Скільки коштує кадастровий паспорт в Узбекистані

Авторadmin

Скільки коштує кадастровий паспорт в Узбекистані

Скільки коштує кадастровий паспорт в Узбекистані

Описание услуги

С помощью этой услуги пользователи могут заказать или изменить кадастровый паспорт на недвижимость, не выходя из дома.

Отраслевая принадлежность услуги

Категория пользователя услуги

Юридические и физические лица.

Организация

Связь

Адрес: Республика Узбекистан, 100097, г. Ташкент, г. Чиланзар-С, ул. Чопонота.

Телефон: +998 71 202-56-04

Faks: +998 71 273-86-61

Скільки коштує технічний паспорт на квартиру в БТІ, вартість

Плануючи вчинення будь-якої угоди з житлом, необхідно знати, скільки коштує оформити технічний паспорт на квартиру в БТІ в 2019 р Адже без цього документа свою житлоплощу можна ні продати, ні подарувати. Техпаспорт на квартиру входить в обов’язковий пакет документів, який потрібно продавцю. Розглянемо, що він собою являє, яке значення має, де і за яку ціну його можна отримати.

Що таке технічний паспорт і навіщо він потрібен

Технічний паспорт – це офіційний документ, що містить ряд відомостей технічного характеру про житлове приміщення. Відразу ж після завершення будівельних робіт і здачі будинку в експлуатацію, можна починати його оформлення. Надалі в цей документ вносяться різні зміни. У технічному паспорті відображається така інформація:

  • адреса розташування об’єкта;
  • рік побудови будівлі;
  • матеріал зовнішніх і внутрішніх стін;
  • наявність комунікацій;
  • дати капітальних ремонтів і реконструкцій;
  • ступінь зносу несучих конструкцій;
  • кількість кімнат і їх площа;
  • інвентаризаційна вартість;
  • план квартири.

Відомості, внесені в технічний паспорт, що не дублюються в іншої документації. Тому без цього документа неможливо зробити наступні юридично значимі дії:

  • оформити кадастровий паспорт;
  • оформити іпотечний кредит;
  • домогтися визнання житла старим або аварійним;
  • перевірити правильність нарахування квартплати і вартості послуг ЖКГ;
  • узгодити перепланування квартиру.

Де і як замовити виготовлення техпаспорта

Правом оформляти технічні паспорти на житлові приміщення має тільки спеціально створене державне підприємство – Бюро технічної інвентаризації (БТІ). В її обов’язки входить збір відомостей про технічний стан житлових і нежитлових приміщень, а також про всі вироблених технічні зміни. У всіх регіонах Росії діє понад тисячу відділень БТІ.

Облік ведеться в автоматизованій формі, що забезпечує швидкий доступ до інформації. БТІ співпрацює з іншими державними структурами, що здійснюють облік нерухомості, а також з банками, судами і нотаріатом. Це сприяє більшій прозорості та чистоті різноманітних угод з нерухомим майном. Громадяни – власники квартир можуть звернутися в БТІ за наступними послугами:

  • провести обстеження житла для оцінки його технічного стану;
  • оцінити вартість квартири;
  • замовити виготовлення технічного плану і технічного паспорта;
  • скласти інші технічні документи;
  • отримати довідку, виписку і т. д.

Складання технічного паспорта передує виїзд фахівця БТІ безпосередньо на об’єкт. Він робить всі необхідні виміри, на підставі яких потім і створюється первинний документ. Надалі візити техніка відбуватимуться під час проведення планової чи позапланової інвентаризації. При перебудові або переплануванні квартири буде потрібно двічі запросити співробітника БТІ для виконання замірів: до початку робіт і після їх закінчення.

Які документи потрібні для візиту

Замовити технічний паспорт може тільки власник приміщення або наймач за договором соціального найму. Вони можуть доручити цю дію своєму представнику, наприклад, при підготовці до продажу квартири. Але потрібно оформити і завірити у нотаріуса довіреність на вчинення такої дії.

Пакет документів, які потрібно підготувати перед зверненням в БТІ за техпаспортом включає:

  • Заява. Його бланк можна отримати і заповнити безпосередньо в місцевому відділенні БТІ. Залежно від того, які саме послуги потрібні, подається відповідної форми запит.
  • Паспорт або інше посвідчення особи заявника. Для представника, крім паспорта, потрібно довіреність.
  • Документ, що підтверджує законність прав власника. Це може бути свідоцтво про право власності або виписка з ЕГРП. Для наймачів муніципального житла замість них потрібно виписка з особового рахунку, взяти яку можна в своїй керуючої компанії.
  • Правовстановлюючий документ. Їм буде договір дарування чи купівлі-продажу, ренти, міни, заповіт, договір соціального найму або ордер.
  • У ряді випадків може знадобитися технічний паспорт всього будинку в цілому.

