Яка мінімальна температура води з крана

Авторadmin

Яка мінімальна температура води з крана

Зміст:

Температура гарячої води із крана. Норматив та допустиме відхилення температури гарячої води у квартирі

Вважається частиною затишку людини, як електрика, газ, опалення. Вона служить для щоденних потреб.

Існують правила постачання комунальних послуг, санітарні норми, де прописано, який норматив температури гарячої водиу квартирі має бути. Усе це регулюється законодавством. Яким має бути норматив температури гарячої води у квартирі?

Основні норми

Норматив температури гарячої води у квартирі встановлено СанПіНом. Цей показник може бути лише на рівні 60-75 градусів. Також є й інші правила:

  • не менше 60 градусів – у відкритому теплопостачанні;
  • не менше 50 – у закритому;
  • не більше 75 – для обох систем.

Саме такий норматив температури гарячої води у квартирі має дотримуватися. Це необхідно для того, щоб повністю усунути шкідливі бактерії та віруси. Але якщо встановлюється показник вище 55 градусів, то є ризик отримання опіку. Через це гарячу воду використовують разом із холодною.

Норматив температури гарячої води у квартирі взимку не відрізняється від встановленого показника. Мешканцям це слід контролювати. Якщо це не відповідає нормам, то важливо своєчасно звертатися до компетентних органів для вирішення питання.

А температура вище 75 градусів призводить до поломки пластикової ділянки водопроводу, яка є у багатьох. сучасних квартирах. До відхилення відноситься навіть незначне підвищення чи зниження показників. Мінімум обов’язково має бути, навіть якщо комунікації та опалювальне обладнання старі. Норматив температури гарячої води у квартирі позначений у договорі, укладеному між клієнтом та постачальником послуг.

Чому важливо дотримуватись температурного режиму?

Контроль температури є важливою потребою. Недотримання норм призводить до наслідків:

  • розмноження бактерій: із низькими температурами бактерії розвиваються дуже швидко, що шкідливо для людини;
  • опік: сильно гаряча вода стає причиною пошкодження шкіри, через що важливо дотримуватися норм.

Саме з цих причин має бути нормальна температурагарячої води у квартирі. Норматив дає змогу забезпечувати права громадян.

Причини зниження температури

Хоч і існує норматив температури гарячої води в квартирі, все ж таки є причини, з яких можливе зниження температури:

  • аварійні ситуації у водопроводі чи комунікаціях;
  • виконання профілактики та ремонту комунікацій мережі.

При виконанні подібних заходів гарячу воду відключають, що не позначається як життя людей. Але є норми, де вказано час максимального відключення:

  • 8 годин на місяць;
  • не більше 4 годин поспіль;
  • не більше 1 доби під час аварії.

Якщо терміни були продовжені, потрібно перерахунок оплати за послуги. Необхідне зменшення суми на 0,15%.

Перевірка норми

Комунальні служби обов’язково повинні дотримуватися нормативу температури гарячої води в квартирі. Загальне становищедокумент включає правила перевірки дотримання норм. Мешканцям необхідно вміти перевіряти температуру води. Якщо будуть відхилення, потрібно подавати претензію. Процедура перевірки води включає такі етапи:

  • потрібно відкрити кран, і нехай вода стіче близько 2-3 хвилин, за цей час буде усунута охолола рідина;
  • потім треба налити воду у спеціальну склянку;
  • у ємність необхідно занурити чутливий термометр із шкалою на 100 градусів;
  • слід почекати нагрівання термометра, після чого фіксуються показання.

Хоча норматив температури знаходиться у великому діапазоні, можуть бути деякі відхилення. Вдень показники відрізняються на 3 градуси, а вночі до 5. За кожні 3 градуси потрібне зниження тарифу на 0,1%.

Куди слід звертатися?

Якщо було помічено відхилення від норм, необхідно звернення у житлово-комунальне господарство. Коли причина криється в аварії, то диспетчер сповістить про тривалість виконання ремонтних робіт. Якщо причин для зниження температури немає, слід скласти і подати заявку.

Розгляд скарг населення виконується швидко. Щоб бути впевненим у розгляді заявки, потрібно написати її номер, а також зафіксувати час дзвінка, який прізвище прийняв претензію. При наполегливості людини обов’язково вживають заходів для відновлення температури води. Якщо вона не більше 40 градусів, то тариф має бути як на холодне водопостачання.

Що робити, якщо вода неякісна?

Температура встановлена ​​за СанПіН. У документі вказані інші норми, що забезпечують якісне життя людини. Вода має йти прозорою, без присмаку та запаху. За послуги стягується плата, тож якщо щось не підходить за нормами, потрібно скаржитися. Куди потрібно звертатися, якщо йде неякісна вода?

Споживачам треба виконати такі дії:

  • слід зателефонувати в розповівши про надходження неякісної води, після чого слід попросити у диспетчера реєстраційний номер заявки;
  • протягом кількох днів повинен прийти інспектор із компанії або ЖЕУ, який складає акт про невідповідність води належній якості;
  • якщо інженер відсутній, слід викликати працівника домо керуючої компаніїабо сусідів, і скласти документ, де всі розписуються.

Готовий документ має юридичну силу, тому на його підставі складається заява. Скаргу треба писати майже так само, як і за температурою. Писати заявку треба на начальника житлової інспекції, вказуючи нормативно-правові актита час розгляду документа. Тільки причиною треба позначити «неякісна вода».

Після цього має надійти відповідь від інспектора, і можна чекати на вирішення проблеми. Колективна заявка значно прискорює процедуру розгляду, тому якість води незабаром відновиться.

