Як створити інтернет-магазин з нуля самостійно

Авторadmin

Як створити інтернет-магазин з нуля самостійно

Як створити інтернет-магазин з нуля?

Онлайн-торгівля процвітає. І вважати що найближчим часом щось зміниться немає причин. Навіть консервативні підприємці визнають необхідність виходити на електронний ринок, а нові бізнес-ідеї вже не уявляються без зв’язку з інтернетом. Бізнес у Всесвітній павутині — це найчастіше інтернет-магазини. Якщо вирішили створити свій інтернет магазин, потрібно знати кілька важливих моментів.

1. Вибір ніші

Інтернет-магазини, які продають те ж, що і ви — потенційні конкуренти. Територіальна близькість не має значення. Уявіть, що ви відкриваєте магазин з мобільними аксесуарами на вулиці де ще 10 таких. Інтернет для клієнта виглядає так само. Перш ніж визначитись з нішею, оцініть ринок. Дізнайтеся попит на товар, здатність ринку його проковтнути. Якщо ринок повний і вам немає там місця, варто задуматися про унікальні або рідкісні товари. Можна зробити нахил на вузькоспрямованість. Тоді є шанс стати монополістом в категорії й створити конкурентоспроможний бізнес. Так простіше знаходити клієнтів, правильно розподіляти бюджет на рекламу.

Топ-3 ніш для створення інтернет-магазинів:

  • одяг, взуття, аксесуари — жінки дуже люблять мати гарний вигляд і саме вони найчастіше роблять покупки. Впливає на великі продажі швидкоплинна мода і бажання бути в тренді,
  • побутова техніка та електроніка — вигідніше купувати онлайн навіть враховуючи витрати на доставку. Так дешевше,
  • косметика і парфумерія — товари, які мають властивість закінчуватися, тому є постійний попит.

2. Вивчення цільової аудиторії (ЦА)

Полюбіть свого клієнта і він полюбить вас. Але так, як любов з першого погляду це рідкість або зовсім вигадка, треба краще пізнати один одного. Хто він, чим захоплюється, що любить, що його турбує та ін.

Вивчення ЦА можна умовно розділити на 3 блоки, розібравши які складеться повноцінний образ ваших клієнтів:

  1. основні дані:
  2. вік
  3. стать
  4. місце проживання
  5. соціальне становище:
  6. рівень прибутку
  7. наявність житла
  8. спеціальність
  9. сімейний статус
  10. психологічні чинники
  11. мотиви
  12. цінності
  13. інтереси
  14. спосіб життя

І вуаля. Тепер знаєте з ким працюєте, чим можете допомогти, що запропонувати. Знання цільової аудиторії дозволяє налаштувати контакт зрозумілою для них мовою, передбачити їх побоювання, потреби. Ви робите відвідувачів щасливими, вони вас багатими.

3. Вибір імені та створення образу

Щоб створити не просто інтернет-магазин, а бренд, потрібно щоб вас впізнавали. Тому треба представитися. Спочатку працюєте на ім’я, потім воно на вас. Є кілька правил, що допоможуть в неймінгу:

  • унікальність — щоб швидко знайти в мережі й ні з ким не переплутати. Переконайтеся що домену з такою назвою немає.
Доменне ім’я (приклад: kovalweb.com) – адреса сайту, що складається з назви (kovalweb) і місцеперебування (.com) ресурсу.
  • влученняв ЦА — дізналися чим характерна цільова аудиторія, використовуйте це, щоб сподобатися. Якщо підлітки, застосовуйте модні слівця, якщо старше покоління — більш консервативні. Якщо жінки — викликайте назвою позитивні емоції, якщо чоловіки — будьте чіткими, конкретними.
  • легка вимова і запам’ятовування — залиште слід у свідомість споживача. Пам’ять прекрасно працює асоціаціями, тому вдавайтеся до слів що якось характеризують вашу пропозицію.

Щоб створити повноцінний образ магазину, самого імені не достатньо. Потрібно ще приділити увагу дескриптору і слогану.

Дескриптор — лаконічна інформація про інтернет-ресурс, що розташований під назвою. Мета — швидко пояснити, що за компанія, чим займається, чим варта уваги.

