробники кажуть, що в 2022 році планується запуск уже трьох штучних місяців. Вони зможуть по черзі відбивати сонячне світло, оскільки не завжди будуть в найкращому положенні відносно сонця, і за потреби разом зможуть освітити площу близько 3600-4400 км кв. на Землі упродовж 24-х годин.

Найдовшого у світі мосту через море вистачило б на 60 Ейфелевих веж!

А ще Китай вважається світовим лідером з будівництва найдовших морських споруд. Щойно там офіційно відкрили найдовший морський міст, який з’єднує материкове місто Чжухай з Гонконгом і Макао. Перехід, довжина якого складає рекордні 55 кілометрів, включає в себе надводну дорогу і підводний тунель протяжністю 7 кілометрів.

Вартість зведення такого морського гіганта склала $20 мільярдів, а будували його майже ціле десятиліття — з 2009 року. Міст дозволив скоротити час у дорозі між Гонконгом і Чжухаєм з 3-х годин до 30 хвилин. А створений він у такий спосіб, аби витримати землетруси та тайфуни, яких чимало трапляється у цих місцях. Для будівництва використали 400 000 тонн сталі, якої було б достатньо для будівництва 60 Ейфелевих веж та 1,08 мільйони кубометрів бетону. Інженери стверджують, що міст має вистояти не менше 120 років. До того ж на ньому передбачені посилені заходи безпеки – спеціальні камери будуть оглядати всіх водіїв, які перетинатимуть міст, на ознаки сонливості, а також, звісно, для протистояння терористичній загрозі.

Міст між Гонконгом і Чжухаєм // Фото: AP

Проїхатися шикарним мостом зможуть не всі — водіям для цього потрібно буде мати спеціальний дозвіл, який видається за системою квот. Навіть більше — проїзд усіх транспортних засобів буде платним.

Новий міст сприйняли суперечливо — одні називають його інженерним тріумфом та національною гордістю, інші ж навпаки — білим слоном, тобто нерентабельним об’єктом. Критики також відмічають, що політичне значення мосту перевершує його практичну корисність.

Варто відмітити, що будівництво нового китайського мосту супроводжувалося багатьма проблемами – перевитратами бюджету, корупцією, юридичними проблемами, що стало причинами затримки у завершенні робіт. Не обійшлося і без трагічних інцидентів – за словами чиновників, під час його будівництва загинули 9 робітників (але за інформацією ЗМІ — вдвічі більше). Іще сотня людей отримали травми, через що у пресі його називали мостом смерті. Будівництво мосту викликало й обурення екологів, які заявляли, що споруда матиме руйнівний вплив на рожевих дельфінів – зникаючий вид (інженери звісно ж стверджують, що під час будівництва моста враховувалися усі екологічні вимоги, аби не нашкодити морській фауні регіону). Чи зменшують привабливість “інженерного дива” усі ці проблеми — покаже час. А поки що Китаю вдалося задовольнити власні амбіції хоча б у тому, що світ не втомлюється обговорювати його досягнення.

Юлія Горбань, Київ

Друге фото: Mirror

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Найдовші в світі мости: Топ-10 список

Вітаємо вас знову на сторінках нашого сайту «Я і Світ»! Мости тягнуться над водою, над землею, над прірвою. Сьогодні ми розповімо який найдовший міст в світі.

Вирушаючи в подорож по світу, загляньте в топ 10 найдовших споруд, придивіться до фото, дізнайтеся де знаходяться і як називаються. А потім пройдіться по ним наяву.

На 1 місці Дан’ян-Куньшаньський віадук – 164 800 м

Дан’ян-Куньшаньський віадук з’єднує два міста в Східному Китаї. Це залізничний міст, по якому можуть проїхати відразу кілька поїздів. Майже 9 км проходить над поверхнею води, решта відстань поїзди їдуть по суші. Будівництво тривало досить довго, всього чотири роки і працювали тут 10 000 чоловік. На проект Китай витратив 8,5 млрд доларів і він числиться в Книзі Рекордів Гіннеса, як найдовший в світі.

2 місце займає Великий Тяньцзінь – 113 700 м

Цей спорудження продовжує високошвидкісну залізницю гілку між містами Пекін і Шанхай, і теж побудовано в Китаї.

На 3 місці – Міст через Вей – 79 700 м

Знову китайський залізничний міст. Він з’єднує береги річки Вей і двічі її перетинає. За нього поїзда стали їздити з 2010 року, хоча побудований був в 2008.