Складання скарги

За порушення прав споживачів складається претензія. Необхідно написати її за загальноприйнятим образом, акуратним та розбірливим почерком. Важливо вказати, кому призначено заяву. Зазвичай документ складається на начальника компанії, яка є постачальником води.

Обов’язково треба зазначити всі факти: дзвінки, звернення до співробітників із заявками, відвідування компанії, що управляє. Письмові скарги розглядаються набагато швидше, тому результати від них будуть помітні скоро. Потрібно зберегти складені акти, документи. Все це стане в нагоді, якщо буде бездіяльність з боку постачальника послуг.

Коли потрібний перерахунок?

Норматив температури гарячої води у квартирі влітку не відрізняється від загальноприйнятих правил. Через відхилення має бути змінена вартість за той період, протягом якого було порушено права споживача. Існують принципи оплати комунальних послуг, які закріплені Постановою Уряду РФ. Там же можна знайти інформацію про подання неякісних послуг, та правила їх оплати.

Гаряча вода повинна надходити безперебійно, та з належною температурою, якістю. Перерахунок провадиться тоді, коли відхилення від норми становить 3 градуси. Причому це стосується підвищення та зниження температури. Вартість послуги має бути зменшена на 0,1%. Якщо показник менший за 40 градусів, то послуга оплачується як за холодну воду.

Зменшити розмір вартості за дні або години, якщо надходила вода, треба в такий спосіб:

  • число днів треба поділити на кількість днів на місяці;
  • отриману суму слід помножити на тариф.

Відповіддю буде сума, яка вважається знижкою за постачання неякісної води. Ці нескладні порадидопоможуть розібратися з усіма питаннями. Подібні проблеми треба вирішувати сміливо, адже за них сплачуються особисті гроші. Заявки споживачів зазвичай задовольняються і постачальник покращує якість послуг.

Наявність можливості прийняти ванну або душ, яка сьогодні є однією з основних складових побутового комфорту, просто необхідна. Для відповідності вимогам, розроблені та застосовуються певні інструкції, показники та норми, в яких регламентується, яка температура гарячої води має бути у крані у квартирі. Поряд із газом, електричним струмом, опаленням у житло, це щоденні потреби, гігієна та санітарія у побуті.

Насамперед, кінцевому споживачеві необхідно знати про основні нюанси законодавства щодо комунальних зручностей та їх надання, зокрема, якого режиму подачі та якої температури води в крані слід дотримуватися за СНиП 2.04.01-85″ Внутрішній водопровід” , яким чином регулюється діяльність підприємств – постачальників.

Здрастуйте, дорогий відвідувач порталу! На жаль, у статті розкрито тільки типова відповідь на питання, що цікавить тебе. На розгляд приватної проблеми напиши її нам. Один із наших юристів негайно і абсолютно безкоштовнопроконсультує тебе.

Про норми та нормативи

Ніщо не допомагає оцінити привабливість постійної можливості прийняти ванну, як планові відключення, які і сьогодні дуже популярні у наших комунальників.

Досить часто в холодну пору можна отримати душ з крижаної води. Основний законодавчий документ – СанПіН прописує норми температури гарячої води в багатоквартирному будинку, а також температурний режимподачі та рівень на виході.

Зокрема – температура за СанПіН 2.1.4.2496-09 точно встановлена ​​та регламентована для системи залежно від її дислокації:

  • Норми температури гарячої води в житлових будинкахстановить від 600 до 750С;
  • Мінімальна температура в умовах відкритого теплопостачанняне може бути менше 600С;
  • Теплопостачання закритого типу дещо інше, температура в закритій системігарячого водопостачання від 500 і більше;
  • Стандартна температура водопостачання у житлових будинках, що забезпечуються за спареною системою, не перевищує стандарт 75 0 С.

Безпосередньо такі показники щодо подачі в житло повинні обов’язково дотримуватися.

Про прийняті критерії та градуси

Вибір перерахованих вище показників не випадковий. Основною причиною вибору саме такої температури води у трубопроводі є необхідність повного усунення хвороботворних мікроорганізмів, шкідливих бактерій, вірусів, які можуть вижити після очищення води у системі або жити у комунікаціях. Завдяки позначеній і підтримуваній температурі в трубах гарячого водопостачання кінцевий споживач користується нею, крім небезпеки захворіти.

  1. Коли у трубах нагрівання більше, ніж 75 0 , зокрема – у дитячих та лікувальних закладах люди можуть обпектися, отримати значні травми. Крім цього, температура в системі гарячого водопостачання при заборі з крана більш рекомендованого максимуму веде до поломок пластикових елементів комунікацій та виходу з ладу.
  2. Якщо з тих чи інших причин максимальна температура 70 0 і більше, для вирішення побутових завдань її змішують зі струменем холодного крана.
  3. Низька температура води у крані – близько 40 – 43 0 С, є чудовим середовищем для життєдіяльності збудників кишкових інфекцій, зокрема для легіонели. Постійний санітарний рівень слід підтримувати навіть за наявності старих металевих трубопроводів.

Мешканцям – споживачам слід знати, що норма температури ГВС у квартирі по СНІП не має сезонних відмінностей. Вимоги до температури в багатоквартирних будинках регламентовані постановою СанПіНу, як і відсутність сторонніх запахів, і присмаку.

Про можливі відхилення температурного режиму

Показники температури гарячої води за 354-ю постановою уряду можуть відхилятися від нормативних даних у допустимих межах. Різниця наступна:

  • Не більше 5 0 вночі 0 годин до 5 ранку;
  • Не вище 30 вдень, з 5 ранку до 0 ночі.

Контролювати температуру води та її відповідність СНІП крім комунальних організацій слід самим мешканцям. Порушення, що перевищує можливі за Постановою 354, можуть призвести до зменшення нарахувань сум споживаної послуги на 0,1% від тарифу за кожну годину.

