Скільки днів у 2 кварталі 2022 року

Авторadmin

Скільки днів у 2 кварталі 2022 року

Святкові та неробочі дні 2022

Колеги, зверніть увагу, що в 2022 році 13 та 28 червня ― робочий день. У статті знайдете корисну інформацію про зміни щодо святкових та неробочих днів під час воєнного стану. Дізнаєтеся також все про святкові та неробочі дні у 2022 році, щоб вчасно спланувати відпустку, організувати робочий процес на підприємстві та не схибити в розрахунках.

13 та 28 червня 2022 року ― вихідні чи робочі дні

За ініціативою Президента України воєнний стан в Україні з 25 травня продовжили на 90 днів, тобто до 23 серпня (Закон від 22.05.2022 № 2263-IX).

В умовах воєнного стану понеділок 13 червня та вівторок 28 червня ― робочі дні (ч. 6 ст. 6 Закону України від 15.03.2022 № 2136-IX).

Важливо: провідний експерт МЦФЕР: Головбух Андрій Дуднік уже підготував роз’яснення про розрахунок відпускних та лікарняних на час воєнного стану.

Календар 2022 на час воєнного стану

Внаслідок воєнного стану Трійця та День Конституції України не вважаються святковими та неробочими днями. Отримайте розрахунок норм тривалості робочого часу на 2022 рік для «п’ятиденки».

На час воєнного стану в трудове законодавство внесли зміни. Вони стосуються також святкових і неробочих днів. В Expertus: Головбух детально розповіли про нові норми трудових відносин в умовах війни. Беріть в роботу ці роз’яснення, тримайтеся і за можливості працюйте — ви потрібні Україні!

Які дні в 2022 році будуть святковими

Розібратися зі святковими днями у 2022 році нам як завжди допоможе ст. 73 КЗпП. Тож у 2022 відпочиватимемо в такі дні:

  • 1 січня – Новий рік;
  • 7 січня, а також 25 грудня – Різдво Христове;
  • 8 березня – Міжнародний жіночий день;
  • 1 травня – День праці;
  • 9 травня – День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День перемоги);
  • 28 червня – День Конституції України;
  • 24 серпня – День незалежності України;
  • 14 жовтня – День захисників і захисниць України.

Календар святкових та неробочих днів у 2022 році

Які дні в 2022 році будуть неробочими

Також не варто забувати про неробочі дні 2022 (релігійні свята), зокрема:

  • 7 січня і 25 грудня – Різдво Христове;
  • 24 квітня – Пасха (Великдень);
  • 12 червня – Трійця.

Перенесення робочих днів у 2022 році

Перенесення робочих днів уже вкотре хотіли скасувати, однак законопроєкт так і залишився законопроєктом, справа далі не пішла. Натомість Уряд прийняв розпорядження від 26.08.2021 № 1004-р про перенесення робочих днів у 2022 році.

Згідно рішення, для установ та організацій, з п’ятиденним робочим тиждень з двома вихідними днями в суботу та неділю, перенесуть робочі дні з:

  • понеділка 7 березня на суботу 12 березня;
  • понеділка 27 червня на суботу 2 липня.

55+ Facebook статистика та тенденції [2024 оновлення]

Facebook все ще панує у всесвіті соціальних мереж і, безсумнівно, є однією з найпотужніших платформ соціальних мереж. Загальновідомо, що Марк Цукерберг став співзасновником Facebook (спочатку називався «Фейсбук») ще в 2004 році, і компанія швидко розширювалася.

У 2009 році Facebook купив Instagram, а в 2014 році придбав Whatsapp. У жовтні 2021 року «Facebook Inc», материнська компанія всіх трьох платформ, змінила назву на Meta.

Чи лопнула бульбашка? З моменту перетворення на Meta компанія втратила колосальні 700 мільярдів доларів після свого піку ринкової вартості в 1 трильйон доларів у вересні 2021 року.