Вартість і терміни виготовлення документа

Як і більшість державних структур, БТІ діє на оплатній основі. Вартість послуг залежить від регіону і того обсягу робіт, який належить виконати. Виготовлення дубліката документа обійдеться дешевше, ніж внесення в нього змін, пов’язаних з викликом техніка. Звернення до посередників збільшує суму, яку доведеться віддати не тільки за сам документ, а й за супутні послуги.

У Москві вартість виготовлення техпаспорта на квартиру становить 2327 р. Виписка з цього документа обійдеться в 1100 р. Стільки ж буде коштувати і отримання довідки про технічний стан приміщення. Експлікація (таблиця з основними відомостями про квартирі) обійдеться в 234 р. за один лист. Скільки коштує техпаспорт в інших регіонах можна уточнити на офіційному порталі БТІ або безпосередньо в самій установі.

Терміни виготовлення документа діляться на звичайні і термінові. Наведені розцінки дійсні при зверненні до столичного БТІ для отримання техпаспорту в звичайні терміни. Вони складають 10-14 днів. Забирати готовий документ доведеться особисто.

При необхідності, техпаспорт може бути виготовлений і за менш тривалий термін, зазвичай за 1-3 дні. Але за терміновість доведеться заплатити вже дорожче. Як правило, для виготовлення техпаспорта в такий короткий час запитується подвійний тариф. Квитанція про оплату послуг БТІ додається до документів, що подаються разом із заявою.

[Smartcontrol_youtube_shortcode key = “Скільки коштує технічний паспорт на квартиру” cnt = “1” col = “1” shls = “true”]

Термін дії техпаспорта на квартиру

Законом граничного терміну дії цього документа не встановлено. Однак у власників квартир є обов’язок раз в п’ять років проводити технічну інвентаризацію, яка супроводжується оновленням техпаспорта. Але на практиці власники згадують про це тільки в тому випадку, коли в цьому виникає необхідність. Наприклад, при підготовці до продажу або погодження перепланувань.

Будь-якої відповідальності за недотримання термінів інвентаризації не передбачається. З огляду на, що процедура ця не безкоштовна, без необхідності її проходити не потрібно. Тим більше, що тепер навіть оподаткування не прив’язане до інвентаризаційної вартості і розраховується по кадастрової.

[Smartcontrol_youtube_shortcode key = “Скільки коштує технічний паспорт на квартиру в БТІ 2019” cnt = “1” col = “1” shls = “true”]

Однак, купуючи нерухомість, необхідно вимагати від продавця надання техпаспорта, виданого не пізніше ніж за місяць. Це допоможе переконатися, що в здобувається квартире немає незареєстрованих перепланувань. Інакше, всі витрати по приведенню житла в попередній стан ляжуть на покупця.

Оформлення технічного паспорта на квартиру або інше житло не є ні дорогої, ні скільки-небудь складною процедурою. При поданні всіх необхідних документів відмови в їх прийомі не буде. Залишиться лише дочекатися виготовлення техпаспорта.

Де і як зробити закордонний паспорт у Польщі?

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон – саме так офіційно називається документ, який багато хто звично називає закордонним паспортом. Під час перебування в Польщі він може бути головним підтвердженням особи, громадянства та інших важливих даних людини.

На жаль, паспорт не вічний. У нього є термін дії, після закінчення якого документ має бути замінено. Або ж він може бути зіпсований, втрачений. Як зробити новий закордонний паспорт України в Польщі – читайте у матеріалі «Польського консультанта».

Існує кілька суміжних тем, пов’язаних із українськими документами за кордоном. Щоб не перевантажувати матеріал даними, одразу вкажемо на питання, які не будуть поставлені в цій статті (оскільки вони розібрані в інших матеріалах):

Посилання на матеріали, пов’язані з цим питанням, розміщені безпосередньо в тексті – переходьте по ним, якщо зазначені теми не вивчалися раніше.

Де українцям можна зробити закордонний паспорт?

Існує два способи оформлення закордонного паспорта за кордоном:

  1. Через консульство України (тут і далі під консульством розуміється й консульський відділ посольства).
  2. Через ДП «Документ» (Паспортний сервіс).