При температурі води, що подається близько 40 0 ​​і менше, оплату слід нараховувати за значно нижчими тарифами. Підставою для перерахунку є акт виміру, що фіксує відхилення.

Куди звертатися якщо температура гарячої води нижча за норму протягом значного часу?

Алгоритм наступний. Насамперед, визначення та фіксації температурного режиму гарячої води за законом і фактом, вимагає проведення вимірів, здійснюваних самими мешканцями, та був компанією – постачальником по заявці споживачів.

При неодноразовому визначенні відхилень від того, яка має бути температура за нормативом та складання актів у належному за законодавством форматі, слід написати скаргу до обслуговуючої фірми.

Цілі складання скарги на низьку температуру, зразок якої передбачено ст. 7/23 ФЗ №195 наступні:

  1. Виявити та усунути причину.
  2. Зробити перерахунок.

Наступними інстанціями, які вирішують цю проблему, є Росспоживнагляд, місцеві чи регіональні суди.

На винних у разі накладається штраф. Юридичні особисплачують від 5 до 10 тис. рублів, посадові особи- Від 500 рублів до 1 тис. рублів. Тільки так споживач отримуватиме за свої гроші якісні послуги.

Температура гарячої води залежить як від виду систем водопостачання, і від часу дня. Вночі допустиме зниження температури на 2 градуси нижче, ніж удень.

Нормативи температури

Нормативи за всіма показниками у квартирі повинні відповідати СанПіНу ( санітарні правилата норми) та ГОСТам. Приписи СанПіНу щодо гарячої води у 2017 році не змінилися. Ці норми прийняті з міркувань доцільності, оскільки занадто холодна чи гаряча вода може завдати шкоди здоров’ю. Громадяни платять не лише за доставку води, а й за зручності, пов’язані із певною температурою.

Температура води залежить від виду водопостачання. Просто – холодна та гаряча вода мають бути своєю, певною температурою. Температура гарячої води має бути 60-75 градусів (не вище 60 о С і не нижче 75 градусів). Така температура є обов’язковою для всіх місць водорозбору.

У закритій системі температура води має бути 50 градусів (це мінімум), у відкритій – 60°С.

Правилами надання комунальних послуг допускаються такі відхилення:

  • зниження на 5 градусів на нічний період (з 0 до 5.00 ранку);
  • Зниження температури вдень на 3 про З (з 5.00 до 0.00).

Встановлено такі правила з метою безпеки людини. Більше гарячою водою, ніж за нормативом, можна обпектися з різним ступенемтяжкості. Особливо небезпечна підвищена температура для маленьких дітей, які зможуть відкрити кран, але не відразу зрозуміють, як ухилитися або перекрити потік води.

Але не лише тому температура гарячої води не повинна перевищувати 75 градусів. Справа в тому, що водогін у переважній більшості сучасних квартир складається із пластику. І, звісно, ​​підвищена температура негативно відбивається на всіх пластикових деталях.

Збільшення температури до 76% вважається порушенням. Так само, як її зниження до 56 градусів вдень або до 54% ​​уночі.

Як самостійно виміряти температуру

Якщо громадянину здалося, що температура гарячої води в крані набагато гаряча, ніж зазвичай, слід виміряти її за всіма правилами. Пред’являти вимоги організації, що обслуговує, можна тільки при вимірі за всіма правилами з мінімально допустимою похибкою. Термометр має бути справним і містити 100 градусну шкалу.

Алгоритм дій має бути наступним:

  1. Відкрити кран із гарячою водою, при цьому холодна вода має бути закрита. Вода повинна зливатись протягом 3-х хвилин. Застоявшись, вода зазвичай трохи нижче, тому вона повинна зійти.
  2. Підставити під струмінь води ємність, бажано об’ємом не менше літра.
  3. Не переставляючи ємність, прямо під струменем води заміряйте. Бажано, щоб чутливий елемент розміщувався у центрі резервуара з водою. Для того щоб експеримент був чистим, переставляти ємність не потрібно, нехай вода переливається через край.
  4. Коли цифри на термометрі фіксуються, запам’ятати результат.

Якщо температура не відповідає СанПіН, то потрібно скаржитися в ЖКГ. Найкраще спочатку зателефонувати до диспетчерської, щоб дізнатися, чим викликано підвищення. Можливо, що не доведеться писати заяву, оскільки зміну температури можуть пояснити профілактичними роботами чи ремонтом на магістралі. При цьому диспетчер повинен повідомити, в який час нормалізується температура.

Якщо поважних причин немає, слід написати заяву з проханням усунути неполадки. Заяву слід писати в 2-х примірниках, на одному з яких попросити секретаря поставити позначку. Другий екземпляр заяви – це гарантія того, що секретар передасть вашу скаргу на розгляд.

На відео про перевірку температури гарячої води

Припиняти подачу води у разі планового огляду можна не більше ніж на 4 години. Саме на цей час температура води у крані може змінитися. Згодом вона відновиться.

Колись гаряча вода була справжньою розкішшю, сьогодні ми не можемо уявити без неї життя. За рівнем потреби її можна поставити в один ряд із спрагою та голодом.

Навесні температуру гарячої води можуть зменшити на 10 градусів. Пропозиція щодо зміни норм санітарно-епідеміологічних правил (СанПіН) Росспоживнагляд. А які нормативи температури холодної та гарячої води встановлені на сьогоднішній день і куди звертатися, якщо вони не дотримуються – читайте у матеріалі сайт.

Температура води

Відповідно до норм, закріплених у СанПіН, температура холодної водимає бути нижче 20 градусів, а гарячою – від 60 до 75 градусів. У цьому можливі невеликі відхилення.

