Скільки коштує зареєструватись на Букінгу

Авторadmin

Скільки коштує зареєструватись на Букінгу

“Подумайте двічі”: турагент розкрила несподівані деталі про бронювання готелів

Під час подорожей по Україні та за кордон немало українців розраховує на власні сили та бронює житло за допомогою відомих сервісів. Але за таким способом пошуку житла криється немало нюансів та “підводних каменів”. Наприклад, часто можна помилково забронювати номер значно дорожче, переплутати дати, тощо.

На одному із найбільш популярних сервісів для бронювання житла Booking.com можна знайти розміщення “від обшарпаної кімнатки до цілого замку”, пише на своїй сторінці в Instagram турагент та директор туристичного агентства Катерина Петруша.

Вона розкрила деякі секрети, що допоможуть вберегти нерви та гроші під час бронювання житла через відомі платформи.

“Я сама теж бронюю іноді через Booking. Наприклад, коли їдемо “табором”, зручно розміщуватись у квартирі”, – каже турагент. За її словами, є ситуації, коли там бронювати вигідно. Але буває й так, що сервіс краще зовсім уникати.

Коли вигідно бронювати житло на інтернет-платформах

По-перше, за словами турагента, такий спосіб пошуку житла підійде при умові дуже обмеженого бюджету у мандрівників: “Тут можна забронювати місце в хостелі, або у простому готелі. А ось туроператори ж в основному пропонують проживання в готелях рівня від 2 зірок”, – пояснює вона.

По-друге, сервісами пошуку житла варто користуватись, коли у мандрівку їде велика компанія: “Такий спосіб підійде, коли всі хочуть весело проживати разом. На сайті є приватні багатокімнатні апартаменти, які не пропонують туроператори”, – пояснює фахівець.

Фото: Краще бронювати готель самостійно, коли ви їдете на відпочинок великою компанією або в непопулярну локацію (booking.com)

Також бронювання через платформу підійде за умови, якщо ви раптом запланували поїздку спонтанно: “Скажімо, виїхали в магазин, а опинились десь в Чернівцях. Чим не пригода?”, – іронічно наводить приклад Катерина Петруша.

Четверта ситуація – користуйтесь сервісом бронювання житла, коли зібралися у непопулярний туристичний напрямок: “Ви подорожуєте до Ботсвани, а потім до Гвінеї. Туроператори мають вищі ціни на проживання в готелях, які рідко запитують. Виключення – комплексні індивідуальні тури, тоді загальна вартість приємніша”, – каже вона.

Коли треба обходити сервіс стороною

Туристам варто уникати бронювання через Booking, якщо обрали проживання з харчуванням у форматі “сніданок+вечеря”, або “все включено”. За словами фахівця з туризму, на такі види відпочинку у туроператора у 100% будуть значно вигідніші пропозиції та нижчі ціни.

По-друге, не варто користуватись платформою, якщо шукаєте якісний готель рівня 3* та вище. Треба порівняти ціни, і тоді ви переконаєтесь, що booking поступається, а туроператори мають вигідніші контракти. Також не варто бронювати житло за допомогою сервісу, коли ви в пошуках комплексного туру, радить турагент.

Вона також навела деякі лайфхаки для вигідних бронювань на Booking з особистого досвіду.

Фото: Як не дивно, з мобільного телефону на обрані готелі ціна нижча, ніж при пошуку комп’ютера (booking.com)

бронюю лише через особистий кабінет: так зручно керувати бронюваннями, туди ж приходять і знижки;

з мобільного телефону на обрані готелі ціна нижча, ніж при пошуку комп’ютера;

якщо ви моніторили конкретне житло, почекайте з бронюванням до наступного дня. Ймовірно, що система вас “заманить” знижкою;

бронюйте завчасно: буде ширший вибір та кращі умови;

можна знайти броні за половину вартості: дійсно вигідно, але передбачена 100% оплата без повернення коштів. Подумайте двічі: рейс можуть перенести, а житло вже оплачене.

Нагадаємо, раніше фахівець розповіла, як правильно забронювати номер з видом на море й при цьому не платити більше.

Швидкі відповіді

Відкрийте свій електронний лист-підтвердження або сторінку з підтвердженням бронювання і натисніть “Отримати рахунок”. Заповніть форму та надішліть запит. Якщо ви не бачите посилання, перейдіть у Центр допомоги, щоб отримати допомогу.

Ви отримаєте рахунок після виїзду. Цей електронний лист надійде від Booking.com або нашої компанії-партнера.

Зауважте: якщо звернутися в помешкання, то це не допоможе, оскільки рахунок виставляє наш постачальник і надсилає його безпосередньо вам або через Booking.com.

З мене списали неправильну суму. Що робити?

Якщо компанія Booking.com стягнула неправильну суму: перейдіть у Центр допомоги. Найімовірніше, нам знадобиться копія виписки з банку з неправильним списанням коштів, а також номер підтвердження бронювання й ПІН-код.

Якщо помешкання стягнуло неправильну суму: зв’яжіться з ним безпосередньо, щоб його співробітники вам допомогли.

Як можна переконатися, що бронювання оплачено?

Вам буде надіслано підтвердження оплати на електронну пошту. Ви зможете завантажити підтвердження оплати у форматі PDF з листа-підтвердження бронювання.

Де я можу переглянути правила щодо оплати для мого бронювання?

Під час бронювання Booking.com стягне з вашої картки повну його вартість. Більше інформації про оплату ви можете знайти у своєму електронному листі з підтвердженням.

З моєї картки списали кошти. Від мене потрібні якісь дії?

Ні, вам більше нічого не потрібно робити. Ми списали з вас вартість бронювання. Якщо стягуються додаткові збори або податки, це буде вказано на сторінці помешкання.

Чи потрібно мені оплатити щось додатково під час заїзду?

Інколи вас можуть попросити сплатити податки та інші збори під час заїзду. У цьому випадку ви побачите повну ціну до завершення бронювання і в листі-підтвердженні. Якщо ці дані не було зазначено, вам не потрібно нічого платити.

Якщо співробітники помешкання просять вас щось оплатити, а ви вважаєте, що це неправомірно, перейдіть у Центр допомоги, щоб вам допомогли.

Як додати бронювання в мій акаунт?

На жаль, зараз неможливо додати це бронювання у ваш акаунт. Ми працюємо над тим, щоб це можна було зробити в майбутньому.

Чи включено харчування у моє бронювання?

У вашому електронному листі-підтвердженні буде зазначено, чи включено харчування у проживання. Іноді можливо додати харчування в проживання під час заїзду. Щоб дізнатися більше, зв’яжіться безпосередньо з помешканням за 1–2 дні до заїзду.

Після прибуття виявилося, що мій номер / помешкання не відповідає тому, що було заброньовано. Що робити?

Перейдіть у Центр допомоги. Найімовірніше, вам доведеться надіслати нашій Службі підтримки знімок екрана з неправильною інформацією, а також чек як підтвердження оплати, якщо вам довелося її внести.

Як ми працюємо

Деякі слова, які ви побачите, мають дуже конкретне значення, тому перегляньте словник Booking.com у наших Умовах надання послуг.

Коли ви бронюєте Готельний об’єкт, Booking.com B.V. надає Платформу та несе відповідальність за неї, а не за сам Туристичний продукт (див. нижче розділ 1Б). Booking.com B.V. – компанія, зареєстрована відповідно до законодавства Нідерландів (юридична адреса: Оостердокскаде 163, 1011 ДЛ, Амстердам, Нідерланди (Oosterdokskade 163, 1011 DL, Amsterdam, The Netherlands); Номер торгового реєстру: 31047344, номер платника ПДВ: NL805734958B01).

1Б. Як працює наша послуга?

Ми спрощуємо для вас порівняння варіантів Бронювання житла у багатьох готелях, у власників готельних об’єктів та інших Постачальників послуг.

Коли ви робите Бронювання на нашій Платформі, ви укладаєте договір з Постачальником послуг (якщо не вказано інше).

Інформація на нашій Платформі ґрунтується на тому, що нам повідомляють Постачальники послуг. Ми робимо все можливе, щоб постійно оновлювати дані, але насправді оновлення може тривати кілька годин, як, наприклад, у разі текстових описів та списків зручностей і послуг, які надаються Готельними об’єктами.

1В. З ким ми працюємо?

