Скільки потрібно кіловат щоб зарядити ліф

Авторadmin

Скільки потрібно кіловат щоб зарядити ліф

Як зарядити NISSAN LEAF – способи – поради – де заряджати

електромобіль Nissan Leaf цілком підійде як другий автомобіль з сімома для пересування по місту або на не великі відстані в передмісті.

Але, для того щоб зрушити автомобіль з місця, зрозуміло його потрібно зарядити, а точніше батарею Ніссан Ліф . Нижче розберемося з тим, як заряджати електричний автомобіль і яким зарядним пристроєм, а так само кілька порад по експлуатації.

як зарядити

Існує три способи зарядки електромобіля Ніссан ліф:

  • штатний зарядний пристрій;
  • прискореного типу;
  • SuperCharge;

Для зарядки батареї в ліфі під люком знаходяться 2 порту зарядки.

Зліва порт CHAdeMO для постійного струму (швидка зарядка «ЧАдеМО»), праворуч порт SAE J1772 для змінного струму (від розетки).

Зарядка штатним зарядним пристроєм

Перший і основний спосіб зарядки за допомогою штатного зарядного пристрою, яким комплектується автомобіль і знаходиться він в спеціальному кейсі з логотипом Zero Emission в багажному відділенні.

В зарядний пристрій входить: роз’єм для підключення до порту автомобіля; кабель довжиною ~ 6 метрів; зарядний модуль; вилка для підключення до розетки

Щоб підключити зарядний пристрій до автомобіля, для початку відкрийте люк портів зарядки з пульта д / у або з салону автомобіля натиснувши відповідну кнопу на панелі приладів.

Далі підключіть штатний зарядний пристрій до мережі і обов’язково вилка з заземленням. На модулі повинен загоряється зелений світлодіод, що означає, що пристрій готовий до підключення і після цього зарядний пристрій підключаємо до відповідного порт, в даному випадку – порт зарядки SAE J1772.

Про процес зарядки, на панелі приладів сигналізує світлодіод. Після того, як загоряться всі три світлодіода – означатиме, що батарея повністю заряджена.

На зарядку батареї Ніссан до повного заряду від розетки буде потрібно до 8 годин. З одного боку – це багато, але з іншого, якщо розетка знаходиться у Вас в гаражі, на парковці або біля офісу, то даний тип зарядки не завдасть Вам будь-яких незручностей.

вартість зарядки

Наприклад, для того щоб проїхати 100 км шляху, в середньому необхідно витратити ~ 20 кВт електроенергії (кому-то більше, комусь менше), тому щоб порахувати скільки Ви витратите на 100 км пробігу , Потрібно:

вартість 1 кВтг електроенергії * 20

З двох-зонним лічильником заряджаючи батарею вночі можливо ще більше заощадити.

Американське зарядний пристрій

У разі якщо Nissan Leaf з США, то зарядний пристрій швидше за все буде призначене тільки для підключення до «американської мережі», і для того, щоб підключиться до звичайної розетки, даний пристрій потрібно трохи модифікувати.

Модифікація полягає в заміні вилки, але необхідно зберегти датчик температури, який знаходиться всередині і контролює температуру електропроводки.

Переробити «американське» зарядний пристрій допоможе заощадити, але якщо робота проведена неправильно і виключений процес контролю заземлення – з’являється великий ризик загрози життю користувача і дорогої ремонт високовольтної частини Ніссан Ліф.

Зарядна станція прискореного типу

Другий спосіб зарядки – зарядна станція прискореного типу. Для того, що б з її допомогою заряджатися, потрібно для початку станцію встановити у себе вдома, вартість бюджету на таку станцію європейського виробництва становить ~ 1000 євро. Або ж скористатися такою станцією в громадському місці.

Такі станції можливо знайти за допомогою сервісу PlugShare. На даному сервісі розміщена карта зарядних станцій, але їх більшість є платною.

Скористатися такою станцією можливо після придбання абонемента, для цього потрібно зареєструватися у власника зарядної станції і отримати доступ.

Для того щоб підключиться до такої станції, досить вставити роз’єм зарядного пристрою до відповідного порт, після чого зв’язатися з оператором компанії / власником зарядної станції і отримуємо харчування.

Залежно від того, яким модулем енергозбереження обладнаний Nissan Leaf, час зарядки, а так само вартість на платних станціях може відрізнятися.

Зарядка батареї на 100 км пробігу в Ніссан Ліф з модулем який може забезпечити максимальне споживання батареї до 6,6 кВт займе близько 3 годин, і так як на таких станціях можлива похвилинна оплата – кінцева вартість одного повного заряду вийде досить дорогий.