З півночі до п’ятої ранку допустиме відхиленнятрохи більше п’яти градусів. У денний час, з 5:00 до 0:00, відхилення має перевищувати трьох градусів.

Чинні санітарно-епідеміологічні правила та норми зобов’язують нагрівати водопровідну воду, щоб очищати її від вірусів, які розмножуються за температури нижче 60 градусів. Наприклад, це мікроорганізми, що викликають “хворобу легіонерів”.

Ця бактерія дуже небезпечна, може розмножуватися в системах опалення, кондиціювання та зволоження повітря. Вірусне захворюванняпротікає з вираженою лихоманкою, інтоксикацією, ураженням легень, центральною нервової системи, органів травлення, можливий розвиток синдрому поліорганної недостатності

У той же час при подачі води понад 55 градусів можна обпектися. Тому використання гарячої води рекомендовано при одночасному включенні холодної води.

Куди звертатися

Важливо знати, що за воду мешканці щомісяця платять приблизно половину від усієї суми комунальних платежів за рядком “Плата за утримання та ремонт”. І якщо температура води менша за 60 градусів, за гарячу воду слід платити за ціною холодною. Тому потрібно відстежувати температуру води, і в разі чого, відразу звертатися до органів, які відповідають за це.

Дотримання температурних нормводи контролює Держжитлінспекція та інші держоргани. Вони і змушують ЖЕК все упорядковувати. За порушення нормативів забезпечення комунальними послугамизагрожує штраф до 10 тисяч карбованців.

Кожен громадянин має право звернутися до держорганів з метою провести вимірювання температури у себе вдома. У середньому на усунення порушень комунальникам дається 45 днів. А щоб прискорити результат, родичі та друзі теж можуть надіслати заяву, тому що чим більше однотипних звернень, тим швидше почнуть працювати комунальні служби.

Звернутися потрібно до диспетчера КК чи ЖКГ. Якщо збої сталися через аварію, диспетчер зобов’язаний повідомити про це і назвати ймовірні терміни усунення поломки.

Якщо ж жодних передумов для зниження температури немає, диспетчер зобов’язаний зафіксувати заявку для подальшого розгляду. Споживачу при цьому необхідно позначити номер заявки, час звернення та прізвище співробітника служби.

Вимірювання води проводиться наступним чином: спочатку під струмінь гарячої води міститься спеціальна склянка. Потім у нього із вже набраною рідиною потрібно помістити термометр. Після закінчення певного часу необхідно зняти показання з термометра.

За фактом виміру складається акт, і якщо буде зафіксовано невідповідність нормам, то споживач має право подати на перерахунок оплати за зниженим тарифом.

Нормативи 2019 року, що визначають температуру гарячої води, що подається до приміщення, встановлені спеціальним документом – розпорядженням СанПіна. Так само, як і минулого року, цей показник залишився незмінним, а це означає, що всі росіяни, які проживають у багатоповерхових будовах, мають право вимагати у обслуговуючої організації повноцінне забезпечення комфортного проживання у квартирах, у тому числі й подачі гарячої води.

Слід зазначити, що проблема полягає навіть не в тому, що вода має температурний режим, який не цілком підходить для використання. Проблема пов’язана з небезпекою, яку надає водопостачання, що проходить обробку врозріз із прийнятою технологією. Сьогодні ми розповімо про те, які норми діють у Росії та якими правами наділені мешканці МКД.

Не кожен власник знає, що температура води визначається системою водопостачання. Для кожного типу пристрою водопроводу показник встановлюється свій, наприклад:

  • для відкритої системи – від 60 градусів Цельсія;
  • у закритій системі – від 50 градусів Цельсія.

За нормативами 2019 року температура ГВП не повинна бути вищою за позначку 75 градусів. Верхній рівень вже не залежить від типу та конфігурацій системи.

Цей норматив потрібно дотримуватися дуже строго, і на це є відразу кілька цілком обґрунтованих причин. Зокрема, мова йдепро такі важливі моменти:

  • дуже низький температурний показник може призвести до того, що рідина в трубах стане в’язкою, і в ній з’являться збудники інфекцій. Коли температурний поріг дотримується, шкідливі бактерії гинуть і досягають людського організму;
  • надмірно гаряча вода може стати причиною сильних опіків у користувача. Навіть при температурі 55 градусів ризик отримати опік дуже великий, тому для виключення такої ситуації в відкритої системіводопостачання зазвичай «підмішують» ще холодну воду;
  • надмірне підвищення температурного режиму ГВП може призвести до деформації частин водопровідної системи, Виготовлені з пластику. Небезпека такого роду стала підвищуватися особливо в останні роки, коли люди все частіше і частіше встановлюють у квартирі труби із пластику.

Знайти винну особу тут буде дуже непросто, оскільки вимірювання температури гарячої води спочатку не проводилося. Це означає, що компенсацію отримати також не вдасться.

Які відхилення від норм допускаються?

Різке падіння та підвищення температури ГВПможе призвести до серйозних порушень та збоїв у системі водопостачання і навіть до можливих травм у громадян. Водночас, існує низка дозволених відхилень від встановлених нормативів. Йдеться про такі моменти:

  • в денний часдіб (з 5 ранку до 24 години) температуру води можна знижувати не більше ніж на 3 градуси, тобто до 57 градусів Цельсія;
  • вночі (з півночі до 5 ранку) максимально можливий поріг зниження становить 5 градусів, тобто до 55 градусів Цельсія.

Призупинення ГВП може статися у двох ситуаціях. У першому випадку йдеться про аварію. Другий варіант – проведення планових профілактичних заходів. У жодному разі мешканці не повинні страждати, і максимально допустимий період відключення гарячої води становить 4 години.