На нашій Платформі показуватимуться лише ті Постачальники послуг, які мають з нами договірні відносини. Вони також можуть пропонувати Туристичні продукти не на нашій Платформі.

Самі ми не є власниками Готельних об’єктів; кожен Постачальник послуг – це окрема компанія, яка домовилася працювати з нами певним чином.

Наша Платформа повідомляє, скільки Готельних об’єктів ви можете забронювати через нас у всьому світі, і на нашій сторінці результатів пошуку ви дізнаєтеся, скільки з них може підійти вам на основі того, що ви нам повідомили.

1Г. Як ми заробляємо?

Ми не купуємо і не (пере)продаємо продукти чи послуги. Після закінчення вашого проживання Постачальник послуг просто платить нам комісію.

Якщо в результатах вашого пошуку другий Готельний об’єкт має значок із написом “Реклама”, це означає, що цей Постачальник послуг заплатив за свою появу там у межах нашої програми “Booking Network Sponsored Ads”.

1Д. Наші системи рекомендацій

Як Booking.com використовує системи рекомендацій

Усі чудові помешкання варті того, щоб про них дізналися. Саме тому ми використовуємо системи “рекомендацій” для показу інформації на нашій Платформі таким чином, щоб допомогти вам знайти помешкання, які, на нашу думку, вам сподобаються. Наприклад, на цільовій сторінці “Помешкання” ви знайдете низку систем рекомендацій, зокрема:

  • Популярні напрямки. Напрямки, в яких ви, можливо, захочете подорожувати, на основі Бронювань, зроблених іншими мандрівниками, пошукові запити яких були схожі на ваші.
  • Домівки, які обожнюють гості. Помешкання домашнього типу з високими оцінками за відгуками.
  • Шукаєте ідеальне помешкання? Помешкання (на відміну від напрямків), в яких ви, можливо, захочете проживати, на основі Бронювань, зроблених іншими гостями, пошукові запити яких були схожі на ваші.

Наші результати пошуку також є однією із систем рекомендацій. Фактично, це система рекомендацій, яку наші клієнти використовують найчастіше, тому ознайомтесь із нижченаведеним розділом “Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування”.

Усі системи рекомендацій, які ми використовуємо, надають рекомендації на основі одного або кількох із нижчезазначених факторів:

  • Надані вами відомості у формі пошуку: напрямок, дати, кількість гостей тощо.
  • Будь-яка інформація, яку ми зібрали на основі того, як ви взаємодієте з нашою Платформою: ваші попередні пошукові запити на нашій Платформі, країна, в якій ви перебуваєте під час перегляду, тощо.
  • Ефективність Готельного об’єкта на нашій Платформі:
    • його показник клікабельності (скільки людей натискають на нього);
    • сумарна кількість бронювань (скільки бронювань зроблено в цьому Готельному об’єкті);
    • кількість реалізованих бронювань (скільки бронювань зроблено в цьому Готельному об’єкті за вирахуванням усіх скасованих бронювань).

    Для полегшення пошуку та бронювання Готельного об’єкта кожен фактор може мати більше (або менше) значення у різних випадках, залежно від того, що, на нашу думку, з найбільшою ймовірністю формуватиме перелік помешкань, які ви, можливо, захочете забронювати.

    Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування

    Наші результати пошуку також є однією із систем рекомендацій. Вони показують усі Готельні об’єкти (готелі, апартаменти тощо), які відповідають вашому запиту. За бажанням ви можете використовувати фільтри, щоб звузити результати пошуку.

    Щоб побачити всі варіанти бронювання, які пропонує Готельний об’єкт, просто натисніть його.

    Коли ви вперше отримуєте результати пошуку, вони будуть відсортовані (“упорядковані”) за “Нашими рекомендаціями” (у нашому додатку – це “Популярність”):

    • Щоб Готельний об’єкт показувався у верхній частині сторінки, йому слід мати високі показники в кожному з таких трьох аспектів:
      • Показник клікабельності. Скільки людей натискають його.
      • Сумарна кількість бронювань. Скільки бронювань зроблено в цьому Готельному об’єкті.
      • Кількість реалізованих бронювань. Скільки бронювань зроблено в цьому Готельному об’єкті за вирахуванням усіх скасованих бронювань.

      * Наразі цей фактор впливає тільки на рейтинг помешкань у США, які бронюють гості зі США.

      Багато з вищенаведених факторів допомагають нашій системі рекомендацій прийняти рішення про те, які Готельні об’єкти можуть бути найбільш привабливими та відповідними для вас. Деякі з факторів відіграють незначну роль у цьому рішенні, а інші відіграють важливу роль, і важливість кожного фактора може змінюватися залежно від характеристик Готельного об’єкта та способу використання нашої Платформи вами й іншими людьми.

      Наприклад, велику роль у цих рішеннях часто відіграють показник клікабельності Готельного об’єкта та кількість Бронювань. Саме тому вони є прямим відображенням загальної привабливості Готельного об’єкта та того, наскільки його гості зазвичай задоволені тим, що він пропонує.

      Високий показник клікабельності зазвичай означає, що Готельний об’єкт справляє хороше перше враження на нашій Платформі (наприклад, завдяки зображенням, зручностям або опису), а досягнення великої кількості Бронювань вказує на те, що, на думку багатьох людей, він дійсно відповідає їхнім вимогам.

      Але свою роль відіграють також інші фактори. Наприклад, ми можемо надати перевагу Готельним об’єктам, які включені в нашу програму Genius, або запропонувати універсальні та зручні для користувачів правила оплати. Зрештою зазначені фактори свідчать про те, що ці Готельні об’єкти розуміють, наскільки важливі для наших клієнтів сервіс і зручність.

      На наші рекомендації впливає також те, як інші клієнти з подібними уподобаннями користуються нашою Платформою. Наприклад, якщо:

      • особа А часто бронює Готельні об’єкти в Парижі, Барселоні й Римі та
      • особа Б часто бронює Готельні об’єкти в Парижі, Барселоні, Римі, Берліні й Мадриді,

      то наша система рекомендацій може прогнозувати, що особа А також зацікавиться помешканнями в Берліні та Мадриді.

      Якщо в результатах вашого пошуку другий Готельний об’єкт має значок із написом “Реклама”, це означає, що цей Постачальник послуг заплатив за свою появу там у межах нашої програми “Booking Network Sponsored Ads”.

      Якщо ви вважаєте за краще, щоб ми не впорядковували ваші результати пошуку за замовчуванням, ви можете відсортовувати їх іншими способами, наприклад:

      • Спершу домівки й апартаменти. Домівки й апартаменти показуються вище, ніж готелі й інші типи Готельних об’єктів.
      • Ціна (спершу найнижча). Готельні об’єкти з нижчими цінами показуються вище.
      • Спочатку знижка Genius. Готельні об’єкти, які беруть участь у програмі Genius, показуються вище, ніж інші Готельні об’єкти.
      • Оцінка помешкання (спершу найвища). Готельні об’єкти з великою кількістю зірок* та (або) вищими рейтингами якості* показуються вище.
      • Оцінка помешкання (спершу найнижча). Готельні об’єкти з меншою кількістю зірок та (або) нижчими рейтингами якості показуються вище.
      • Оцінка + кількість відгуків (у нашому додатку – “Найкращі відгуки”). Готельні об’єкти з вищими оцінками за відгуками* показуються вище. Якщо ви бачите випадки, коли це не так, це тому, що ми також враховуємо надійність (тобто кількість відгуків). Наприклад, Готельний об’єкт із 1000 відгуків і середньою оцінкою 8,2 може показуватися вище, ніж Готельний об’єкт з 5 відгуками та середньою оцінкою 8,3.
      • Відстань від (X). Готельний об’єкт, розташований ближче до X (наприклад, центр міста), показується вище на сторінці. (Коли ми говоримо “близько”, то маємо на увазі “близько по прямій”.)
      • Оцінка помешкання. Готельні об’єкти з більшою кількістю зірок показуються вище. Усередині кожного сегмента (5 зірок, 4 зірки тощо) Готельні об’єкти з нижчими цінами показуються вище.
      • Найкращі відгуки та найнижча ціна. Готельні об’єкти з вищими оцінками за відгуками показуються вище. Усередині кожного сегмента 0,5 (від 10 до 9,5, від 9,5 до 9 тощо) Готельні об’єкти з нижчими цінами показуються вище.