Слоган — зображає філософію компанії, ідею, концепцію. Теж в короткій формі. Зустрічається в рекламі.

4. Способи створення інтернет-магазину

Технічна частина створення інтернет магазину — це процес що включає:

  • розробку дизайну,
  • написання коду або використання конструктора
  • наповнення контентом
  • просування в мережі

Так ось є три шляхи за якими може піти початківець онлайн-підприємець.

1-ий шлях. Веб студія

Це коли команда професіоналів, працюючи спільно, розробляє інтернет-магазин.

  • гарантія на виконання роботи,
  • спілкування фахівців на всіх етапах створення, що покращує кінцевий результат,
  • економія часу в порівнянні з роботою однієї людини,
  • створюється сайт, що належить саме вам,
  • працюють люди, що добре знають свою справу (дизайнер, програміст, копірайтер, SEO-спецеаліст)
  • індивідуальний підхід

2-ий шлях. Все сам

Не знаючи ні особливостей дизайну, ні програмування це цілком реально. Зараз багато конструкторів, які дозволяють робити інтернет-магазини без найменшого досвіду

  • швидко
  • дешевше ніж замовлення повноцінного сайту
  • просто
  • вимагає особистого залучення, сил і часу,
  • шаблонність,
  • реклама від сайту-конструктора,
  • сумнівна престижність,
  • сайт належить вам тільки частково. Залежите від сайту-конструктора.

У мережі шукаєте людину, яка сидить вдома і пропонує послуги створення ІМ.

  • немає письмових гарантій
  • складно перевірити професіоналізм
  • якщо одна людина робить всю роботу, то швидше за все не якісно,​​
  • якщо наймати кількох фрілансерів (дизайнер, програміст і ін.), то доведеться витратити багато сил, щоб координувати процес.

5. Дизайн інтернет-магазину

Головні вимоги до дизайну:

Відвідувач повинен дістатися до потрібної йому інформації не більше ніж за три кліка. Потрібно, щоб він переміщався по сайту інтуїтивно, без затримки. Інакше є шанс втратити клієнта. Використовуйте великі кнопки заклику, легку форму реєстрації, зрозуміле меню, можливість фільтрувати товари, помітний кошик. Додатково можна використати карту сайту.

«На смак і колір товариша немає», але є тренди. А тренди диктують лаконічний і скромний дизайн. Використовуйте пастельні тони, багато простору, зрозумілі шрифти.

Це не означає, що всі магазини повинні бути однаковими та непомітними. Але виділятися потрібно не яскравими кольорами, а власним стилем.

Вони, як чарівна паличка. З їх допомогою можна викликати потрібні емоції, спонукати до покупки. Зрозумілі картинки економлять час, а це дуже важливий ресурс. Відвідувачі охочіше подивляться детальні фото ніж прочитають текст.

6. Головні елементи ІМ

Їх може бути більше. Але ось основні:

1. Головна сторінка

Це вітрина. Обличчя вашого бізнесу. Складається з декількох елементів:

  1. шапка:
    1. основні контакти,
    2. логотип
    3. кошик,
    4. коротка інформація про доставку, оплату.
    5. реєстрація або вхід в особистий кабінет,
    6. рядок пошуку

    2. Каталог товарів

    Зрозуміла структура — використовуйте підкатегорії й фільтри.

    Назви відповідають пошуковим запитам — необхідно для SEO.

    3. Окремі сторінки для товару.

    Фотографії що повноцінно демонструють товар.

    Текст, який описує пропозицію, вигоди, мотивує купити.

    4. Кошик і оформлення замовлення

    В кошику демонструються вибрані товари, їх вартість. Також є можливість видалити щось зі списку або повернутися в каталог і продовжити покупки.

    Оформлення замовлення. Використовуйте тільки необхідні поля, не просіть залишати багато інформації, бо є ризик, що відвідувач втече.

    5. Сторінка з інформацією про доставку, оплату і т.д.

    Щоб у відвідувача не виникло заперечень і страху зробити покупку, найкраще чітко, детально описати, як відбуватиметься доставка.

    Про оплату. Краще коли є кілька варіантів оплати. Тоді клієнт зможе підібрати для себе найбільш зручний спосіб.