Способи, що дозволяють дізнатися про температурний режим води

Щоб відстояти свою точку зору та отримати відшкодування за порушення прав, у КК недостатньо йти чи писати. Необхідно уявити їм незаперечні обставини того, що з-під крана тече не дуже тепла вода, бажано отримані досвідченим шляхом і які не підлягають сумніву.

Коли потерпілий мешканець хоче відновити справедливість і отримати компенсацію, спочатку потрібно буде дізнатися, які показники в житловому приміщенні на даний момент. Процедура досить проста та нетривала. Більше того, жодних складних та малозрозумілих пристроїв для цього не потрібно.

Щоб отримати потрібну інформацію, потрібно озброїтися простим термометром зі шкалою 100 градусів. Саме цей пристрій підійде для вимірювання потрібного показника. При користуванні пристроєм потрібно чітко дотримуватися заданого алгоритму. Це дозволить отримати максимально точні результати. Порядок дій має бути наступним:

  1. Відкрити кран із гарячою водою та почекати не менше 3 хвилин. Це дає можливість видалити рідину, що накопичилася, показники у якої трохи нижче.
  2. Підставити під струмінь склянку і тримати її таким чином, щоб вода її переповнила. Не можна просто набрати воду в склянку і віднести до столу, тому що за цей час вона може охолонути на пару-трійку градусів.
  3. Термометр важливо опустити обережно у склянку ближче до центру.
  4. Після того, як показання перестануть зростати, можна буде записати дані.

Якщо отримана температура нижче дозволеної, то необхідно буде подавати скаргу до КК або управління ЖКГ. Якщо жодної реакції не буде, то наступна інстанція для скарги – це прокуратура і суд.

Висновок

На завершення варто відзначити, що якщо температурний режим гарячої води опустився нижче 40 градусів Цельсія, платитиме за неї мешканець буде як за холодне водопостачання. За час порушення чинних нормативів громадянин також має право вимагати виконання перерахунку.

Рекомендуємо також

Нормативи гарячої води: якої температури і якістю повинна бути вода в крані

Гаряча вода повинна забезпечити жителям комфорт і безпеку сантехнічного використання водних ресурсів згідно з усіма санітарними нормами температури гарячої води в багатоквартирному будинку. Устаткування для подачі і розподілу ресурсів по точках споживання у всій системі будівлі встановлюють відповідно до стандартів. Подібні послуги повинні бути безпечними, надійними і недорогими.

температура ГВП

Трохи про те, якої температури повинна бути вода. Температурні рамки гарячої води становлять від 60 до 75 градусів Цельсія. Подібні значення обрані не просто так. Коли температура води в крані вище рекомендованих меж, то можливі опіки, особливо чутливої ​​шкіри дитини. Тому стандарт потрібно строго дотримуватися в дитячих установах і організаціях охорони здоров’я.

Багатьох квартиронаймачів цікавить, чому саме таке температурне значення. Коли визначали температурний режим поставки гарячої води, то виходили з такого явища, як розмноження патологічних мікроорганізмів. Також брався до уваги і ризик отримання опікових травм.

Різниця температур гарячої води повинна бути такою, щоб шкідливі бактерії припиняли своє існування, а опіків при цьому не виникало. Тепла прісна рідина – це відмінне середовище проживання легионелли, яка надзвичайно небезпечна, і множиться в центральному водопостачанні (каналізація, опалення). Наприклад, не так давно в місті Верхня Пишма через цієї бактерії, яка проникла в квартири через водопровід, були епідеміологічні форми запалення легенів у 160 жителів міста, а п’ять чоловік померло в лікарні.

У гарячій воді легионелла функціонує при різних значеннях температури в такий спосіб:

  • від 70 до 80 градусів – процес знезараження;
  • 66 градусів – загибель за 120 секунд;
  • 60 градусів – загибель за 22 хвилини;
  • 55 градусів – знищення за п’ять-шість годин;
  • Від 20 до 45 градусів – відмінно розмножується;
  • менше 20 градусів – гине.

З цього ясно, що гаряча вода повинна бути дуже високої температури, але при цьому, коли її значення досягає 80 градусів, то можлива опікова травма. Тому воду в резервуарах для зберігання нагрівають до дуже високих значень, але використовують лише спільно з холодною водою.

У СанПіН регламентується і якість водного ресурсу, він повинен бути безпечним, без смаку і запаху. Потрібно суворо дотримуватися всіх стандартів і норм гарячого водопостачання, а при виявлені порушення керуючі компанії виявляють причинно-наслідковий зв’язок і ліквідують її доступними методами.

можливе відхилення

Правильно спроектована система повинна враховувати чинні СНИП, правила, ДСТУ і СанПіН, що містяться, зокрема, в Постанові Санітарно-епідеміологічної служби (СанПіН 2.1.4.2496-09). У ньому говориться, що установка гарячої води конструюється і здійснюється таким чином, щоб кількість теплової енергії, необхідної для нагріву, підтримувалося на досить низькому рівні. Це повинно допомагати енергоефективності.

У законодавчому урядовому акті №354 містяться можливі відхилення температури гарячої води в місцях водорозбору:

  • з 12 години ночі і до 5-ї години ранку – п’ять градусів Цельсія;
  • з 5 години ранку до 12 ночі – не більш трьох градусів.

Коли виявляють відхилення від норм гарячої води перевищують вказані величини, то за кожні три градуси вимагають зменшити суму платежу на 0,1% за кожні 60 хвилин неправильних показань.

ПОРАДА! Коли вимірювальний пристрій виявляє температурне значення 40 градусів і менше, то комунальні витрати оплачують за нормативом холодного водопостачання. Для цього слід провести вимірювання температури, який встановить відхилення.