      * Див. нижче “Зіркові рейтинги, оцінки за відгуками та рейтинги якості” (1З).

      Пам’ятайте, що, хоч би який варіант сортування ви вибрали, фактори, описані в розділі “Наші рекомендації”, можуть і далі впливати на результати. Наприклад, ці фактори можуть виступати як “арбітри” між двома або більше Готельними об’єктами, які інакше показувалися б у тому самому місці. Однак фактори, наведені в розділі “Наші рекомендації”, є лише другорядними, оскільки використовуються тільки тоді, коли нам потрібно вирішити, яке із двох помешкань поставити першим.

      Деякі з наших систем рекомендацій дають Персоналізовані рекомендації на основі того, як ви взаємодіяли з системами Booking.com, наприклад Ідеї для подорожей, Напрямки поблизу та наші результати пошуку. Якщо ви перебуваєте в Європейській економічній зоні (ЄЕЗ), ви можете змінити свої налаштування, щоб наші системи рекомендацій не надавали вам персоналізованих рекомендацій. Для цього, якщо ви використовуєте:

      • наш сайт для комп’ютерів або мобільних пристроїв: натисніть “Керування персоналізованими рекомендаціями” в нижньому колонтитулі;
      • наш додаток: натисніть “Керування персоналізованими рекомендаціями” в банері.

      І в такому разі ми все одно можемо зберегти певну інформацію про вас, щоб забезпечити вам більш зручний досвід взаємодії. Це може бути надана вами інформація (наприклад, номер телефону або адреса електронної пошти) чи інформація, яку ми зібрали на основі того, як ви взаємодієте з нашою Платформою.

      Ваші уподобання (щодо персоналізованих рекомендацій) будуть застосовуватися на будь-якому пристрої, на якому ви ввійшли у свій акаунт Booking.com. Якщо ви не ввійшли у свій акаунт, ваші уподобання не будуть застосовуватися до інших пристроїв: вони будуть збережені як частина вашого файлу cookie, і коли закінчиться термін дії цього файлу cookie, закінчиться й термін дії вашого уподобання.

      Кожна оцінка за відгуками становить від 1 до 10. Щоб отримати загальну оцінку, яку ви бачите, ми підсумовуємо всі отримані оцінки за відгуками й ділимо цю суму на кількість отриманих нами оцінок за відгуками. Крім того, гості також можуть давати окремі “додаткові оцінки” щодо конкретних аспектів Туристичного продукту, таких як місце розташування, чистота, персонал, комфорт, зручності, співвідношення ціни та якості й безкоштовний Wi-Fi.

      Ви можете залишити відгук про Готельний об’єкт, який ви забронювали через нашу Платформу, якщо ви проживали там або якщо ви прибули в Готельний об’єкт, але насправді в ньому не проживали. Щоб змінити вже надісланий відгук, зверніться до нашої Служби підтримки клієнтів.

      Фальшиві відгуки на нашій Платформі виявляють відповідні спеціалісти й автоматизовані системи. Ми видаляємо такі відгуки й за потреби вживаємо заходів проти користувачів, які їх опублікували.

      Будь-яка особа, яка помітила проблемний відгук, завжди може повідомити про це нашу Службу підтримки, щоб наша команда із запобігання шахрайству провела розслідування.

      Зазвичай ми публікуємо всі отримані нами відгуки, як позитивні, так і негативні, якщо вони не порушують наших Стандартів і рекомендацій щодо вмісту.

      Щоб забезпечити актуальність відгуків, ми можемо приймати тільки ті відгуки, які надані протягом 3 місяців з моменту від’їзду, і можемо перестати показувати відгуки, яким уже 36 місяців або якщо Готельний об’єкт змінив власника.

      Готельний об’єкт може вирішити відповісти на відгук.

      Коли ви бачите кілька відгуків, останні з них будуть угорі, з урахуванням низки інших факторів (якою мовою написаний відгук, чи є він просто оцінкою або містить також коментарі тощо). Щоб найкорисніші відгуки з’являлися першими, кожен фактор може бути більш (або менш) важливим, наприклад, залежно від того, як із часом змінюється наша Платформа.

      Якщо ви вважаєте за краще, щоб ми не впорядковували відгуки в передбачений нами спосіб за замовчуванням, ви можете відсортувати їх на основі інших факторів, таких як:

      Інколи ми показуємо сторонні оцінки за відгуками з інших відомих туристичних сайтів і завжди чітко позначаємо такі оцінки.

      Відгуки можуть містити переклади, виконані за допомогою Google, а не Booking.com. Google не дає жодних гарантій, прямих або непрямих, щодо точності або надійності перекладів, їхньої комерційної придатності та відповідності певним цілям, а також не гарантує, що переклади не порушують прав будь-яких осіб.

      Тарифи, які показуються на нашій Платформі, встановлюються Постачальниками послуг. Ми можемо надавати винагороду або інші переваги за власний кошт.

      У разі бронювання ви погоджуєтеся сплатити вартість самого Туристичного продукту, а також будь-які інші збори та податки, які можуть застосовуватися (наприклад, за будь-які додаткові послуги). Податки та збори можуть бути різними з різних причин, таких як місце розташування Постачальника послуг, тип вибраного номера та кількість гостей. В описі ціни зазначено, чи включено в неї будь-які податки та збори чи виключені з неї. Ви зможете дізнатися більше про ціну під час бронювання.

      Наша Платформа надає опис будь-якого обладнання та зручностей, які пропонують Постачальники послуг (на основі того, що вони нам повідомляють). Вона також повідомляє, скільки коштуватимуть додаткові послуги, якщо такі є.

      Бронювання можна оплатити в три способи:

      • Постачальник послуг стягує з вас оплату в Готельному об’єкті.
      • Постачальник послуг стягує з вас аванс. Ми (або наш афіліат) приймемо відомості про вибраний вами Спосіб оплати й відправимо їх Постачальнику послуг.
      • Ми заздалегідь організуємо вашу оплату Постачальнику послуг. Ми (або наш афіліат) приймемо відомості про вибраний вами спосіб оплати та забезпечимо оплату послуг Постачальнику послуг.

      У разі скасування вами Бронювання або незаїзду будь-який збір за скасування/незаїзд та будь-яке повернення коштів залежатимуть від правила Постачальника послуг щодо скасування/незаїзду.

      1З. Тип господаря

      Ми просимо Постачальників послуг, хоч би де вони були розташовані, повідомляти нам, чи діють вони як “фізична особа” або як “професійний орендодавець”, як це визначено законодавством ЄС.

      Законодавство про захист прав споживачів ЄС свідчить, що ми маємо вам це повідомити. Тому, якщо ви перебуваєте в Європейській економічній зоні (ЄЕЗ), Швейцарії або Сполученому Королівстві, ви можете помітити, що деякі Готельні об’єкти в наших результатах пошуку мають позначку “Помешканням керує фізична особа” та включають опис того, що це означає. Усі інші Готельні об’єкти, наскільки нам відомо, керуються “професійними орендодавцями”.

      Ця позначка не стосується податків, у тому числі ПДВ та інших непрямих податків, які стосуються доданої вартості, продажу або споживання.

      1І. Зіркові рейтинги, оцінки за відгуками та рейтинги якості

      Ми не присвоюємо зіркові рейтинги. Залежно від місцевих нормативних положень вони надаються а) самими Постачальниками послуг або б) незалежними третіми сторонами (наприклад, організаціями, які створюють рейтинги готелів). У будь-якому випадку, зіркові рейтинги показують, як Готельний об’єкт оцінюється, поміж іншим, з точки зору вартості, зручностей і доступних послуг. Ми не нав’язуємо своїх стандартів щодо зіркових рейтингів і не переглядаємо ці зіркові рейтинги, але якщо ми дізнаємося, що зірковий рейтинг є неточним, то просимо Постачальника послуг довести, що він йому відповідає, або скоригувати його!

      Як виглядає зірковий рейтинг: 1–5 жовтих зірок поруч з назвою помешкання.

      Ми не виставляємо оцінок за відгуками. Це роблять наші клієнти. Див. вище “Відгуки” (1Е).

      Як виглядає оцінка за відгуками: синій квадрат з білим числом у ньому (1–10).