Незважаючи на це катастрофічне падіння вартості, Facebook продовжує міцно триматися за титул найпопулярнішої соціальної медіа-платформи у світі.

Ось, я зібрав 55+ актуальна статистика Facebook за 2024 рік щоб дати вам повне уявлення про поточний стан улюбленої у світі платформи соціальних мереж.

Загальна статистика Facebook
Статистика використання Facebook
Демографічна статистика користувачів Facebook
Маркетингова статистика Facebook
Статистика реклами у Facebook
Підсумки
посилання

Загальна статистика Facebook

По-перше, давайте почнемо зі збору загальної статистики та фактів Facebook за 2024 рік :

  • Дохід Facebook від реклами в третьому кварталі 3 року склав 2023 мільярда доларів, що на 33.6% більше, ніж у третьому кварталі 23 року.
  • У Facebook 1.98 мільярда щоденних активних користувачів
  • У середньому у вересні 2.09 року було 2023 мільярда щоденних активних користувачів (DAU), що на 5% більше, ніж у вересні 2022 року.
  • У січні 2024 року вартість акцій Meta була близькою до 370 доларів. Його найвища ціна акцій становила $382.18 (09-07-2021)
  • Facebook усе ще править, випереджаючи Instagram, що посів друге місце, і TikTok, що посів третє місце

До 3 кварталу 2024 року Facebook дохід від реклами склав 33.6 мільярда доларів, На 23% вище, ніж у 3 кварталі 2022 року .

Facebook в Кількість активних користувачів на місяць (MAU) зросла на 91 мільйон до 3.04 мільярда в третьому кварталі 3 року, порівняно з 2.95 мільярда в третьому кварталі 3 року. Це на 2022% більше, ніж у минулому році.

Існували 2.09 мільярда щоденних активних користувачів (DAU) в середньому за вересень 2023 року, зростання порівняно з вереснем 5 року на 2022%.

Reality Labs, підрозділ Facebook VR і AR, заробив 210 мільйонів доларів доходу в 3 кварталі 2023 року, що на 26.3% менше порівняно з 285 мільйонами доларів США в 3 кварталі 2022 року.

Meta звільнила 21,129 3 співробітників з третього кварталу 2022 року, що на 24% скорочує чисельність персоналу. Зараз у компанії 66,185 3 співробітників станом на 2023 квартал XNUMX року.

У січні 2024, Вартість акцій Meta була близькою до 370 доларів. Його найвища ціна акцій становила $382.18 (09-07-2021)

Facebook по всьому світу Середній дохід на користувача (ARPU) становив 11.23 дол. США в третьому кварталі 3 р. що на 3% вище, ніж у третьому кварталі 3 року. У третьому кварталі 2022 року ARPU Facebook становив 3 доларів США.

Facebook в Середній дохід на користувача (ARPU) у США та Канаді становив $56.11 у третьому кварталі 3 року, найвищий у світі. У третьому кварталі 3 року ARPU Facebook у США та Канаді становив 2022 доларів США. Це падіння на 58.77% за рік.

П’ятірка найпопулярніших сторінок Facebook: Facebook (189 млн шанувальників), Кріштіану Роналду (168 млн шанувальників), Samsung (161 млн шанувальників) і Містер Бін (140 млн шанувальників).

Індія лідирує за кількістю користувачів Facebook, Індія може похвалитися загалом 329 мільйонами користувачів Facebook. Це приблизно 23.88% від загального 1.38 мільярда населення Індії

Теми від Meta це найшвидше зростаюча платформа соціальних мереж в історії (100 мільйонів користувачів всього за п’ять днів).

Статистика використання Facebook

Як люди використовують Facebook? Давайте перевіримо статистику використання Facebook за 2024 рік

  • Щомісяця 1.8 мільярда людей користуються групами Facebook
  • Найбільше залучення Facebook відбувається з понеділка по п’ятницю о 3 ранку, у вівторок о 10 ранку та опівдні.
  • У середньому сторінки Facebook із 10–100 тисячами шанувальників мають коефіцієнт залученості один на 455 підписників

Користувачі Facebook створюють 4 мільйонів лайків кожну хвилину.