Як виміряти температуру

Тепер трохи про те, як виміряти температуру гарячої води в крані в житлових будинках. Слід сказати, що результати вимірювань, проведені мешканцями, не є доказом того, що керуючі компанії надали комунальні послуги поганої якості. Але в будь-якому випадку, після самостійного вимірювання, можна переконатися, чи відповідає якість води, що подається тим умовам, які зобов’язані за діючими нормативами подавати постачальники в квартири багатоповерхового будинку, а також визначиться температура гарячої води в місцях водорозбору. Це потрібно, щоб звернутися зі скаргою в відповідні органи , Коли гаряча вода не відповідає нормі.

Послідовність самостійних вимірів така:

  1. Треба відчинити кран, дати воді стекти близько трьох хвилин.
  2. Взяти будь-яку ємність не менш 1 л і наповнити її водою, яка тече з-під крана.
  3. Взяти вимірювач температури і ввести його в гарячу рідину ближче до основи.
  4. Дочекатися, коли на термометрі зупиниться ртуть і вийняти його з ємності.

За цими результатами вимірювання можна з’ясувати, чи відповідає виявлена ​​величина рекомендованим значенням. Слід знати, що вимір проводять тільки в точці водорозбору (там, де виходить вода з змішувача). Ніяких вимірів в інших точках проводитися не повинно, оскільки там знижуються градуси, а це вже турботи ресурсоснабжающих і керуючих компаній .

Внаслідок цього не треба надавати співробітникам керуючої організації прийменників звалити всі ці питання на мешканців будинку, адже санітарні нормативи температури гарячої води в квартирах закріплені в законах, а причинні зв’язки власників і наймачів квартир не стосуються. Основне, що потрібно від мешканців – це бути в курсі того, кому написати заяву на перерахунок платежів послуг ЖКГ, які надали неякісно.

ВАЖЛИВО! Дослідження, якими визначається норма температури гарячої води в квартирі, слід передоручити акредитованої компанії, що має ліцензійні свідоцтва, які дозволяють виконувати подібну діяльність.

Гаряча вода не відповідає нормативам

Після того як проведені заміри температури, і норматив температури гарячої води, яка постачається в житлове приміщення, не дотримано, слід поскаржитися у відповідній організації. Крім відхилень в температурних свідченнях можуть бути наступні аномалії:

  • буває, що після включення крана вода витікає тепленькою, а іноді і холодної, що неприпустимо;
  • також трапляється, що вода з крана надходить нестандартного кольору і від неї не дуже приємно пахне;
  • взагалі немає гарячої води.

На жаль, якість послуг, які надають компанії, буває неналежної якості, за що повинні обов’язково відповісти винуватці. Коли власників нерухомості стосуються подібні проблеми, то потрібно покликати співробітників керуючої організації або ТСЖ , Щоб з’ясувати і усунути причини порушень.

При цьому слід мати на увазі, що всі власники квартир мають право вимагати не тільки ліквідації передумов, причому в якомога коротший час, але і виконати перерахунок комунальних витрат за гарячу воду, а коли її немає в водопроводі, то навіть не оплачувати дану послугу.

Але найчастіше співробітникам компанії самостійно важко довести що виникають у мешканців порушення, вони не поспішають покласти відповідальність на себе. У таких ситуаціях необхідно звертатися в інші ліцензовані організації, які проводять незалежну експертизу.

куди звертатися

Якщо гаряча вода відхиляється від діючих нормативів, а якість послуг, що надаються низька, то власники квартир пишуть заяву в керуючу компанію . До нього потрібно додати додаток у вигляді копії експертизи, яку провела незалежна організація. Після цього залишається тільки чекати, коли КК вирішить цю проблему, на що знадобиться час.

Коли керуюча компанія нічого не робить або у відповідь приходять лише відписки, то на питання, що робити при відхиленнях, відповідь – слід йти далі. У житлову інспекцію або прокуратуру. У реальності багато квартиронаймачів часто зустрічаються з подібними ситуаціями, коли керуюча компанія не бажає усувати свої огріхи, а лише киває на нібито об’єктивні обставини.

Часто вони говорять, що не уповноважені вирішувати подібні питання, вони знаходяться не в їх компетенції, за роботу трубопроводів КК не несуть відповідальності. Також можна дізнатися, що вони взагалі не в курсі, яка температура ГВП повинна бути на виході з точки водорозбору, тому робити КК нічого не збираються для вирішення цього питання.

Необхідно твердо відстоювати власні права, тому що тільки на керуючі компанії покладена місія комунальних послуг. Температура ГВС при нормі від 60 до 75 градусів повинна забезпечуватися керуючими компаніями. Відповідати на всі скарги і усувати проблеми – їх прямий обов’язок. Якщо це не виконується, то власники мають право звертатися зі скаргою в прокуратуру і Росспоживнагляд.

наглядові органи

Коли виявлені відхилення від нормативів гарячої води, то керуюча компанія веде переговори з ресурсоснабжающими організаціями , А в деяких ситуаціях своїми силами ремонтує інженерно-комунікаційну систему. Часто трапляється, що для того, щоб заощадити на користувачах, деякі недбайливі підрядчики ухиляються від проведення ремонтних робіт трубопроводу, які вони просто зобов’язані виконувати. У такому випадку потрібно сміливо скаржитися в прокуратуру або Росспоживнагляд.

Причому можна і не перенаправляти скаргу в наглядові органи, як нерідко роблять квартиронаймачі. Знайте, що завжди можна домовитися з керуючою компанією і зробити перерахунки гарячої води по-хорошому. На практиці багато керуючих організації самі бувають заручниками подібних ситуацій, коли від них буквально нічого не залежить.