    7. Реклама та SEO просування інтернет магазину

    Результати в пошуковій системі із позначкою реклама, які найчастіше зустрічаються вгорі видачі або внизу — це контекстна реклама. Один з найбільш популярних способів просування інтернет-магазину. Контекстна реклама — різновид РРС (pay per click). Це означає, що платити потрібно за перехід, клік на ваше оголошення.

    • швидкий результат,
    • можна відстежувати ефективність реклами,
    • в будь-який час можна відключити.
    • • видача залежить від конкурентів,
    • працює лише при постійному фінансуванні,
    • щоб не спускати гроші на вітер, потрібен професіонал,
    • не кожен клік — це продаж.

    Ще один популярний метод розкрутки ІМ – SEO оптимізація сайту. Це означає, що ви працюєте над якістю інтернет магазину, його технічними характеристиками, контентом і пошукові роботи видають ваш ресурс у верхніх рядках пошуку.Спеціалісти спочатку проводять технічний аудит сайту, знаходять слабкі сторони, а потім працюють над їх покращенням. Це називається — внутрішня оптимізація. А що стосується зовнішньої, то це нарощування маси посилань зі сторонніх ресурсів на ваш інтернет-магазин.

    • довгостроковий ефект,
    • позитивно впливає на якість магазину і поведінкові чинники,
    • органічний трафік, який вже шукав вашу пропозицію.
    • довгий час на розкрутку,
    • багато факторів, які мінливі.

    Якщо цікава тема SEO, детальніше можна прочитати тут https://kovalweb.com/uk/what-is-seo/

    Щоб відкрити інтернет магазин, потрібен чіткий план і розуміння куди рухатися. На конверсію впливає безліч факторів: швидкість завантаження, зручний інтерфейс, якісний контент, правильний маркетинговий аналіз, швидка доставка і багато іншого. Це комплексний процес, де на результат впливають, на перший погляд, незначні деталі. Тому. Щоб самостійно запустити ІМ, потрібно володіти великим обсягом інформації. А можна довірити роботу професіоналам і насолоджуватися результатом.

    Як створити та відкрити свій інтернет-магазин

    Вийти в онлайн бажають і бувалі власники бізнесу, і початківці стартапери. Але обидві категорії часто роблять типові помилки, які значно збільшують витрати на відкриття інтернет-магазину (включаючи гроші, час і енергію). Як результат, власники онлайн-ресурсів змушені згорнути свій сайт, а часом і бізнес в цілому.

    Тож виникає питання: як відкрити інтернет-магазин в Україні з нуля і зробити його прибутковим? 🤔

    Сьогодні ми розповімо про те, як відкрити свій інтернет-магазин: що потрібно продумати перед запуском онлайн-проєкту, як створити хороший інтернет-магазин покроково та як підвищити шанси на його успіх.

    Створюємо інтернет-магазин самі:
    1. Крок 0: Визначте, чи потрібен вам інтернет-магазин
    2. Крок 1: Знайдіть свою нішу
    3. Крок 2: Вивчіть своїх покупців
    4. Крок 3: Визначте ваших постачальників
    5. Крок 4: Вирішіть юридичні аспекти
    6. Крок 5: Виберіть ім’я для вашого інтернет-магазину
    7. Крок 6: Виберіть будинок для вашого сайту — хостинг
    8. Крок 7: Створіть інтернет-магазин
    9. Крок 8: Запускайте онлайн-ресурс

    Як відкрити інтернет-магазин: покрокова інструкція у відеоуроках

    Подивіться наші відеоуроки з WordPress на YouTube. У них ми показуємо, як відкрити інтернет-магазин з нуля: від огляду панелі управління WordPress і базової установки до створення логотипу та підключення оплати з доставкою. Вам буде просто створити свій інтернет-магазин, навіть якщо до цього ніколи не робили сайти.

    Крок 0: Визначте, чи потрібен вам інтернет-магазин

    Торгівля в інтернет-магазині вирішує багато завдань бізнесу:

    • автоматизація продажу,
    • облік асортименту і наявності продукції,
    • онлайн-вітрина для всього спектру товарів,
    • маркетинговий інструмент,
    • аналітика основних показників продажу.