Кожен день навколо 1 мільярд історій у Facebook є спільними.

1.8 мільярда людей користуються групами Facebook щомісяця.

Кожні 30 днів середній користувач Facebook ставить лайк 11 публікацій, залишає п’ять коментарів, повторно публікує одну публікацію та натискає дванадцять оголошень.

Існує 203.7 мільйона користувачів Facebook у США, і кожна людина витрачає 33 хвилин в середньому на платформі щодня.

Відбувається найбільше залучення Facebook З понеділка по п’ятницю о 3 ранку, у вівторок о 10 ранку та опівдні. Найгірший день для публікації у Facebook – субота.

81.8% користувачів використовуйте лише Facebook на a мобільний пристрій.

Щодня на Facebook завантажується 350 мільйонів фотографій. Це 250,000 4,000 за хвилину або XNUMX XNUMX за секунду.

Кожен місяць, 20 мільярдів ділових повідомлень обмінюються у Facebook Messenger. У США в даний час є 135.9 мільйонів Facebook Messenger користувачів.

71% користувачів Facebook заходять на платформу, щоб бути в курсі своїх близьких, а понад 59% також бути в курсі актуальних новин і подій.

Facebook Marketplace доступний у 70 країнах світу щомісяця отримують доступ понад 800 мільйонів користувачів. Це включає кожного третього жителя США.

Середня публікація у Facebook користується органічне охоплення 6.4 лайків.

Більше 50% населення світу розмовляє мовою, яка не входить до десятки найбільш поширених мов світу. Тому Мета зараз викладає AI для миттєвого перекладу сотнями мов у реальному часі.

В середньому, Facebook відвідують 8 разів на день, А потім Instagram (6 разів на день), Twitter (5 разів на день) та Facebook Messenger (3 рази на день).

У середньому сторінки Facebook із 10–100 тисячами шанувальників мають рівень залучення один на 455 підписників. Сторінки з понад 100 тисячами шанувальників одна взаємодія на 2,000 підписників.

Демографічна статистика користувачів Facebook

А тепер давайте глибше зануримося в демографічну статистику та факти Facebook за 2024 рік:

  • Найбільшою віковою групою користувачів Facebook є 25-34 роки.
  • Найбільшу демографічну групу Facebook становлять чоловіки віком 25-34 роки (17.6% світової бази користувачів).
  • База користувачів Facebook від 13 до 17 років зменшилася вдвічі з 2015 року.

Станом на січень 2024 року 56.5% користувачів Facebook становили чоловіки, а 43.5% – жінки.

У січні 2024 року найбільшою віковою групою користувачів Facebook була 25-34 роки. Платформа є використовується найменше 13-17-річними.

П’ятірка провідних країн за розміром аудиторії Facebook це Індія (349.7 млн), США (182.3 млн), Індонезія (133.8 млн), Бразилія (114.7 млн), Мексика (92.1 млн).

У січні 2024, 5.3% від загальної кількості активних користувачів Facebook у всьому світі були дорослі у віці 65 років і старше.

Найпопулярнішою демографічною групою Facebook є чоловіки 25-34 р., що складає 17.6 відсотка світової бази користувачів.

Facebook в найпопулярніша рекламна аудиторія – 18-44 роки, при цьому найбільше залучених чоловіків у віці 25-34 років.

Facebook в З 13 року база користувачів віком 17-2015 років скоротилася вдвічі. Відтік переважно пояснюється переходом молодих людей на TikTok.

74% високодохідників використовуйте Facebook для пошуку різноманітних продуктів для покупки. Категорія з високим доходом включає тих, хто заробляє не менше 75,000 XNUMX доларів на місяць.