Перед тим, як написати заяву на перерахунок платежу за комунальні витрати через послуг, наданих неякісно, ​​слід з’ясувати всі тонкощі цього питання, вивчити підводні камені. Це потрібно зробити для того, щоб не потрапити в різні неприємні ситуації. Все можна вирішити цивілізовано і по закону.

Але коли всі вжиті спроби не привели ні до якого результату, то власникам житлових приміщень слід звернутися в наглядові структури. Тоді справа піде набагато швидше, і, коли проблемна ситуація насправді є, то її вирішать в досить короткі терміни.

Температура холодної води

Якість води, що подається в квартири для пиття і господарського призначення, має відповідати ГОСТ і СанПіН. Температурний розкид холодної води ніякими нормативами не регулюється, але слід знати, що показники залежать від сезону. Це відповідає значенням в джерелах водозабору і температурі землі, де прокладений трубопровід.

У магістральних трубах температура досягає практично мінусових показань через те, що при великому тиску рідина мерзне повільніше. Температура холодної води в крані хоч не регулюється нормативами, але регіональні контрольні органи рекомендують розкид від 4 до 20 градусів Цельсія. У зимовий період у деяких приміщеннях буває дуже жарко, а в інших, навпаки, холодно. Це некомфортно, навіть при дотриманні нормативів, тому вони в сезон опалення регламентуються керуючою компанією.

Аварії, що впливають на показники

Потепління холодної води часто трапляється через змішування в точках водорозбору при центральному гарячому водопостачанні. Це відбувається через нерівномірне тиску в трубах і неотлаженностью змішувача, який стоїть на разводочний стояку. Іноді трапляються змішування при проведенні санітарно-технологічних робіт в технічному підпіллі.

Необхідно знати, що всі проблеми, коли температура холодної води в крані підвищується, керуюча компанія зобов’язана ліквідувати в максимально стислі терміни. Інакше можливе пошкодження дорогої побутової техніки, пральних і посудомийних машин, які діють на холодній воді з водопровідних труб.

Щоб такого не відбувалося, при роботі будь-яких водонагрівальних пристроїв, потрібно вчасно відсікати контури гарячого водопостачання при експлуатації ТЕН, а також здійснювати відсікання бойлерів при взятті води із загального стояка. При відкритій двухконтурной технології найчастіше гаряча і холодна вода змішуються, що веде до великого напору, а потім і поломки сантехнічного обладнання.

Как перевести жилое помещение в нежилое правильно Перевод жилого помещения в нежилое – насущный вопрос. Он может интересовать и многих предпринимателей, которые решили открыть свой бизнес, и собственное помещение в подходящем месте у них для этого есть

Как купить землю под строительство коммерческого объекта? В любом крупном городе купить земельный участок под строительство – это та еще задача. Свободной земли практически не осталось. Дефицит, в свою очередь, провоцирует рост цен. Впрочем, это обстоятельство

Что такое намеренное ухудшение жилищных условий и как определяется факт его совершения В 2005 году в ЖК РФ появился новый термин «намеренное ухудшение жилищных условий». В ст 53 он трактуется, как действия, способствующие ухудшению условий проживания. Как показывает практика, основная

Как избавиться от домашних муравьев Зайдя однажды на кухню, вы вдруг осознаете, что уже не единственные хозяева в своей квартире — ваша законная жилплощадь захвачена полчищами муравьев, одними из самых зловредных домашних паразитов. Первая

Ипотека в Сбербанке — как выбрать, как оформить и как получить Для многих граждан ипотечный кредит — единственный шанс купить собственное жилье. Оформить ипотеку можно в большинстве российских банков. Однако наибольшей популярностью у заемщиков пользуется Сбербанк,

Как организовать свое дело Чтобы получить подробное руководство для открытия своего дела, узнать последовательность этапов и их особенности, необходимо почитать данную статью. Чтобы организовать свое дело, и в случае,

Как корреспондент kommersant.ru делала ремонт в своей новостройке. Вместе с ключами владельцу новостройки выдают пластиковую ручку. “Вот вам пока одна, откроете с её помощью все окна, проверите, всё ли в порядке. А потом, когда закончите чистовую отделку, мы вам выдадим

Как делится наследство после смерти мужа между женой и детьми? Сталкиваясь с необходимостью получить и оформить имущество после смерти мужа, жена должна быть осведомлена в том, как это происходит, кому какая доля имущества переходит, кто и на что имеет право, как

Как бороться со стрессом Стресс — это не то, что с вами случилось, а то, как вы это воспринимаете” . Ганс Селье В стремлении описать неизъяснимый мир человеческой души ученые придумали много новых слов, но тем самым, похоже,

We have 4 guests online

Температура гарячої води в крані за нормативом

Практично кожен з нас, з тією або іншою частотою, стикається з ситуацією, коли назвати гарячої воду можна лише тому, що вона випливає з гарячого крана.

Навряд чи когось влаштовує така ситуація, коли замість того, щоб прийняти гарячу ванну або душ, доводиться займатися холодним обливанням.

Але як слід чинити, щоб ваше справедливе невдоволення якістю надаваних вам комунальних послуг дійшло до тих, хто їх вам надає? Як правильно скласти скаргу?

Дорогі читачі!

Наші статті розповідають про типові способи вирішення юридичних питань, але кожен випадок носить унікальний характер.

Якщо ви хочете дізнатися, як вирішити саме Вашу проблему – звертайтеся в форму онлайн-консультанта справа. Це швидко і безкоштовно! Або зателефонуйте нам за телефонами:

+7 (499) 703-47-59
Москва, Московська область

+7 (812) 309-16-93
Санкт-Петербург, Ленінградська область

8 (800) 511-69-42
Федеральний номер (дзвінок безкоштовний для всіх регіонів Росії)!