      Ми призначаємо рейтинги якості. Щоб допомогти клієнтам знайти для себе ідеальний Готельний об’єкт, ми присвоюємо рейтинги якості певним Готельним об’єктам на нашій Платформі. Кожен рейтинг ґрунтується на більш ніж 400 характеристиках, які поділяються на 5 основних категорій:

      • об’єкти/зручності/послуги;
      • “конфігурація Готельного об’єкта” (наприклад, розмір об’єкта, кількість номерів і заповнення номерів);
      • кількість та якість фотографій, завантажених Постачальником послуг;
      • середня оцінка за відгуками (і додаткові оцінки, котрі, як ми знаємо, клієнти вважають особливо корисними, наприклад, щодо чистоти);
      • загальні статистичні дані про Бронювання (наприклад, для оцінки зіркових рейтингів Готельного об’єкта).

      Ми використовуємо ці показники для з’ясування статистичних закономірностей і проводимо аналіз за допомогою машинного навчання. При цьому автоматично обчислюється рейтинг якості від 1 до 5.

      Як виглядає рейтинг якості: 1–5 жовтих квадратів поруч з назвою помешкання.

      1Й. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

      Якщо у вас є питання чи щось іде не за планом, просто зв’яжіться з нами. Ви можете це зробити, увійшовши у своє Бронювання, або через наш додаток, або через наш Центр допомоги (де ви також знайдете низку корисних запитань і відповідей). Ми розглядаємо скарги у невідкладному порядку, віддаючи пріоритет найбільш терміновим.

      Ви можете допомогти нам надати вам допомогу в найкоротші терміни, надавши:

      • свій номер підтвердження Бронювання, свій ПІН-код Booking.com, свої контактні дані й адресу електронної пошти, яку ви використовували під час бронювання свого проживання;
      • короткий виклад ситуації, в якій вам потрібна допомога, зокрема те, як би ви хотіли, щоб ми вам допомогли;
      • будь-які підтверджувальні документи (витяг з банківського рахунку, фотографії, квитанції тощо).

      Хоч би яка була проблема, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

      • Що буде, якщо для Бронювання буде вказано неправильну ціну? Іноді (дуже рідко) ви можете побачити явно неправильну ціну на нашій Платформі. У такому випадку, а також якщо ви здійсните бронювання до того, як ми виправимо помилку, ваше Бронювання може бути скасовано, і ми повернемо вам усі сплачені кошти.
      • Чи видаляємо ми взагалі Постачальників послуг з нашої Платформи? Так. Ми можемо це зробити, якщо дізнаємося, що вони, наприклад, порушили свої договірні зобов’язання або що вони надали неточний опис свого Готельного об’єкта (і не виправили його, коли ми їх про це попросили).

      Для отримання додаткової інформації ознайомтеся з розділами “Що робити, якщо щось іде не так?” (A15) та “Застосовне законодавство та місце розгляду суперечок” (A19) у наших Умовах надання послуг.

      1К. Овербукінг (надмірні бронювання)

      Після підтвердження Бронювання ваш Постачальник послуг має його реалізувати. Якщо у Постачальника послуг “овербукінг”, він повинен якнайшвидше знайти рішення, але ми надаємо йому рекомендації, а також практичну допомогу.

      Якщо він не може надати вам заброньований вами варіант і запропонувати прийнятну альтернативу:

      • ви можете скасувати своє Бронювання безкоштовно (з поверненням усієї сплаченої вами суми);
      • якщо ви хочете, ми допоможемо вам вибрати альтернативний Готельний об’єкт подібної категорії та за подібною ціною на нашій Платформі (за наявності), а якщо він трохи дорожчий, ми повернемо різницю, коли ви надішлете нам рахунок, отриманий вами від свого нового Постачальника послуг.

      Що стосується повернення коштів.

      • Якщо ваш платіж організував Постачальник послуг, ми постараємося якнайшвидше забезпечити повернення вам коштів.
      • Якщо ваш платіж організували ми, ми самі повернемо вам кошти. У 90% випадків кошти мають надійти на ваш рахунок протягом 5 робочих днів з моменту, коли:
        • ваше початкове Бронювання скасовано, або
        • ми перевіримо отриманий від вас рахунок (щоб показати, що ви проживали в іншому місці).

        2. Варіанти дозвілля

        • 2A. Визначення й коротко про нас
        • 2Б. Як працює наша послуга?
        • 2В. З ким ми працюємо?
        • 2Г. Як ми заробляємо?
        • 2Д. Наші системи рекомендацій
        • 2Е. Відгуки
        • 2Є. Ціни
        • 2Ж. Оплата
        • 2З. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

        2A. Визначення й коротко про нас

        Деякі слова, які ви побачите, мають дуже конкретне значення, тому перегляньте словник Booking.com у наших Умовах надання послуг.

        Коли ви бронюєте Варіант дозвілля, Booking.com B.V. надає Платформу і несе відповідальність за неї, а не за сам Туристичний продукт (див. нижче розділ 2Б). Booking.com B.V. – компанія, зареєстрована відповідно до законодавства Нідерландів (юридична адреса: Оостердокскаде 163, 1011 ДЛ, Амстердам, Нідерланди (Oosterdokskade 163, 1011 DL, Amsterdam, The Netherlands); Номер торгового реєстру: 31047344, номер платника ПДВ: NL805734958B01).

        2Б. Як працює наша послуга?

        Ми надамо вам майданчик для пошуку та бронювання Варіантів дозвілля.

        Коли ви робите Бронювання на нашій Платформі, ви укладаєте договір з Постачальником послуг або з компанією, яка виступає посередником/реселером.

        Інформація на нашій Платформі ґрунтується на тому, що нам повідомляють Постачальники послуг та (або) Сторонні агрегатори. Ми робимо все можливе, щоб постійно оновлювати інформацію.

        2В. З ким ми працюємо?

        У нас є договірні відносини з різними Сторонніми агрегаторами. На нашій Платформі показуватимуться лише ті Постачальники послуг, які мають з ними прямі відносини.

        У деяких випадках ці Сторонні агрегатори виступають як посередники для Постачальників послуг, а в деяких випадках вони фактично купують послуги за Варіантами дозвілля й перепродують їх.

        Як Постачальники послуг, так і Сторонні агрегатори також можуть пропонувати Туристичні продукти поза нашою Платформою (тому список продуктів та послуг, які пропонують Сторонні агрегатори на нашій Платформі, може не бути вичерпним).

        Наша Платформа повідомляє, скільки Варіантів дозвілля ви можете забронювати через нас по цілому світі, і на нашій сторінці результатів пошуку ви дізнаєтеся, скільки з них може підійти вам на основі того, що ви нам повідомили.

        2Г. Як ми заробляємо?

        Ми не купуємо продукти чи послуги й не (пере)продаємо їх, коли ви робите Бронювання – Сторонній агрегатор просто сплачує нам комісію.

        А ми взагалі не стягуємо збори за бронювання.

        2Д. Наші системи рекомендацій

        Як Booking.com використовує системи рекомендацій

        Ми використовуємо системи рекомендацій для вибору та (або) ранжування інформації на нашій Платформі, щоб допомогти вам знайти Туристичні продукти, які, на нашу думку, вам сподобаються. Наприклад, відвідавши нашу цільову сторінку “Дозвілля”, ви знайдете низку систем рекомендацій, зокрема:

        • Напрямки поблизу. Варіанти дозвілля поруч із вами залежно від того, де ви перебуваєте під час перегляду.

        Наші результати пошуку також є однією із систем рекомендацій. Фактично, це система рекомендацій, яку наші клієнти використовують найчастіше, тому ознайомтесь із нижченаведеним розділом “Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування”.

        Усі системи рекомендацій, які ми використовуємо, надають рекомендації на основі одного або кількох із нижчезазначених основних факторів:

        • Надані відомості у формі пошуку: напрямок, дати тощо.
        • Будь-яка інформація, яку ми зібрали на основі того, як ви взаємодієте з нашою Платформою: ваші попередні пошукові запити на нашій Платформі, країна, в якій ви перебуваєте під час перегляду, тощо.

        Для полегшення пошуку та бронювання Варіанту дозвілля кожен фактор може мати більше (або менше) значення у різних випадках, залежно від того, що, на нашу думку, з найбільшою ймовірністю формуватиме перелік Варіантів дозвілля, які ви, можливо, захочете забронювати.

        Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування

        Коли ви вперше отримуєте результати пошуку, вони будуть відсортовані (“упорядковані”) за “Нашими рекомендаціями”, в яких Варіанти дозвілля показуються таким чином:

        • Послуга за Варіантами дозвілля показуватиметься вгорі сторінки, якщо багато людей натиснуть на неї (у результатах пошуку), а потім забронюють її (на наступній сторінці). Зрозуміло, що люди більш імовірно виберуть послуги з чудовими відгуками, наявністю місць, правилами та цінами.
        • За можливості ми також персоналізуємо ваші результати на основі:
          • Вашої історії пошуку на нашій Платформі. Якщо ви увійшли в систему й тут не вперше, ми можемо скоригувати рейтинг залежно від попередніх варіантів вибору.
          • Будь-яких інших ваших Бронювань. Якщо, наприклад, ви проживаєте в сусідньому готелі, який забронювали через Booking.com, ми можемо скоригувати рейтинг залежно від того, де ви проживаєте, скільки ви там проживаєте і хто з вами в групі.

          Багато з вищенаведених факторів допомагають нашій системі рекомендацій прийняти рішення про те, які Варіанти дозвілля можуть бути найбільш привабливими та відповідними для вас. Деякі з факторів відіграють незначну роль у цьому рішенні, а інші відіграють важливу роль, і важливість кожного фактора може змінюватися залежно від характеристик Варіанта дозвілля і способу використання нашої Платформи вами й іншими людьми.

          Наприклад, велику роль у цих рішеннях часто відіграють показник клікабельності Варіанта дозвілля і кількість бронювань. Саме тому вони є прямим відображенням загальної привабливості Варіанта дозвілля і того, наскільки гості, що вибрали його, зазвичай задоволені тим, що він пропонує.

          Високий показник клікабельності зазвичай означає, що Варіант дозвілля справляє хороше перше враження на нашій Платформі (наприклад, завдяки ціні або типу варіанта дозвілля), а досягнення великої кількості Бронювань вказує на те, що, на думку багатьох людей, він дійсно відповідає їхнім вимогам.

          Відстань до Готельного об’єкта, який ви забронювали на Booking.com (за наявності), також впливає на наші рекомендації.

          Якщо ви раніше натискали будь-які Варіанти дозвілля, це також вплине на наші рекомендації, щоб вам було легше знову знайти їх на нашій Платформі.

          Якщо ви вважаєте за краще, щоб ми не визначали пріоритетність Варіантів дозвілля на основі вищезгаданих факторів, ви можете відсортовувати результати іншими способами, наприклад:

          • Найпопулярніші. Послуги за Варіантами дозвілля, які часто замовлялися протягом останніх 30 днів, показуються вгорі сторінки.
          • Найнижча ціна. Послуги за Варіантами дозвілля, які коштують менше, показуються на сторінці вище, ніж ті, які коштують дорожче.

          Який варіант сортування ви не вибрали б, ви зможете звузити результати пошуку за допомогою фільтрів, таких як:

          • Категорія. Натисніть, наприклад, “Екскурсії” або “Музеї”, якщо хочете побачити тільки екскурсії та музеї, і нічого більше.
          • Ціна. Натисніть один або кілька діапазонів цін, якщо хочете побачити тільки послуги за Варіантами дозвілля, які відповідають вибраному бюджету.
          • Безкоштовне скасування. Натисніть цю опцію, якщо хочете побачити тільки послуги за Варіантами дозвілля, які можна скасувати безкоштовно.
          • Місто. Натисніть назву міста, якщо хочете побачити тільки послуги за Варіантами дозвілля, які є в цьому місті.

          Деякі з наших систем рекомендацій дають Персоналізовані рекомендації на основі того, як ви взаємодіяли з системами Booking.com, наприклад “Наші рекомендації” у результатах пошуку. Якщо ви перебуваєте в Європейській економічній зоні (ЄЕЗ), ви можете змінити свої налаштування, щоб наші системи рекомендацій не надавали вам персоналізованих рекомендацій. Для цього, якщо ви використовуєте:

          • наш сайт для комп’ютерів або мобільних пристроїв: натисніть “Керування персоналізованими рекомендаціями” в нижньому колонтитулі;
          • наш додаток: натисніть “Керування персоналізованими рекомендаціями” в банері.

          І в такому разі ми все одно можемо зберегти певну інформацію про вас, щоб забезпечити вам більш зручний досвід взаємодії. Це може бути надана вами інформація (наприклад, номер телефону або адреса електронної пошти) чи інформація, яку ми зібрали на основі того, як ви взаємодієте з нашою Платформою.

          Ваші уподобання (щодо персоналізованих рекомендацій) будуть застосовуватися на будь-якому пристрої, на якому ви ввійшли у свій акаунт Booking.com. Якщо ви не ввійшли у свій акаунт, ваші уподобання не будуть застосовуватися до інших пристроїв: вони будуть збережені як частина вашого файлу cookie, і коли закінчиться термін дії цього файлу cookie, закінчиться й термін дії вашого уподобання.

          Коли ви отримуєте кілька відгуків, вони будуть ранжовані за принципом “Найвідповідніше” (упорядковані за датою, при цьому пріоритет надається відгукам, які включають коментарі). Щоб найкорисніші відгуки з’являлися першими, кожен фактор може бути більш (або менш) важливим, наприклад, залежно від того, як із часом змінюється наша Платформа.

          Якщо ви вважаєте за краще, щоб ми не впорядковували відгуки в передбачений нами спосіб за замовчуванням, ви можете відсортувати їх на основі інших факторів, таких як:

          Тарифи, які показуються на нашій Платформі, встановлюються Постачальниками послуг та (або) Сторонніми агрегаторами, але ми можемо надавати винагороди або інші переваги за власний кошт.

          У разі бронювання ви погоджуєтеся сплатити вартість самого Туристичного продукту та будь-які інші збори, які можуть застосовуватися (наприклад, будь-які додаткові витрати, страхування або податки). В описі ціни зазначено, чи включено в неї будь-які податки та збори чи виключені з неї. Ви зможете дізнатися більше про ціну під час бронювання.

          Наша Платформа надає опис будь-якого обладнання, що пропонується Постачальниками послуг (на основі того, що вони нам повідомляють). Вона також повідомляє, скільки воно коштуватиме.

          Будь-яка конвертація валюти призначена лише для інформаційних цілей; фактичні тарифи можуть відрізнятися.

          Коли ви робите Бронювання на нашій Платформі, Booking.com організує вашу оплату. Додаткові відомості див. у розділі “Оплата” (A7) в наших Умовах надання послуг.

          2З. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          Якщо у вас є питання чи щось іде не за планом, просто зв’яжіться з нами. Ви можете це зробити, увійшовши у своє Бронювання, або через наш додаток, або через наш Центр допомоги (де ви також знайдете низку корисних питань і відповідей).

          Щоб ми змогли допомогти вам у найкоротший термін, надайте:

          • свій номер підтвердження Бронювання, ваш ПІН-код, свої контактні дані та електронну адресу, яку ви використовували під час Бронювання;
          • короткий опис проблеми, зокрема те, як ви хочете, щоб ми вам допомогли;
          • будь-які підтверджувальні документи (витяг з банківського рахунку, фотографії, квитанції тощо).

          Хоч би яка була проблема, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

          Для отримання додаткової інформації ознайомтеся з розділами “Що робити, якщо щось іде не так?” (A15) та “Застосовне законодавство та місце розгляду суперечок” (A19) у наших Умовах надання послуг.

          3. Оренда автомобілів

          • 3A. Визначення й коротко про нас
          • 3Б. Як працює наша послуга?
          • 3В. З ким ми працюємо?
          • 3Г. Як ми заробляємо?
          • 3Д. Наші системи рекомендацій
          • 3Е. Відгуки
          • 3Є. Ціни
          • 3Ж. Оплата
          • 3И. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          3A. Визначення й коротко про нас

          Деякі слова, які ви побачите, мають дуже конкретне значення, тому перегляньте словник Booking.com у наших Умовах надання послуг.

          Коли ви бронюєте автомобіль в Оренду, Booking.com Transport Limited надає Платформу та несе відповідальність за неї, а не за сам Туристичний продукт (див. нижче розділ 3Б). Booking.com Transport Limited – компанія, зареєстрована в Англії та Уельсі (номер компанії: 05179829, зареєстрована адреса: 6 Ґудз-Ярд-Стріт, Манчестер, M3 3BG, Сполучене Королівство (6 Goods Yard Street, Manchester, M3 3BG, United Kingdom)).