    Але чи готовий ваш бізнес до вкладень в онлайн-продаж? Чи варто відкривати власний інтернет-магазин? Чи буде вигідно ведення продажу в мережі?

    Наріжним каменем створення онлайн-магазину повинно бути розуміння, що ваш асортимент товарів або послуг буде продаватися, а, можливо, на них вже є попит офлайн або в соцмережах. Найбільшого успіху досягають онлайн-магазини, які доповнюють фізичні точки продажу та вже знайомі покупцям, а також ті, що роблять багато вкладень в рекламу.

    Відкриття інтернет-магазину зменшить ваші витрати часу і енергії. Але існує ще ряд аспектів ведення бізнесу, які вам потрібно буде вирішувати:

    • вибір товару,
    • робота з постачальниками,
    • закупівлі та постачання,
    • адміністрування інтернет-ресурсу,
    • маркетинг і збільшення обороту,
    • логістика,
    • обробка замовлень,
    • організація доставки,
    • юридичні та податкові нюанси.

    Якщо ви готові до подвигу відкриття інтернет-магазину, то покрокова інструкція нижче стане вашим провідником.

    Крок 1: Знайдіть свою нішу

    Дайте собі відповідь на головне питання: який інтернет-магазин створити? Від того, що ви будете продавати, залежить не тільки успіх вашого підприємства в цілому, але і подальший план дій:

    • пошук постачальників,
    • закупівля товару,
    • позиціонування,
    • робота з клієнтами,
    • реклама

    і багато іншого.

    Стаття з теми:

    При виборі товару вам треба розуміти, чи він вже затребуваний на ринку:

    Якщо товар популярний, ви точно отримаєте прибуток, але і конкурентів у вас буде багато. Щоб виділитися на ринку з популярним товаром, спробуйте вибрати більш вузьку тематику. Це приверне більше клієнтів. Наприклад, якщо вас цікавить робота з жіночим одягом, то більш вузьке спрямування —купальники або спідня білизна. Зробіть нішу ще більш цікавою покупцям — купальники або спідня білизна з індивідуальним пошиттям або ручної роботи.

    Якщо товар маловідомий чи це товар-новинка, ви зустрінете малу кількість конкурентів або їх відсутність. Але також вам буде потрібно вкласти багато сил в популяризацію товару та отримання прибутку. Якщо ви не можете виділити багато грошей на рекламу, просувайте товар через людей: сарафанне радіо, бонуси і знижки за хороші відгуки в соціальних мережах.

    Основні поради, як вибрати початкову нішу та визначитися, який інтернет-магазин краще відкрити:

    • Вузьке спрямування дозволить уникнути високої конкуренції.
    • Товари, в яких ви добре розбираєтеся, допоможуть зрозуміти потреби покупців, надати їм кращий сервіс і кращий товар.
    • Малогабаритні та легкі в транспортуванні товари дозволять вам організувати склад у вас вдома. Це заощадить гроші на початковому етапі.
    • Товар, який складно або неможливо знайти у конкурентів, підвищить попит.
    • Враховуйте сезонність попиту.
    • Товар, який можна купувати повторно, збільшує кількість постійних клієнтів. Наприклад, купівля декоративної чи доглядової косметики – це регулярний та нескінченний процес.

    Отже, ви визначилися з нішею. Але не поспішайте продати все ваше майно, щоб закупити величезну кількість товару. Переконайтеся, що обрана ніша користується попитом. Для цього використовуйте спеціальні онлайн-ресурси зі статистикою.

    Щоб зрозуміти, який інтернет-магазин відкрити, перевірте популярність товару у планувальнику ключових слів Google Ads. У цьому сервісі ви побачите середню кількість пошукових запитів за ключовим словом на місяць і коливання попиту на товар по місяцях. Щоб відкрити успішний інтернет-магазин, товар повинен залишатися популярним увесь рік.

    Також дізнатися, чи є тематика інтернет-магазину перспективною, можна в Google Trends. Цей сервіс визначає популярність товару, аналізує сезонність і показує, в якому місті на товар найбільше попиту.

    Крок 2: Вивчіть своїх покупців

    Щоб розуміти, з чого почати відкриття інтернет-магазину, потрібно знайти свою аудиторію. Якщо ви почнете продавати наворочені девайси бабусям і дідусям, то нічого не заробите. Вам потрібно проаналізувати такі основні характеристики цільової аудиторії.