Не складно здогадатися, що якщо автомобіль обладнаний модулем, максимальна потужність якого обмежена на 3,3 кВт – потрібно більше часу, відповідно і два рази більше коштів.

Завдяки сервісу PlugShare можливо знайти і безкоштовні станції. Вони в основному розташовані на території заправних станцій, але для їх використання Вам буде потрібно спеціальний кабель, якого швидше за все на заправній станції – не опиниться, тому кращим рішенням буде покупка кабелю, вартість якого становить близько 200 Євро.

Так само як і у випадку зі штатною зарядкою, у випадку з кабелем – потрібно спочатку підключити одну його частину до блоку станції, після чого підключиться до порту штатного заряду автомобіля.

Швидка зарядка «SuperCharge»

Третій спосіб – за допомогою швидкої зарядної станції SuperCharge. Дана станція має більш масивний зовнішній вигляд, силовий кабель більшого перетину і інший роз’єм для підключення до порту зарядки.

Портом швидкої зарядки комплектувалися не всі Nissan Leaf (ZE0) першого покоління

Залежно від того, скільки автомобіль споживає енергії, час зарядки може варіюватися по-різному.

Якщо заряд батареї проводиться від зарядної станції з високою потужністю – рекомендується контролювати температуру високовольтної батареї на панелі приладів, так як її перегрів може привести до передчасного виходу з ладу.

Як НЕ заряджати автомобіль

Нижче наведені способи заряду батареї автомобіля, до яких краще зовсім не вдаватися або робити це якомога рідше:

  • не зарядитись зарядними станціями і пристроями «кустарного» виробництва – наслідки непередбачувані як для власника, так і його автомобіля;
  • постійно користуватися платними станціями, так як сенс змісту економічного електричного автомобіля – зникає;
  • заряджати батарею за допомогою буксирування – даний режим не передбачений тривалу зарядку автомобіля і це цілком може призвести до виходу з ладу високовольтної частини;

Nissan LEAF Запас ходу і заряджання

До 270 км [1] в змішаному циклі (місто + траса) на одному заряді батареї.
До 390 км [1] в міському циклі на одному заряді батареї.

Потужність 150 к.с., нуль викидів, технологія інтелектуальної педалі e-Pedal — все це робить керування автомобілем більш легким та безпечним, і тому Nissan LEAF ідеально підходить для коротких поїздок на роботу та по місту.

ЯК МОЖНА ЗБІЛЬШИТИ ЗАПАС ХОДУ?

Ваша автономність (відстань, яку ви можете проїхати між підзарядками батареї) може залежати від вашої манери керування:

ШВИДКІСТЬ

Різке пришвидшення або гальмування, постійна зміна швидкості негативно впливають на автономність. Щоб отримати максимальний запас ходу, намагайтесь утримувати швидкість на постійному рівні.

СТИЛЬ ЇЗДИ

Вища швидкість ознащає вищій рівень споживання енергії, тож чим швидше ви рухаєтесь, тим частіше вам потрібно буде заряджатися. Ви можете збільшити час між зарядками за допомогою режиму “ЕСО” або рекуперативного гальмування з режимом “В”.

МІСЦЕВІСТЬ

Рух вгору вимагає більше енергії, ніж рух по рівній дорозі. Але хороша новина полягає в тому, що рухаючись вниз ви можете компенсувати ці витрати.

ПОГОДНІ УМОВИ

Температура навколишнього середовища впливає на ємність вашої батареї та вимагає додаткових витрат енергії на обігрів автомобіля та обдув вітрового скла. [1]

ЗБІЛЬШУЙТЕ СВІЙ ЗАПАС ХОДУ

Nissan LEAF пропонує два режими водіння, для збільшення запасу ходу і максимального використання можливостей вашого електромобіля.

РЕЖИМ «B»: ВІДНОВЛЕННЯ ЕНЕРГІЇ ЗАВДЯКИ ГАЛЬМУВАННЮ

Серйозно налаштовані збільшити свою автономність? Тоді активуйте режим «B». Він забезпечує більш рекуперативне гальмування, яке заряджає акумулятор без зменшення потужності двигуна.

РЕЖИМ «ECO»

Виберіть режим «ECO», щоб обмежити потужність двигуна і заощадити енергію. Він також дещо збільшує рекуперативне гальмування, щоб збільшити вашу автономність. Щоб отримати максимальний кілометраж від вашого Nissan LEAF, використовуйте режими «B» і «ECO» одночасно.

Є кілька способів зарядити ваш Nissan LEAF. Вдома та на роботі більшість власників електромобілів вибирають зарядний пристрій змінного струму. В дорозі? Наразі активно розвивається мережа загальнодоступних зарядних станцій, крім того, зростає кількість швидких зарядних пристроїв, що забезпечують швидке заряджання до 80% ємності всього за 60 хвилин.