          3Б. Як працює наша послуга?

          Ми спрощуємо для вас порівняння варіантів Бронювань у різних компаніях з оренди авто. Інформація на нашій Платформі ґрунтується на тому, що нам повідомляють Постачальники послуг. Ми робимо все можливе, щоб постійно оновлювати інформацію.

          Наша Платформа повідомляє, скільки автомобілів в Оренду ви можете забронювати через нас по цілому світі, і на нашій сторінці результатів пошуку ви дізнаєтеся, скільки з них може підійти вам на основі того, що ви нам повідомили.

          Коли ви бронюєте автомобіль, ви укладаєте з нами договір: ми погоджуємося організувати ваше Бронювання та керувати* ним.

          Коли ви підписуєте договір про Оренду на стійці, ви укладаєте договір з компанією-орендодавцем: вона погоджується надати автомобіль. Ви вже ознайомилися з усіма основними умовами та прийняли їх (під час бронювання автомобіля).

          * Ми завжди готові вам допомогти, якщо вам потрібно змінити або скасувати Бронювання, або якщо у вас є будь-які питання – до, під час або після Оренди.

          3В. З ким ми працюємо?

          Кожна компанія-орендодавець на нашій Платформі – це надійний партнер, який пройшов усі наші перевірки, перш ніж ми почали з ним працювати. На нашій Платформі показуватимуться лише ті Постачальники послуг, які мають з нами договірні відносини. Однак вони можуть пропонувати Туристичний продукт і поза нашою Платформою (тому список продуктів і послуг, які вони пропонують на нашій Платформі, може не бути вичерпним).

          У нас навіть є група фахівців, які відвідують компанії-орендодавці до того, як вони будуть показуватися на нашій Платформі.

          Усі Постачальники послуг на нашій Платформі – професійні орендодавці.

          3Г. Як ми заробляємо?

          Ми заробляємо, коли знаходимо для вас варіант Оренди. Ми робимо це у два способи:

          • погоджуємо з компанією-орендодавцем комісію за послуги; або
          • погоджуємо чистий тариф з компанією-орендодавцем і застосовуємо власну націнку.

          У будь-якому разі наша мета – пропонувати клієнтам широкий вибір за конкурентними цінами. Крім того, ви можете користуватися нашою Платформою безкоштовно.

          3Д. Наші системи рекомендацій

          Як Booking.com використовує системи рекомендацій

          Ми використовуємо системи рекомендацій для вибору та (або) ранжування інформації на нашій Платформі, щоб допомогти вам знайти Туристичні продукти, які, на нашу думку, вам сподобаються. Наприклад, відвідавши нашу цільову сторінку “Оренда авто”, ви знайдете низку систем рекомендацій, зокрема:

          • Популярні компанії з прокату авто. Компанії з прокату з найбільшою кількістю Бронювань.

          Наші результати пошуку також є однією із систем рекомендацій. Фактично, це система рекомендацій, яку наші клієнти використовують найчастіше, тому ознайомтесь із нижченаведеним розділом “Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування”.

          Усі системи рекомендацій, які ми використовуємо, надають рекомендації на основі одного або кількох із нижчезазначених факторів:

          • Надані вами відомості у формі пошуку: місце розташування, дати тощо.
          • Будь-яка інформація, яку ми зібрали на основі того, як ви взаємодієте з нашою Платформою: ваші попередні пошукові запити на нашій Платформі, країна, в якій ви перебуваєте під час перегляду, тощо.
          • Ефективність різних Постачальників послуг.

          Для полегшення пошуку та бронювання автомобіля кожен фактор може мати більше (або менше) значення у різних випадках, залежно від того, що, на нашу думку, з найбільшою ймовірністю формуватиме перелік автомобілів, які ви, можливо, захочете забронювати.

          Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування

          Наші результати пошуку показують усі Бронювання з Оренди автомобілів, які відповідають вашому пошуку.

          Коли ви вперше отримаєте результати пошуку, вони будуть відсортовані (“упорядковані”) за категорією “Рекомендоване”:

          • Рекомендовано (за замовчуванням). Ми знаємо, що дійсно важливо для тих, хто орендує автомобіль. Отже, вгорі результатів пошуку ви знайдете автомобілі, які, на нашу думку, вам сподобаються, на основі алгоритму, що постійно змінюється, який зважує всі види факторів (ціна, рейтинги, розмір, прибуток, характеристики автомобіля тощо).

          Відносна важливість кожного з цих факторів постійно змінюється, щоб ми могли рекомендувати автомобілі, які найбільше підходять.

          Багато з вищенаведених факторів допомагають нашій системі рекомендацій прийняти рішення про те, які автомобілі можуть бути найбільш привабливими та відповідними для вас. Деякі з факторів відіграють незначну роль у цьому рішенні, а інші відіграють важливу роль, і важливість кожного фактора може змінюватися залежно від характеристик кожного автомобіля і способу використання нашої Платформи вами й іншими людьми.

          Наприклад, велику роль у цих рішеннях часто відіграють показник клікабельності автомобіля та кількість бронювань. Саме тому вони є прямим відображенням загальної привабливості автомобіля та ступеня задоволеності наших клієнтів, коли вони отримують про нього докладнішу інформацію.

          Високий показник клікабельності зазвичай означає, що автомобіль справляє хороше перше враження на нашій Платформі (наприклад, завдяки ціні, місцю отримання або компанії з прокату), а досягнення великої кількості бронювань вказує на те, що, на думку багатьох людей, він дійсно відповідає їхнім вимогам.

          Але свою роль відіграють також інші фактори. Наприклад, ми можемо віддавати перевагу автомобілям компаній із прокату, які включені в нашу програму Genius, або запропонувати універсальні та зручні для користувачів правила оплати. Зрештою зазначені фактори свідчать про те, що ці компанії з прокату розуміють, наскільки важливі для наших клієнтів сервіс і зручність.

          Якщо ви вважаєте за краще, щоб ми не визначали пріоритетність автомобілів на основі вищезгаданих факторів, ви можете відсортовувати результати іншими способами, наприклад:

          • Ціна (спершу найнижча). Тоді результати пошуку показуються в порядку зростання цін, спочатку найдешевший варіант – усе просто.
          • Рейтинг. Саме його дійсно контролюють наші клієнти: автомобілі ранжуються відповідно до їхнього рейтингу за відгуками клієнтів, починаючи з найвищого. Ці рейтинги ґрунтуються на опитуванні, яке ми розсилаємо всім після оренди, з проханням поставити своїй компанії з прокату оцінку за 10-бальною шкалою в найважливіших аспектах (уважність персоналу, стан автомобіля, співвідношення ціни та якості тощо).

          Якщо ви виберете “Ціна (спочатку найнижча)” або “Рейтинг”, фактори, описані в розділі “Рекомендоване” й далі будуть впливати на ситуацію. Наприклад, ці фактори можуть виступати як другорядні “арбітри” між двома або більше автомобілями, які інакше показувалися б у тому самому місці. Однак фактори, наведені в розділі “Рекомендоване”, є лише другорядними, оскільки використовуються тільки тоді, коли нам потрібно вирішити, який із двох автомобілів поставити першим.

          Який варіант сортування ви не вибрали б, ви зможете використовувати фільтри, щоб звузити результати пошуку.

          Після Оренди вам буде запропоновано залишити відгук, який потім може бути:

          • завантажено на нашу Платформу, щоб допомогти іншим клієнтам зробити правильний вибір*;
          • використано в маркетингових цілях (на нашій Платформі, у соціальних мережах, в інформаційних розсиланнях тощо)*;
          • надано вашій компанії-орендодавцю, щоб допомогти їй (і нам) надавати ще якісніший сервіс**.

          Ми публікуємо всі отримані нами відгуки, як позитивні, так і негативні, якщо вони не порушують наших Стандартів і рекомендацій щодо вмісту.

          За наявності кількох відгуків найновіші показуються вгорі. Зверніть увагу, що в нашому додатку показуються лише оцінки, а не коментарі.

          * Ми не будемо використовувати ваші ПІБ або адресу.