    Вік
    Залежно від віку люди можуть вести себе по-різному та мати різні пріоритети. Наприклад, старше покоління навряд чи буде купувати в інтернеті, тому що «ці ваші новомодні» технології не викликають у них довіри. Молоде покоління більш спонтанне та більш схильне до взаємодії з онлайн-магазинами.

    Фінансовий стан
    Якщо у покупців небагато грошей, вони будуть звертати більше уваги на ціну. Для них важливо знайти, де можна купити дешевше, а ще краще відшукати акції та розпродаж. Люди середнього достатку шукають якість, а потім звертають увагу на ціну. Багаті люди схильні до пошуку цікавих і ексклюзивних речей.

    Сімейний статус
    Зазвичай сімейні люди з дітьми поводяться не так, як холостяки й незаміжні жінки. Відповідно, це впливатиме на вибір товарів, а також їх рекламу.

    Інтереси
    Один з найбільш визначальних чинників. Навряд чи ви зацікавите людей, які стежать за правильним раціоном і здоров’ям, чіпсами та мівіною.

    Зрозуміти, хто ваші покупці, можна через відповіді на наступні питання:

    • Яку користь отримає покупець, якщо купить або використає ваш продукт?
    • Чим цікавляться ваші покупці?
    • Де географічно розташовані ваші клієнти?
    • Яка стать, вік і освіта у вашої аудиторії?
    • Який дохід у ваших покупців?
    • Як вони зазвичай отримують інформацію, ТБ, соцмережі, спілкування зі знайомими?

    Отримавши образ цільової аудиторії, ви зможете адаптувати дизайн і функціонал інтернет-магазину, а також знайти правильний підхід до реклами.

    Крок 3: Визначте ваших постачальників

    Просто знайти постачальників зазвичай не важко. Важко знайти хороших постачальників. Не зупиняйтеся на перших-ліпших пропозиціях, витратьте час, щоб відшукати надійних партнерів.

    Орієнтуйтеся на наступні критерії:

    • Розташування
      Якщо ви перебуваєте в Харкові, а ваш постачальник в Івано-Франківську, то чи буде вам зручно чекати доставки товарів через всю країну? А якщо постачальник вашого унікального товару в Америці або Австралії? Важливо враховувати терміни поставок, щоб не втрачати клієнтів.
    • Ціна та якість товару
      Один єдиний негативний відгук про ваш товар може зіпсувати весь бізнес. Для нового інтернет-магазину з ще несформованою репутацією якість особливо важлива. Тому не ведіться на занадто низьку ціну. Ви можете зіткнутися з бракованою партією товару, від якої постачальник позбавляється за безцінь. Звичайно, якщо ви купуєте дешево у партнерів, то і для клієнтів зможете зробити ціну нижче або більше заробити. Але чи варто так ризикувати?
    • Умови роботи
      Чи працюють постачальники з оптом і роздробом? Якщо ви тільки починаєте бізнес, то бюджет може не потягнути великі закупівлі. Є також кілька схем взаємодії з постачальниками:
      – придбання товару та зберігання на своєму складі,
      – зберігання на складі постачальника та закупівля за наявністю,
      – дропшиппінг, якщо ви думаєте, як відкрити інтернет-магазин без закупівлі товару. Ви купуєте товар у постачальника, виходячи з отриманих замовлень, і він сам відправляє їх вашому клієнту. Для новачків це може бути особливо важливим для мінімізації грошових витрат.
    • Постачання
      Оцінюйте терміни, умови та стабільність постачань. Також важливо уточнити пакування, в якому буде доставлятися товар.
    • Оплата
      Уточнюйте не тільки умови оплати, а й можливість відстрочки.
    • Додаткові послуги
      Залежно від типу товару, він може потребувати маркетингової підтримки або сервісного обслуговування. Добре, якщо постачальник готовий надати і супутні послуги.

    Також не забувайте читати відгуки та спілкуватися з партнерами особисто до укладення договору.

    Знайшли кілька постачальників товарів вашої ніші? Чудово, це дозволить уникнути потенційної залежності від конкретної компанії. Якщо постачальник змінить цінову політику або виникне проблема з наявністю товарів, ви зможете зробити замовлення в іншого партнера.

