Що роблять у транспортній компанії

Авторadmin

Що роблять у транспортній компанії

Хто такий логіст і чим він займається? Професія логіст.

Якщо просто відповісти на питання, хто такий логіст і чим він займається, можна сказати, що це фахівець, в обов’язки якого входить доставка товару, його складування та розробка оптимальної схеми поставки. Однак на вигляд такі прості обов’язки включають в себе безліч складових.

Що повинен робити логіст?

  • проводити розрахунки;
  • шукати надійних партнерів;
  • займатися аналізом ринку транспортних послуг;
  • готувати відповідну документацію.

Чим займається логіст в транспортній компанії?

Його головне завдання – доставка товару з дотриманням якості, кількості, обсягів і термінів. Важливо при цьому організувати процес таким чином, щоб затратити мінімум сил і засобів. Мета логістики – підвищення ефективності роботи компанії.

Посада логіста затребувана в першу чергу в компаніях, що займаються вантажоперевезеннями. Крім цього, логісти працюють на виробничих підприємствах, так як виготовлену продукцію завжди необхідно доставляти покупцям.

У хорошого логіста в запасі завжди є кілька шляхів доставки товару, щоб уникнути форс-мажорів і непотрібних додаткових витрат компанії. Незалежно від обставин, що виникають (поломка транспорту, затримка літака, проблеми з митницею, ремонт автодороги), товар повинен бути доставлений в термін. Крім того, логіст повинен постійно стежити за корективами законодавчої бази, які безпосередньо стосуються його діяльності.

Якими якостями повинен володіти логіст?

Спеціальність логіст найбільше підійде людям, які звикли працювати самостійно, людям відповідальними і мислячим творчо.

Логісти – це люди комунікабельні і мобільні, здатні знаходити спільну мову з представниками різних професій. Крім того, ці люди повинні мати аналітичні здібності і складати окремі ланцюжки поставок.

Що повинен знати і вміти логіст?

Грамотний логіст здатний в рази підвищити ефективність роботи компанії. Що повинен знати логіст, щоб стати хорошим фахівцем і принести користь – він повинен володіти відмінними знаннями в економіці, юриспруденції, математиці та інших точних науках, а також вміти застосовувати в своїй роботі інноваційні технології та володіти відповідним програмним забезпеченням.

Логістика – це складний процес, що включає безліч різних складових. Тому часто при наймі логіста роботодавець висуває ще одну важливу вимогу – щоб логіст вмів бачити процес цілком. Найбільшим попитом серед фахівців є ті, які не тільки розбираються в перевезеннях, але також володіють іноземними мовами і досконало знають складську і закупівельну логістику.

Що ще повинен знати логіст по транспорту?

В ідеалі це має бути багатопрофільний фахівець, який:

  • розбирається в організації транспортування вантажів;
  • координує внутрішні і зовнішні зв’язки компанії;
  • розробляє форми і методи ведення звітності;
  • аналізує ефективність логістичних операцій фірми;
  • грамотно розподіляє фінансування, виділене на організацію логістичної діяльності;
  • погоджує роботу відділу логістики з іншими відділами компанії.

У будь-якій компанії посаду логіста є дуже важливою і почесною, однак, як бачите, на цьому фахівці лежить і чимала відповідальність. Адже за умови невиконання договору і зриву поставок під загрозою опиняється репутація компанії.

Сучасні тренди у сфері транспорту. В Girteka розповіли як вони впливають на бізнес вантажоперевезень

Концепція сталого розвитку, і, зокрема, прагнення до зниження викидів вуглекислого газу, цифровізація бізнес-процесів і послуг – усі ці фактори безпосередньо впливають на бізнес автоперевезень. Представники провідної європейської компанії з вантажоперевезень Girteka, розповідають, як сучасні тренди реалізуються у них в компанії.

Прочитати цю статтю можна за: 5 хвилин

Концепція сталого розвитку, і, зокрема, прагнення до зниження викидів вуглекислого газу, цифровізація бізнес-процесів і послуг – усі ці фактори безпосередньо впливають на бізнес автоперевезень. Представники провідної європейської компанії з вантажоперевезень Girteka, розповідають, як сучасні тренди реалізуються у них в компанії.

Кліматична нейтральність до 2050 року – що роблять транспортники?

У Європейському союзі вважають, що до 2050 року реально досягти кліматичної нейтральності, тобто звести викиди вуглецю практично до нуля. Тому всі компанії, які працюють у транспортній галузі, просто зобов’язані трансформувати свою роботу. Які саме технології переважатимуть, покаже час і дослідження.