ЗАРЯДКА ЗМІННИМ СТРУМОМ: ВДОМА, В ОФІСІ АБО В ДОРОЗІ

7 год 30 хв – ПОВНА ЗАРЯДКА БАТАРЕЇ NISSAN LEAF ВІД НАСТІННОГО ЗАРЯДНОГО ПРИСТРОЮ 32А ЗА ДОПОМОГОЮ КАБЕЛЮ TYPE1

Два зарядних кабелі забезпечують всі необхідні варіанти зарядки, вдома або в дорозі. За допомогою домашнього зарядного кабелю ви можете підключитися до звичайної розетки 220В та зарядитися практично де завгодно (0-100% до 21 год). Кабель Type1 (не входить до стандартної комплектації, доступний як додаткова опція) підключається до спеціального зарядного пристрою змінного струму вдома, на роботі або в дорозі.

ПІДКЛЮЧІТЬСЯ ДО ЗВИЧАЙНОЇ РОЗЕТКИ

Класичний спосіб зарядки Вашого Nissan LEAF — це використовувати стандартний кабель, що йде в комплекті автомобіля. Просто підключіть його безпосередньо до стандартної розетки, де б ви не знаходилися.

ШВИДКА ЗАРЯДКА 480V: В ДОРОЗІ

60 хвилин – ШВИДКА ЗАРЯДКА БАТАРЕЇ NISSAN LEAF [3] ВІД 20% ДО 80% ЗАРЯДУ

Найшвидший спосіб зарядки. Наразі налічується вже багато загальнодоступних станцій швидкої зарядки по всій Україні, тож ви можете без проблем підзарядитися під час більш тривалої подорожі.

ВІД 20% ДО 80% ЗАРЯДУ БАТАРЕЇ ПРИБЛИЗНО ЗА 60 ХВИЛИН

Підключіть свій Nissan LEAF до швидкого зарядного пристрою CHAdeMO і отримайте від 20% до 80% заряду приблизно за 60 хвилин. Час зарядки може залежати від ряду факторів, будь ласка, дізнайтеся більше інформації нижче. [2]

Підзарядитися тепер можна швидко та легко завдяки великій кількості загальнодоступних зарядних станцій, що забезпечують різні варіанти зарядки.

  • Точки швидкої зарядки. Найшвидший спосіб зарядки. Щоб зарядити Nissan LEAF потрібно не більше часу, ніж на те, щоб перекусити та випити кави.
  • Громадські пункти зарядки. Вони можуть пропонувати безкоштовну або платну зарядку.
  • EV дилери Nissan. Ви можете отримати можливість зарядити свій Nissan LEAF у спеціалізованих дилерських центрах Nissan в Україні (за умови наявності зарядних пристроїв). Деталі уточнюйте у вибраного дилера.

[1] Дані про запас ходу отримані в результаті лабораторних випробувань відповідно до законодавства ЄС і призначені для порівняння між різними типами транспортних засобів. Інформація не стосується конкретного окремого транспортного засобу і не є частиною пропозиції. Наведені цифри служать для порівняння; лише порівнюйте цифри з транспортними засобами, випробуваними за тими ж технічними процедурами. Показані запаси ходу , досягнуті за допомогою нової процедури випробування (WLTP). Дані, отримані після повного заряджання акумулятора. Дані можуть відрізнятися в залежності від багатьох факторів, таких як додаткове обладнання, стан батареї, клімат-контроль, технічне обслуговування, манера водіння та нетехнічні фактори, наприклад, погодні умови, фактичний маршрут тощо. Реальні результати можуть відрізнятися.
[2] Наведені цифри стосуються акумуляторів потужністю 39 кВт-год (LEAF). Час залежить від умов зарядки, включаючи тип і стан зарядного пристрою, температуру акумулятора, а також температуру навколишнього середовища в місці використання. Зазначено час швидкої зарядки за умови використання швидкого зарядного пристрою CHAdeMO. Nissan LEAF призначений для більшості щоденних поїздок і оснащений пристроями для захисту батареї під час повторних сеансів швидкої зарядки протягом короткого періоду часу. Період часу, необхідний для послідовних швидких зарядок, може бути збільшено, якщо температура батареї активує технологію захисту батареї.

  • Запис на сервіс
  • Програма лояльності
  • Акції
  • Технічне обслуговування і ремонт
  • Запасні частини
  • Аксесуари
  • Гарантія
  • Nissan Assistance
  • Калькулятор ТО

Про автора

admin administrator