Способи значно відрізняються і за процедурою подання документів (про що нижче говоритимемо докладніше), і за вартістю послуг, і за часом виготовлення закордонного паспорта.

Скільки коштує закордонний паспорт у Польщі?

Вартість послуг залежить від обраного способу отримання закордонного паспорта. Якщо йдеться про консульство, то доведеться заплатити:

  • 166 злотих при оформленні паспорта для дитини до 16 років.
  • 539 злотих, якщо заявнику понад 16 років.

Оплата здійснюється саме в злотих, і може бути використана будь-яка картка з цією валютою.

При оформленні закордонного паспорта через ДП Документ вік заявника не має значення. Вартість послуг наступна:

Звичайний режим (~20 днів)Прискорений режим (~7 днів)
Гербовий збір856 грн1496 грн
Послуги оператора375 злотих375 злотих
Надсилання документів400 грн400 грн

Дуже важливо розуміти, що ціни вказані у двох різних валютах. Відповідно, платіжний засіб (банківська карта) має передбачати можливість оплати у цих грошових одиницях. Крім того, це може призвести до додаткових витрат на комісію банків та конвертацію. Уточнити їх величини можна у своїй фінансовій установі.

Питання можливої оплати при виборі ДП «Документ» (Паспортний сервіс) потрібно вирішити заздалегідь. Факт оплати українськими картками, можливість конвертації чи застосування різних платіжних інструментів – це, на жаль, непостійні параметри. Їх необхідно уточнювати безпосередньо перед відвідинами обраного офісу, щоб не витратити марно часу. Ціни завжди однакові всім громадян, зокрема й біженцям.

Які документи потрібні українцям?

Документи необхідно підготувати заздалегідь. Переліки залежать від типу обраного паспорта, віку заявника та ще більшої кількості різних факторів. Тому теми необхідних документів розібрано в окремих статтях:

Відповідно, перш ніж продовжити читати, необхідно детально вивчити матеріал(и) за посиланнями.

Крім цього, слід уважно стежити за можливими змінами у списках необхідних документів. Не виключено, що влада може вимагати відомостей про військовий облік або іншу додаткову інформацію.

Скільки часу робиться біометричний закордонний паспорт?

При виготовленні закордонного паспорта через ДП Документ вказано два терміни:

  • 20 днів при звичайному форматі виготовлення документа;
  • 7 днів, якщо вибрати терміновий формат.

Однак у «окремих випадках» представники сервісу залишають за собою право продовжити термін виготовлення до 3 місяців.

При замовленні паспорта через консульство вказаний термін у 90 днів, не враховуючи час на доставку документів.

Як зробити закордонний паспорт у Польщі?

Як уже повідомлялося, основних способів два – через консульство та через ДП Документ. Розглянемо їх окремо.

Оформити через консульство України у Польщі

Розглядаючи обидва варіанти, вважатимемо, що всі документи вже підготовлені, а питання оплати вирішено (з’ясовано можливість переказу).

Крок 1. Подання заявки через електронну чергу

На практиці це один із найскладніших етапів. Справа в тому, що відвідування консульства можливе виключно за попередньою онлайн-реєстрацією, а скарги на відсутність вільних місць надходять постійно.

Крім цього, нагадаємо, що з 15 листопада 2023 року ведені нові правила Е-Черги – тепер записатися на прийом можна лише з використанням Дія.Підпис чи BankID від НБУ (з ідентифікацією через портал id.gov.ua).

Крок 2. Подання документів

Зібрані документи подаються до обраного консульства на день та годину, зазначені під час попередньої реєстрації. Тут є кілька нюансів:

  1. Прийти до закладу варто заздалегідь. Може знадобитися реєстрація в електронній черзі.
  2. При відвідуванні консульства кількома членами однієї сім’ї попередній запис повинен бути у кожного з них.
  3. Повнолітні подають документи самостійно. За неповнолітніх – батьки чи опікуни (достатньо одного, але факт спорідненості / опікунства має бути підтверджений документально). Діти віком до 12 років можуть особисто не відвідувати консульство.

Подані документи пройдуть первинну перевірку у присутності заявників. Якщо не вистачає чогось важливого, про це буде повідомлено одразу. Якщо все гаразд, документи будуть прийняті та передані на розгляд.

Після прийняття документів буде видано спеціальну довідку про цей факт. Також у документі буде вказано унікальний код, який знадобиться на наступному етапі.