4 місце – Магістраль Банг На – 54 000 м

Це шести смуговий шосе, але багато хто вважає цю дорогу мостом, т. К. Проходить над землею. Автомобільний гігант знаходиться в Таїланді і будували його 5 років. Серйозні дорожні пробки переконали владу побудувати це шосе і вкласти в нього понад мільярд доларів. І хоча шосе платне, багато автомобілістів і туристи намагаються проїхати по ньому, минаючи пробки і милуючись навколишніми видами.

Середина рейтингу – Ціндаоскій – 42 500 м

Найбільш великий автомобільний проект через водний простір. Все 42,5 км Ціндаоскій міст йде над затокою. Будували його 4 роки, і за цей час пішло 10 млрд доларів. Кожен день по дорозі проїжджає до 30 000 машин, і економлять при цьому всього півгодини часу. Дехто дивується: навіщо було витрачати такі гроші з бюджету на 30 хвилин економії?

6 місце – Міст-дамба Пончартрейн – 38 420 м

Також йде через воду озера Пончартрейн США. Знаходиться в штаті Луїзіана і є платним. Тепер проїхати між двома берегами озера можна всього за 50 хвилин. Дуже стійкий перед різними стихіями, але видно побудований так низько над водою, що в нього періодично врізаються баржі.

7 місце віддаємо Мосту через затоку Ханчжоувань – 35 673 м

Один з найкрасивіших в світі, знаходиться в Китаї. Надводний, що проходить за тихоокеанським затоки. Споруда побудована в формі букви S. Проїжджаючи по спорудженню, автомобілісти скорочують відстань на 120 км. По шести смугах дороги можна їздити зі швидкістю 100 км / год. Термін придатності встановлений на позначці в 100 років і потім спорудження реконструюють.

На 8 місці Шанхайський маглев – 30 500 м

Це найдорожчий Китайський залізничний проект. Зроблений він на магнітному підвісі. Коштував проект близько 1,6 млрд. Доларів. Дорога прокладена в основному по заболоченій місцевості, і кожні 25 км доводилося робити бетонні подушки для опор, а вони коштують дорого. Найбільша швидкість поїзда за таким мосту близько 430 км / год, але всього півтори хвилини – адже розігнатися майже ніде.

9 місце віддаємо Мосту-тунелю, який проходить через Чесапікська затока – 28 140 м

Дуже цікава споруда, яку стає підводним тунелем. Відмінна ідея прокотитися під водою. Спорудження будувалося цілих 35 років. Вартість проїзду по мосту 12 доларів за проїзд. Машини їдуть деякий час на поверхні, а потім «йдуть» вниз в тунель під водою, щоб кораблі могли вільно проплисти через спорудження.

І завершує список – міст Короля Фахда – 26 000 м

Він складається з декількох гребель і невеликих мостів, які з’єднують Саудівську Аравію і держава Бахрейн, що знаходиться на островах. Назва дана на честь короля Аравії, який і заклав початок будівництва. Одна з частин досить примітна, т. К. Підноситься високо над водою, як пагорб. Хочеться розповісти і про інших унікальних мостах, що не увійшли в десятку

Найдовший арочний побудований в м Шанхай, довжиною понад 3,5 км і висотою близько 45 м

Найдовший навісний скляний знову в Китаї довжиною 488 м, а шириною – 2 м

Спорудження з’єднує дві скелі, а його вага досягла 70 тонн. Коли туристи підходять до центру, він злегка гойдається. Як це здорово, але і страшно! Одночасно на нього можуть ступити 500 осіб.

Найдовший пішохідний підвісний пролягає над Ахштирская ущелиною в Сочі. Довжина – 439 м і тягнеться він на висоті в 207 м

Протяжність найдовшого в Європі – 17 км – Васко да Гама

Спорудження досить красиве і проходить над дуже чистими водами. Його будували лише півтора року і до 500-річної річниці відкриття шляху з Європи до Індії він був готовий.

У Росії довгий Вантовий побудований у Владивостоці 3100 м

Шириною близько 29 м, а вагою 23 000 тон. Високі пілони піднімаються вгору на 324 м. Ще один великий вантовий знаходиться в Санкт-Петербурзі через річку Неву. Він нерозвідних і має довжину 2884 м.

Незвичайний «танцюючий міст» прокладений через Волгу і тягнеться на 2,5 км

В кінці 2011 року його зміцнили за участю фахівців з Німеччини.

І ось чинний проект – Кримський міст

Він буде одним з найбільших в Росії. Протягом 19 км поруч пройдуть автомобільна і залізна дороги від Таманського півострова до берега Криму через морську протоку. Відкриття Кримського моста: докладніше читайте тут .

Ми поділилися інформацією про найдовших і незвичайних мостах світу, що проходять через море, землю, про висячих і залізничних. Поділіться інформацією з друзями в соціальних мережах і до зустрічі на сторінках нашого сайту!

Про автора

admin administrator