          ** Щоб допомогти компанії-орендодавцю покращитися, нам необхідно повідомити їй, про яку Оренду автомобіля йдеться у відгуку.

          Тарифи, які показуються на нашій Платформі, встановлюються Постачальниками послуг або нами, але ми можемо надавати винагороду або інші переваги за власний кошт.

          У разі бронювання ви погоджуєтеся сплатити вартість самого Туристичного продукту та будь-які інші збори, які можуть застосовуватися (наприклад, будь-які додаткові витрати, страхування або податки). Податки та збори можуть варіюватися з різних причин, таких як розташування Постачальника послуг, місце отримання або те, що ви плануєте робити з Орендою. В описі ціни повідомляється, які податки (якщо є) включені. Ви зможете дізнатися більше про ціну під час бронювання.

          Наша Платформа надає опис будь-якого обладнання, що пропонується Постачальниками послуг (на основі того, що вони нам повідомляють). Вона також повідомляє, скільки воно коштуватиме.

          Будь-яка конвертація валюти призначена лише для інформаційних цілей; фактичні тарифи можуть відрізнятися.

          Коли ви бронюєте автомобіль в Оренду на нашій Платформі, Booking.com організує вашу оплату. Додаткові відомості див. у розділі “Оплата” (A7) в наших Умовах надання послуг.

          3И. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          Якщо у вас є питання або щось йде не за планом, просто зв’яжіться з нами. Якщо йдеться про те, що сталося під час Оренди, ми зможемо допомогти вам швидше, якщо ви надасте:

          • ваш номер Бронювання та адресу електронної пошти, яку ви використовували під час бронювання автомобіля;
          • короткий опис проблеми, зокрема те, як ви хочете, щоб ми вам допомогли;
          • відомості про списані з вас оплати;
          • будь-які підтверджувальні документи (витяг з банківського рахунку, договір про оренду, остаточний рахунок, документація про пошкодження, фотографії, посадковий талон, квитанції тощо).

          Якщо ви це зробите, один з наших агентів зв’яжеться з вами найближчим часом. Можливо, йому знадобиться більш детальна інформація.

          Хоч би яка була проблема, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

          Для отримання додаткової інформації ознайомтеся з розділами “Що робити, якщо щось іде не так?” (A15) та “Застосовне законодавство та місце розгляду суперечок” (A19) у наших Умовах надання послуг.

          4. Авіаквитки

          • 4A. Визначення й коротко про нас
          • 4Б. Як працює наша послуга?
          • 4В. З ким ми працюємо?
          • 4Г. Як ми заробляємо?
          • 4Д. Наші системи рекомендацій
          • 4Е. Ціни
          • 4Є. Оплата
          • 4Ж. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          4A. Визначення й коротко про нас

          Деякі слова, які ви побачите, мають дуже конкретне значення, тому перегляньте словник Booking.com у наших Умовах надання послуг.

          Коли ви бронюєте Авіаквиток, Booking.com B.V. надає Платформу і несе відповідальність за неї, а не за сам Туристичний продукт (див. нижче розділ 4Б). Booking.com B.V. – компанія, зареєстрована відповідно до законодавства Нідерландів (юридична адреса: Оостердокскаде 163, 1011 ДЛ, Амстердам, Нідерланди (Oosterdokskade 163, 1011 DL, Amsterdam, The Netherlands); Номер торгового реєстру: 31047344, номер платника ПДВ: NL805734958B01).

          4Б. Як працює наша послуга?

          Ми надаємо вам майданчик для пошуку та бронювання Авіаквитків.

          Коли ви робите Бронювання на нашій Платформі, ви укладаєте договір з Постачальником послуг і Стороннім агрегатором.

          Інформація на нашій Платформі ґрунтується на тому, що нам повідомляють Постачальники послуг та (або) Сторонні агрегатори. Ми робимо все можливе, щоб постійно оновлювати інформацію.

          4В. З ким ми працюємо?

          У нас є договірні відносини з різними Сторонніми агрегаторами, які виступають як посередники для Постачальників послуг. На нашій Платформі показуватимуться лише ті Постачальники послуг, які мають з ними прямі відносини.

          Як Постачальники послуг, так і Сторонні агрегатори також можуть пропонувати Туристичні продукти поза нашою Платформою (тому список продуктів та послуг, які вони пропонують на нашій Платформі, може не бути вичерпним).

          Наша Платформа повідомляє, скільки Авіаквитків ви можете забронювати через нас по цілому світі, і на нашій сторінці результатів пошуку ви дізнаєтеся, скільки з них може підійти вам на основі того, що ви нам повідомили.

          4Г. Як ми заробляємо?

          Ми не купуємо і не (пере)продаємо продукти чи послуги. Коли люди бронюють Авіаквитки на нашій Платформі, Сторонній агрегатор сплачує нам комісію.

          4Д. Наші системи рекомендацій

          Як Booking.com використовує системи рекомендацій

          Ми використовуємо системи рекомендацій для вибору та (або) ранжування інформації, доступної на нашій Платформі, щоб допомогти вам знайти напрямки, які, на нашу думку, вам сподобаються. Наприклад, відвідавши нашу цільову сторінку “Переліт”, ви знайдете низку систем рекомендацій, зокрема:

          • Популярні міста. Напрямки, в які ви, можливо, захочете поїхати, залежно від країни, де ви перебуваєте під час перегляду.

          Системи рекомендацій, що використовуються нами, ґрунтуються на одному або кількох з основних факторів, наведених нижче:

          • Повідомлена вами інформація у формі пошуку: напрямки, куди ви хотіли б вирушити, час, коли ви хотіли б поїхати, тощо.
          • Будь-яка інформація, яку ми зібрали на основі того, як ви взаємодієте з Платформою Booking.com, наприклад, ваша історія пошуку або країна, в якій ви перебуваєте під час перегляду.

          Для полегшення пошуку та бронювання Авіаквитка кожен фактор може мати більше (або менше) значення у різних випадках, залежно від того, що, на нашу думку, з найбільшою ймовірністю формуватиме перелік Авіаквитків, які ви, можливо, захочете забронювати.

          Наші результати пошуку також є однією із систем рекомендацій. Фактично, це система рекомендацій, яку наші клієнти використовують найчастіше, тому ознайомтесь із нижченаведеним розділом “Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування”.

          Наш рейтинг за замовчуванням і варіанти сортування

          Наші результати пошуку показують усі Авіаквитки, які відповідають вашому запиту.

          Коли ви вперше отримаєте результати пошуку, їх буде відсортовано (“впорядковано”) за критерієм “Найкращі”:

          • Найкращі (рейтинг за замовчуванням). Щоб Авіаквиток показувався вгорі сторінки, він повинен мати хороші показники у всіх таких аспектах: ціна, час у дорозі, кількість зупинок і норма провезення багажу.

          Багато з вищенаведених факторів допомагають нашій системі рекомендацій прийняти рішення про те, який Авіаквиток може бути найбільш привабливим і відповідним для вас. Деякі з факторів відіграють незначну роль у цьому рішенні, а інші відіграють важливу роль, і важливість кожного фактора може змінюватися залежно від даних Авіаквитка і способу використання нашої Платформи вами й іншими людьми.

          Наприклад, ми можемо надати більшої ваги загальному часу подорожі (ніж кількості пересадок), якщо побачимо, що це більше подобається нашим мандрівникам.

          Якщо ви хочете, то можете сортувати результати пошуку в інші способи:

          • Найдешевші. Авіаквитки з нижчими цінами показуються вище.
          • Найшвидші. Авіаквитки на рейси з коротшим часом у дорозі показуються вище.

          Якщо ви оберете “Найдешевші” або “Найшвидші”, фактори, описані в критерії “Найкращі”, й далі матимуть вплив. Наприклад, ці фактори можуть виступати як “арбітри” між двома або більше Авіаквитками, які інакше показувалися б у тому самому місці.

          Який варіант сортування ви не вибрали б, ви зможете звузити результати пошуку за допомогою фільтрів, таких як:

          • Пересадки. Натисніть варіант, щоб повідомити нам, чи розглядаєте ви авіаквитки на рейси з однією пересадкою (або з кількома пересадками).
          • Тривалість. Використовуйте повзунок, щоб повідомити нам максимальний час у дорозі.
          • Авіакомпанії. Натисніть одну або кілька назв, щоб повідомити нам, Авіаквиток на рейс яких авіакомпаній ви хочете вибрати.