Сьогодні точаться суперечки про те, яка технологія переважатиме, чи будуть водневі або акумуляторні двигуни провідною технологією з нульовим рівнем викидів у найближчі роки. Для відповідальної логістичної компанії важливо діяти вже зараз, не чекаючи результатів випробувань і оголошення переможця. Перехід на вантажівки з нульовим рівнем викидів повинен відбуватися не тільки через нормативні вимоги або „зелений” імідж, це питання відповідальності за майбутнє”,- каже Міндаугас Паулаускас, генеральний директор Girteka Transport.

У 2022 році Girteka підписала угоду про партнерство зі шведським виробником автомобілів Scania. Парк компанії поповниться 600 електромобілями, оснащеними новою трансмісією Scania Super. Вона знижує витрату палива на 8 відс. Важливою частиною цієї угоди є будівництво зарядної інфраструктури для нових електромобілів.

Компанія Scania прагне до створення стійкої транспортної системи, і це знаходить відображення в нашій діяльності та процесах, а також у пропонованих нами продуктах і послугах. Для цього ми встановили науково обґрунтовані кліматичні цілі, які зобов’язують нас скоротити викиди CO2 в масштабах і темпах, рекомендованих наукою, необхідних для зниження глобального потепління. Одним із способів досягнення цих цілей є електрифікація автопарків наших партнерів. Тому встановлення партнерства з одним із головних представників європейської транспортної екосистеми, компанією Girteka, має вирішальне значення для досягнення цієї мети”, – коментує Войцех Ровіньський, генеральний директор Scania Polska S.A.

Цифровізація – що змінюється?

В управлінні ланцюгами поставок цифровізація вже має ключове значення. Моніторинг, автоматизація процесів, більша видимість для вантажовідправників, робота з клієнтами – всі ці процеси електронні, і по-іншому вже не буде.

А ось нові завдання транспортних компаній у зв’язку з цифровізацією процесів – це інтеграції вантажівок з низьким рівнем викидів, електромобілів і автомобілів на водневому паливі, що вимагає змін і адаптації процесів вже наявної інфраструктури для їхнього заправлення.

У Girteka розширюють відділи, які відповідають за цифровізацію всіх сфер бізнесу. У компанії постійно впроваджують нові технології, щоб оптимізувати процеси. Наприклад, до них належать:

  • Рішення SAP, які використовуються в управлінні автопарком.
  • Телематичні системи, які враховують не тільки час доставки та рівень викидів, а й відповідні місця відпочинку та паркування для водіїв.
  • Інструменти на основі штучного інтелекту – AI Operator і AI Planner. Вони підтримують планування міжнародних маршрутів. Ґрунтуються на правилах Mobility Package, даних про стан доріг, наявність парковок або викиди CO2. Крім цього ці інструменти полегшують підбір водіїв і вантажівок для конкретних поставок.

Автоматизація та цифровізація змінять кожну ланку в ланцюжку поставок, і нам необхідно адаптуватися до змін, які принесуть завтрашні технології. Швидкість завжди була важлива в цій галузі, і нові технології допомагають нам швидше ухвалювати рішення і впроваджувати різні рішення. Знаючи, як їх використовувати, ми зможемо стати ще більш орієнтованою на клієнта, ефективною і стійкою логістичною компанією”, – підсумовує Міндаугас Паулаускас.

Робота з водіями: безпека та комфорт у професії

У концепцію сталого розвитку входить не тільки ставлення до екології. Зокрема йдеться про людську безпеку, а отже, у сфері транспорту – це турбота про комфорт і безпеку водіїв.

Тож коли планується нова інфраструктура для принципово нових автомобілів, то це не означає, що потрібно будувати лише зарядні станції чи водневі заправки.

Важливо обладнати добре освітлені парковки та місця відпочинку далекобійників, а також подбати про те, щоб робота на нових авто була для них фізично зручною.

Ми впроваджуємо різноманітні рішення, щоб зробити роботу водія вантажівки безпечнішою, комфортнішою і, що особливо важливо в умовах дефіциту водіїв, доступнішою, незалежно від віку та статі. Це не лише парк сучасних транспортних засобів із новітніми системами безпеки та зручностями, а й програми навчання та розвитку або добре обладнані транспортні та сервісні бази”, – підкреслює Елліна Лоліс, керівник Girteka Poland.

Про автора

admin administrator