    Крок 4: Вирішіть юридичні аспекти

    В Україні діяльність онлайн-магазинів практично не відстежується податковою інспекцією. Але офіційне оформлення дозволить вам відкрити розрахунковий рахунок, на який можна приймати оплати. Для цього вам потрібно відкрити ФОП або ТОВ.

    Дізнатися, як зареєструвати інтернет-магазин в Україні офіційно, краще у юристів і бухгалтерів. Ось кілька посилань на ресурси, де можна отримати безплатну консультацію цих спеціалістів:

    Кожна з форм власності відповідає певним цілям.

    ТОВ краще підійде в разі, якщо у вас є партнер з бізнесу. Це убезпечить кожного учасника офіційно: документи будуть містити інформацію про зобов’язання та частки засновників. У разі труднощів у відносинах з партнером, документація допомагає вирішити питання. Також такий тип реєстрації підійде, якщо:

    • плануєте співпрацю з великими компаніями,
    • існує ймовірність продажу бізнесу,
    • будете залучати зовнішнє інвестування.

    ФОП — це зареєстрована фізична особа-підприємець. Підійде, якщо:

    • у компанії один засновник,
    • засновник планує вільно розпоряджатися грошима,
    • документально не буде введення в бізнес нових партнерів,
    • не буде зовнішніх інвестицій.

    Крім того, не забувайте, що існують різні системи оподаткування, а деякі види діяльності підлягають ліцензуванню.

    Краще уточнити у бухгалтера чи податкового інспектора, як відкрити свій інтернет-магазин в Україні юридично правильно.

    Крок 5: Виберіть ім’я для вашого інтернет-магазину

    Правильно підібрана вивіска магазину — один із перших кроків, як зробити інтернет-магазин успішним.

    Інтернет-магазин запам’ятовується покупцям за його вебадресою або, інакше кажучи, доменом.

    Домен або доменне ім’я — це унікальна адреса сайту в інтернеті, за допомогою якої сайт можна знайти в браузері або пошуковику.

    Якщо ви власник існуючого бренду, то варто вибрати співзвучне електронне ім’я. Наприклад, якщо ви вже маєте офлайн-магазин «Шовковий шлях», можна зареєструвати імена shovkovyy-shlyakh.com чи silk-way.com.

    Якщо ви придумали ім’я, але воно вже зареєстровано кимось, не турбуйтеся. Можна подивитися ім’я в іншій доменній зоні або подумати над альтернативним написанням. Наприклад, ви хотіли mybestshop.com, то ось можливі варіанти: mybestshop.boutique, mybestshop.clothing, mybest.shop. Часом тематична доменна зона дозволяє зробити ім’я вашого бренду ще більш унікальним.

    Щоб люди краще запам’ятовували домен, зробіть його якомога коротше та легше у вимові. Більше порад по темі ви знайдете в статті Як правильно вибрати доменне ім’я для сайту.

    Крок 6: Виберіть будинок для вашого сайту — хостинг

    🏠 Хостинг — це місце на сервері, де розміщується ваш сайт. Вартість такої послуги залежить від типу хостингу і провайдера.

    Ми докладно розповідали про різні типи хостингу в статті Як вибрати хостинг.

    Якщо коротко, необхідний тип хостингу залежить від того, який ресурс ви плануєте створювати. Новачки з невеликими інтернет-магазинами можуть почати з віртуального хостингу. Якщо ресурсів пакета не буде вистачати, ви завжди зможете змінити його на більш потужний пакет або тип хостингових послуг.

    Важливо вибрати не тільки правильний тип послуги, а й надійного хостера. Вивчаючи хостинг-провайдерів, зверніть увагу на такі моменти:

    • Скільки тарифів пропонує хостер і наскільки вони гнучкі.
    • Які технічні характеристики серверів.
    • Чи є можливість вибрати дата-центр — місцерозташування серверів.
    • Як працює технічна підтримка: цілодобово чи ні, як швидко відповідає, як можна звʼязатися.
    • Чи є тестовий період та які умови повернення грошей, якщо щось не підійде.

Про автора

admin administrator