          Тарифи, які показуються на нашій Платформі, встановлюються Постачальниками послуг та (або) Сторонніми агрегаторами, але ми можемо надавати винагороди або інші переваги за власний кошт.

          У разі бронювання ви погоджуєтеся сплатити вартість самого Туристичного продукту та будь-які інші збори, які можуть застосовуватися (наприклад, будь-які додаткові витрати, страхування або податки). В описі ціни зазначено, чи будь-які збори й комісії включені в неї або виключені з неї. Ви зможете дізнатися більше про ціну під час бронювання.

          Наша Платформа надає опис будь-якого обладнання, що пропонується Постачальниками послуг (на основі того, що вони нам повідомляють). Вона також повідомляє, скільки воно коштуватиме.

          Будь-яка конвертація валюти призначена лише для інформаційних цілей; фактичні тарифи можуть відрізнятися.

          Коли ви робите Бронювання на нашій Платформі, ваша оплата може бути організована нами або Стороннім агрегатором. Додаткові відомості див. у розділі “Оплата” (A7) в наших Умовах надання послуг.

          4Ж. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          Після того як ви зробили Бронювання, просто зв’яжіться з нами, якщо у вас виникнуть питання або щось піде не за планом. Ви можете це зробити, увійшовши у своє Бронювання, або через наш додаток, або через наш Центр допомоги (де ви також знайдете низку корисних питань і відповідей).

          Ви можете допомогти нам надати вам допомогу в найкоротші терміни, надавши:

          • свій Довідковий номер Клієнта, свій ПІН-код Booking.com, свої контактні дані й електронну адресу, яку ви використовували під час Бронювання
          • короткий опис проблеми, зокрема те, як ви хочете, щоб ми вам допомогли;
          • будь-які підтверджувальні документи (витяг з банківського рахунку, фотографії, квитанції тощо).

          Хоч би яка була проблема, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

          Для отримання додаткової інформації ознайомтеся з розділами “Що робити, якщо щось іде не так?” (A15) та “Застосовне законодавство та місце розгляду суперечок” (A19) у наших Умовах надання послуг.

          5. Приватний і Громадський транспорт

          • 5A. Визначення й коротко про нас
          • 5Б. Як працює наша послуга?
          • 5В. З ким ми працюємо?
          • 5Г. Як ми заробляємо?
          • 5Д. Наші системи рекомендацій
          • 5Е. Відгуки
          • 5Є. Ціни
          • 5Ж. Оплата
          • 5З. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          5A. Визначення й коротко про нас

          Деякі слова, які ви побачите, мають дуже конкретне значення, тому перегляньте словник Booking.com у наших Умовах надання послуг.

          Коли ви бронюєте транспортну послугу, Booking.com Transport Limited надає Платформу та несе відповідальність за неї, а не за сам Туристичний продукт (див. нижче розділ 5Б). Booking.com Transport Limited – компанія, зареєстрована в Англії та Уельсі (номер компанії: 05179829, зареєстрована адреса: 6 Ґудз-Ярд-Стріт, Манчестер, M3 3BG, Сполучене Королівство (6 Goods Yard Street, Manchester, M3 3BG, United Kingdom)).

          5Б. Як працює наша послуга?

          Ми спрощуємо для вас порівняння варіантів Бронювань у Постачальників послуг громадського та приватного наземного транспорту. Коли ви виконуєте пошук, ми фільтруємо результати, щоб ви бачили лише найбільш відповідний автомобіль у кожній категорії залежно від того, що ви нам повідомили.

          Постачальники послуг є незалежними компаніями: вони не належать нам і ми не контролюємо послуги, які ви бронюєте на нашій Платформі. Інформація на нашій Платформі ґрунтується на тому, що нам повідомляють Постачальники послуг. Ми робимо все можливе, щоб постійно оновлювати інформацію.

          Ми готові надати вам допомогу або підтримку до, під час або після вашої подорожі. Ознайомтеся з нижченаведеним розділом “Допомога та консультація в разі непередбачених обставин” (5З).

          5В. З ким ми працюємо?

          На нашій Платформі показуватимуться лише ті Постачальники послуг, які мають з нами договірні відносини. Однак вони можуть пропонувати Туристичний продукт і поза нашою Платформою (тому список продуктів і послуг, які вони пропонують на нашій Платформі, може не бути вичерпним).

          Усі Постачальники послуг на нашій Платформі – професійні орендодавці. Ми проводимо регулярні перевірки, щоб переконатися, що вони й далі відповідають необхідним стандартам.

          5Г. Як ми заробляємо?

          Ми не купуємо й не (пере)продаємо продукти чи послуги; коли ви робите бронювання, ми погоджуємо комісію за наші послуги з постачальниками транспортних послуг.

          А ми взагалі не стягуємо збори за бронювання.

          5Д. Наші системи рекомендацій

          Як Booking.com використовує системи рекомендацій

          Ми використовуємо системи рекомендацій для вибору та (або) ранжування інформації на нашій Платформі, щоб допомогти вам знайти транспортні послуги, які, на нашу думку, вам сподобаються.

          Системи рекомендацій, що використовуються нами, ґрунтуються на одному чи обох із зазначених основних факторів:

          • Надані відомості у формі пошуку: напрямок, дати тощо.
          • Показники діяльності різних постачальників транспортних послуг.

          Відносна важливість кожного фактора постійно змінюється.

          Коли ви виконуєте пошук на нашій Платформі, ми показуємо найбільш відповідні варіанти вгорі сторінки. Це включає:

          • Приватний транспорт. Рейтинг залежить від ціни й того, що найкраще підходить вашій групі за розміром, а також від наявності місць (у цьому місці розташування та в необхідний для вас час).
          • Поїзди й автобуси. Ми покажемо вам найкращий результат для поїздки, яку ви хочете здійснити, у той час, коли ви хочете її здійснити.

          Після закінчення Поїздки вам буде запропоновано залишити відгук, який потім може бути:

          • завантажено на нашу Платформу, щоб допомогти іншим клієнтам зробити правильний вибір*;
          • використано в маркетингових цілях (на нашій Платформі, у соціальних мережах, в інформаційних розсиланнях тощо)*;
          • надано вашому Постачальнику послуг, щоб допомогти йому (і нам) надавати ще якісніший сервіс**.

          Ми не публікуємо відгуків, які порушують наші Стандарти й рекомендації щодо вмісту.

          * Ми не будемо використовувати ваші ПІБ або адресу.

          ** Щоб допомогти Постачальнику послуг покращитися, нам необхідно повідомити йому, про яку Поїздку йдеться у відгуку.

          Ціна кожного Бронювання на нашій Платформі складається з а) базового тарифу, встановленого Постачальником послуг, і б) нашої комісії, яку ми погоджуємо з Постачальником послуг. Ми також можемо надавати винагороду або інші переваги за власний кошт.

          У разі бронювання ви погоджуєтеся сплатити вартість самого Туристичного продукту, а також будь-які інші збори, які можуть застосовуватися (наприклад, будь-які збори за проїзд чи очікування). Податки та збори можуть різнитися з різних причин, наприклад, через розташування Постачальника послуг. Усі ціни включають будь-які застосовні податки та збори. Ви зможете дізнатися більше про ціну під час бронювання.

          Будь-яка конвертація валюти призначена лише для інформаційних цілей; фактичні тарифи можуть відрізнятися.

          Коли ви бронюєте автобус, поїзд або Приватний транспорт на нашій Платформі, Booking.com організує вашу оплату. Додаткові відомості див. у розділі “Оплата” (A7) в наших Умовах надання послуг.

          5З. Допомога та консультація в разі непередбачених обставин

          Хоч би яка була проблема, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

          Тому, якщо у вас є питання або щось йде не за планом, просто Зв’яжіться з нами. Якщо це пов’язано з тим, що сталося під час вашої Поїздки, вкажіть номер Бронювання та свої контактні дані. Ми вирішуємо переважну більшість проблем протягом 14 днів, і ви можете допомогти нам пришвидшити процес, надавши відповідні документи або іншу інформацію під час першого звернення.

          Для отримання додаткової інформації ознайомтеся з розділами “Що робити, якщо щось іде не так?” (A15) та “Застосовне законодавство та місце розгляду суперечок” (A19) у наших Умовах надання послуг.

Про автора

admin administrator