Крок 3. Очікування та перевірка готовності паспорта

Як уже говорилося, термін очікування – 90 днів плюс час на доставку документів. Розмір останнього непередбачуваний. Однак, кожен заявник має можливість відстежувати через інтернет стан свого запиту.

Для цього необхідно виконати таке:

  1. Натисніть на це посилання і перейдіть на сторінку перевірки готовності паспорта. Якщо з’явиться помилка, спробуйте перейти на цю сторінку, а далі клацніть по «Перевірити стан виготовлення паспорта» .
  2. У вікні введіть унікальний код, присвоєний заявці, про який говорилося вище.
  3. Натисніть «Пошук» та ознайомтеся з отриманими результатами.

Статус «Документ прибув до ЗДУ» указує, що документ готовий і його можна забирати. А «Документ виготовлено» демонструє лише готовність паспорта в місці його виробництва.

Крок 4. Отримання готового закордонного паспорта

Доставлять готовий документ до того ж консульства, до якого подавалися документи. Додатково має прийти СМС, проте рекомендується все ж таки контролювати процес виготовлення і онлайн (див. попередній крок), оскільки бувають випадки, що повідомлення не надходять.

Безпосередньо перед отриманням документа варто зайти на сайт обраного консульства та перевірити чинні правила отримання документів. Справа в тому, що залежно від навантаження, видавати готові паспорти можуть і в порядку живої черги, і через попередній запис. У другому випадку реєстрація проводиться так само, як це зазначено в Кроці 1, але мета відвідування вибирається відповідна (отримання виготовленого закордонного паспорта).

Отримати через ДП «Документ»

Отримання закордонного паспорта через ДП Документ має свої незаперечні плюси:

  1. По-перше, у багатьох відділеннях можлива подача у порядку живої черги. Однак такий спосіб не гарантує, що вистачить часу у вибраний день.
  2. По-друге, терміни виготовлення можуть бути значно меншими.

Однак, є і свої мінуси. Вже згадувалося, що необхідно оплачувати процедуру у двох валютах (злотих і гривнях), що можливо зробити не кожною картою.

Крок 1. Реєстрація на відвідування ДП Документ

Попередня реєстрація може не бути обов’язковою (є жива черга), проте вона значно підвищує шанс, що в зазначений день заявник зможе подати документи. Це особливо актуально в період високого попиту на послуги ДП Документ (Паспортного сервісу України).

Щоб записатися в онлайн чергу потрібно вибрати місто, де відбуватиметься звернення. У кожному із відділень своя система реєстрації.

Крок 2. Відвідування ДП Документ

Тут все стандартно – у вибране місце та час необхідно з’явитися з повним пакетом документів. Документи пройдуть первинну перевірку. Оплата провадиться на місці.

Крок 3. Як відстежити та дізнатися чи готовий закордонний паспорт?

При замовленні закордонного паспорта через Паспортний сервіс перевірка готовності здійснюється наступним чином:

  1. Перейдіть на сайт послуги.
  2. На сторінці виберіть тип документа (закордонний паспорт), для кого він замовлявся (дорослий або дитина), документ-основу і введіть код, присвоєний при подачі.
  3. Ознайомтеся з результатами.

У цьому випадку сповіщення про готовність також має бути продубльовано в СМС.

Крок 4. Отримання закордонного паспорта

Після повідомлення про готовність паспорт необхідно забрати. При собі необхідно мати документ, що підтверджує особу. Бажано той, на підставі якого подавалися документи.

Слід пам’ятати, що зберігання готового закордонного паспорта здійснюється протягом обмеженого часу – у звичайних умовах це не більше трьох місяців. Далі документ може бути повернутий виробнику і через деякий час знищено.

Як залишити собі попередній паспорт?

Наявність двох закордонних паспортів – законне право громадянина України. Поширюється це і на старий, уже недіючий паспорт, і на той, чий термін ще не минув.

Проте за умовчанням колишній паспорт вилучається. Щоб цього не сталося, необхідно подати спеціальну заяву. Така послуга є платною.

Підсумуємо. Процедуру отримання українських документів за кордоном не назвеш простою. Однак життя без чинного закордонного паспорта за межами своєї країни – ще більша складність.

Щоб зменшити трудовитрати на цей процес, варто детально вивчити необхідну процедуру заздалегідь, і тоді отримати закордонний паспорт через консульство України в Польщі буде значно простіше.

Про автора

admin administrator