Маркетингова статистика Facebook

Ось колекція маркетингової статистики та фактів Facebook за 2024 рік. Основні вивезення:

  • Споживачі на 53% частіше купуватимуть у бренду, до якого легко отримати доступ через Facebook Messenger
  • 78% споживачів у США кажуть, що вони дізналися про новий продукт, переглянувши Facebook
  • Під час проведення досліджень 48.5% B2B осіб, які приймають рішення, використовують Facebook

У Facebook є понад 200 мільйонів компаній; проте тільки три мільйони компаній зараз рекламують на Facebook.

62% людей стверджують, що їхній інтерес до продукту зріс побачивши це у відео у Facebook.

Споживачі є На 53% більше шансів купити від бренду, який легко доступний через Facebook Messenger.

78% споживачів у США кажуть, що так виявив новий продукт подивившись на Facebook, і 50% споживачів хочуть використовувати Facebook Stories відкривати нові продукти.

Закінчилися 60 мільйонів бізнес-сторінок у Facebook, і 93% цих компаній працюють на платформі.

При проведенні досліджень, 48.5% осіб, які приймають рішення в сфері B2B використовувати Facebook.

Завдяки високій залученості, 81% компаній вважають за краще використовувати відео для їх маркетингової стратегії Facebook.

Facebook відповідає за понад чверть усіх витрат на цифрову рекламу; це супроводжується Google (28.9%) і Amazon (10.3%).

10.15% користувачів Facebook використовувати платформу спеціально для пошуку нових продуктів для покупки.

Статистика реклами у Facebook

Нарешті, давайте дізнаємось про дуже цікаву рекламну статистику за 2024 рік:

  • Станом на 3 квартал 2023 року доходи Facebook від реклами склали 33.6 мільярда доларів, що на 23% більше, ніж у 3 кварталі 2022 року.
  • У 2022 році середня ціна за клік реклами становила 0.26–0.30 доларів США.
  • Facebook штрафує рекламу, яка не пропонує споживачам належного досвіду доставки реклами

Третій квартал 3 року у Facebook дохід від реклами склав 33.6 мільярда доларів, що на 23% вище, ніж у 3 кварталі 2022 року.

Середня рейтинг кліків усіх оголошень у Facebook становить 0.90%. Галузі з найвищим рейтингом кліків Юридичний (1.61%), роздрібна торгівля (1.59%) і одяг (1.24%).

Реклама у Facebook коштує в середньому 0.26–0.30 долара США за клік, 1.01–3.00 доларів США за 1000 показів, 0.00–0.25 доларів США за лайк і 0.00–5.00 доларів США за завантаження.

З Бюджет 20,000 750,000 доларів, реклама охопить близько XNUMX XNUMX людей. Це різке зменшення порівняно з 2020 роком, коли той самий бюджет дав би вам 10 мільйонів.

Щороку Facebook отримує додатковий 1 мільйон рекламодавців.

Facebook штрафує рекламу, яка не пропонує споживачам належного досвіду доставки реклами. Загальна реклама не допоможе. Тому рекламодавцям слід подумати про надання унікальних і персоналізованих оголошень, які привернуть увагу.

З усіх пристроїв, які використовуються для реклами, на смартфони припадає 94% . Facebook отримав 94% доходу від реклами з мобільних пристроїв.

Дохід від мобільних пристроїв склав 94% у 2023 році. Це більше з 92% у 2020 році.

Підсумки

Це був цікавий рік для Facebook, він же Meta. Минулий рік не був добрим для вартості компанії, що призвело до масових звільнень персоналу.

Незважаючи на ці невдачі, платформа все ще розвивається та отримує величезні прибутки. Але оскільки молоді люди відмовляються від платформи на користь TikTok, ще невідомо, чи зможе Facebook встигати за часом.

Одне можна сказати точно; Я з цікавістю спостерігатиму, що Facebook зробить у 2024 році. Додайте цю сторінку в закладки, щоб ви також могли бути в курсі.

посилання

  • Прибутки Facebook за четвертий квартал 3 року
  • https://www.statista.com/statistics/264810/number-of-monthly-active-facebook-users-worldwide/
  • https://www.statista.com/statistics/346167/facebook-global-dau/
  • https://www.statista.com/statistics/273563/number-of-facebook-employees/
  • https://www.nytimes.com/2022/11/09/technology/meta-layoffs-facebook.html
  • https://inc42.com/buzz/meta-lays-off-11000-employees-biggest-tech-layoff-2022
  • https://www.statista.com/statistics/251328/facebooks-average-revenue-per-user-by-region/
  • https://www.statista.com/statistics/269304/international-brands-on-facebook-by-number-of-fans/
  • https://www.macrotrends.net/stocks/charts/META/meta-platforms/stock-price-history
  • https://www.hootsuite.com/resources/digital-trends
  • https://blog.hootsuite.com/facebook-statistics/#Facebook_usage_stats
  • https://datareportal.com/essential-facebook-stats
  • https://sproutsocial.com/insights/best-times-to-post-on-facebook/
  • https://truelist.co/blog/facebook-statistics/#:~:text=6.,over%204%2C000%20photos%20every%20second.
  • https://truelist.co/blog/facebook-statistics/#:~:text=6.,over%204%2C000%20photos%20every%20second.
  • https://www.oberlo.com/statistics/why-do-people-use-facebook
  • https://ai.facebook.com/blog/teaching-ai-to-translate-100s-of-spoken-and-written-languages-in-real-time/
  • https://www.statista.com/statistics/376128/facebook-global-user-age-distribution/
  • https://www.intotheminds.com/blog/en/facebook-2022-statistics/
  • https://www.statista.com/statistics/1255321/united-states-leading-social-networks-product-discovery/
  • https://www.facebook.com/business/goals/add-live-chat-to-website-with-messenger
  • https://www.renolon.com/business-on-facebook-statistics/
  • https://www.oberlo.com/blog/facebook-statistics
  • https://www.invespcro.com/blog/facebook-advertising-statistics/
  • https://investor.fb.com/investor-news/press-release-details/2022/Meta-Reports-Third-Quarter-2022-Results/default.aspx
  • https://www.wordstream.com/blog/ws/2017/02/28/facebook-advertising-benchmarks
  • https://blog.hunchads.com/facebook-ads-cost

Якщо вас цікавить додаткова статистика, перегляньте нашу Інтернет-статистика за 2024 рік тут.

Матіас Альгрен є генеральним директором і засновником Website Rating, керуючи глобальною командою редакторів і авторів. Має ступінь магістра інформатики та менеджменту. Після раннього досвіду веб-розробки під час навчання в університеті його кар’єра повернулася до SEO. Понад 15 років у SEO, цифровому маркетингу та веб-розробках. Він також зосереджується на безпеці веб-сайтів, про що свідчить сертифікат із кібербезпеки. Цей різноманітний досвід лежить в основі його лідерства в Website Rating.

«Команда WSR» — це колективна група експертів-редакторів і авторів, які спеціалізуються на технологіях, інтернет-безпеці, цифровому маркетингу та веб-розробці. Захоплюючись цифровою сферою, вони створюють добре досліджений, проникливий і доступний вміст. Їх прагнення до точності та ясності робить Website Rating надійний ресурс для отримання інформації в динамічному цифровому світі.

Ліндсі є головним редактором сайту Website Rating, вона відіграє ключову роль у формуванні вмісту сайту. Вона очолює спеціальну команду редакторів і технічних авторів, зосереджуючись на таких сферах, як продуктивність, онлайн-навчання та написання ШІ. Її досвід забезпечує доставку проникливого та авторитетного контенту в цих галузях, що розвиваються.

Про автора

admin administrator