Норма температури гарячої води в квартирі

Відповідно до діючих в даний час нормативами, в квартири громадян, підключені до централізованої системи гарячого водопостачання, повинна подаватися гаряча вода температурою не менше 60 ° C.

Дані нормативи встановили гранично допустимі відхилення від цього мінімуму. Так, в період з 0-00 до 5-00 відхилення може становити 5 ° C, а в решту часу, максимальне відхилення може скласти 3 ° C.

Таким чином, з урахуванням максимально допустимих відхилень, температура гарячої води в денний час не може бути нижче 57 ° C, а в нічний – 55 ° C.

Температурні нормативи гарячої води по СанПин

СанПіН 2.1.4.2496-09, які були затверджені постановою головного державного санітарного лікаря РФ від 07.04.2009 р №20 встановлюють мінімальну температуру гарячої води, що надходить в квартири на рівні 60 ° C. У цьому ж документі визначено і її максимально можлива температура, яка становить 75 ° C.

Крім того, в вищевказаному документі визначені і максимально допустимі відхилення від цих показників. Вони складають 5 ° C в нічний і 3 ° C в денний час.

Слід підкреслити, що ці нормативи розраховані так, щоб виключити можливість розмноження в системах гарячого водопостачання шкідливих мікроорганізмів.

Фахівці, розраховуючи те, якої температури повинна бути гаряча вода, враховували цей момент. Одночасно з цим, що тече з крана гаряча вода не повинна ставати причиною термічного опіку шкіри.

Повноваження з контролю за тим, наскільки керуючі і ресурсопостачальними компанії дотримуються дані нормативи, покладені на державну житлову інспекцію.

Окремо підкреслимо, що ресурсопостачальними, а тим більше керуючі компанії не має права встановлювати свої нормативи, відмінні від тих, що містяться в СанПіН 2.1.4.2496-09.

Допустиме відхилення температури води в точці водорозбору

Максимально можливі відхилення від встановленої мінімальної і максимальної температури гарячої води встановлено в Постанові Уряду РФ від 06.05.2011 р №354 «Про надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках і житлових будинків»:

  • в період часу з 0-00 до 5-00, максимально можливе відхилення встановлено в межах 5 ° С;
  • в період часу з 5-00 до 0-00, максимальне відхилення встановлюється в межах 3 ° С.

У разі, якщо температура гарячої води виходить за межі вищевказаних відхилень, то за кожні 3 ° С, ви маєте право вимагати зменшення вартості гарячої води на 0,1% за кожну годину часу, протягом якого триває відхилення.

У разі, якщо температура води, яка витікає з гарячого крана, менше 40 ° С, то ви маєте право оплачувати її за тарифами холодного водопостачання. Однак вам для цього вам слід скласти і належно оформити акт, в якому буде зафіксовано це відхилення.

мінімальний показник

Як вже говорилося вище, гаряча вода не повинна бути холодніше 60 ° С. Однак з урахуванням максимально можливих відхилень, її температура може скласти днем ​​57 ° С, а вночі – 55 ° С.

Значення температурного режиму гарячої води

Стежити за тим, яка температура води, яка витікає з гарячого крана, слід не тільки з економічних причин, а й з причин епідеміологічної безпеки.

Цей момент особливо актуальний для малолітніх дітей, людей похилого віку інвалідів та інших груп громадян. Щоб не поставити під загрозу життя і здоров’я громадян, температура води не повинна відхилятися від встановлених норм більше максимально можливих відхилень як в меншу, так і в більшу сторону.

Що знаходиться в межах встановлених норм температура води – це не просто питання комфорту, а й санітарно-епідеміологічної безпеки громадян.

Іноді, хоч це буває досить рідко, температура води може значно перевищити встановлені норми. Таке відхилення створює ризик термічного ураження шкірних покривів.

Щоб не допустити подібного, вам слід знати, до яких наслідком для шкірних покривів може призвести вплив гарячої води певної температури:

  • + 50 ° C – при впливі на шкірний покрив води заданої температури понад 1,5 хвилин, може виникнути незначний термічний опік шкірних покривів;
  • + 55 ° C – при впливі води такої температури, опік шкірного покриву може наступити протягом 15 секунд;
  • + 60 ° C – термічне пошкодження шкірних покривів виникне при впливі протягом 5 секунд;
  • + 65 ° C – сильне термічне пошкодження шкірного покриву виникне при впливі тривалістю в 2 секунди;
  • + 70 ° C – при впливі води такої температури на шкірний покрив, сильне термічне пошкодження настає миттєво.

Випадки, коли з гарячого крана тече вода, температура якої значно нижче нормативної, зустрічаються дуже часто. Це не просто призводить до підвищення її витрати і, як наслідок, фінансових витрат на оплату неякісно наданої послуги, але і робить можливим розвиток багатьох негативних ситуацій.

Наприклад, в системі гарячого водопостачання, в разі істотного зниження температури води, створюються максимально сприятливі умови для життя і розвитку різних шкідливих мікроорганізмів, здатних викликати у людини цілу низку захворювань.

Найбільш часто в таких умовах починає розвиватися бактерія легионелла. Тепла прісна вода є найбільш сприятливим середовищем для її життєдіяльності і розмноження. Дана патогенна бактерія являє з себе грамотрицательную паличку, розмір якої не перевищує 3 мкм.

Недогрев води, що надходить в систему гарячого водопостачання, призводить до того, що в трубах і бойлерах створюється максимально сприятливе середовище для легіонелли.

В результаті, вони починають бурхливо розвиватися і утворюють величезні колонії. Це, в свою чергу, створює значну загрозу для здоров’я людини.

Для цих патогенних бактерій оптимальним середовищем проживання є тепла прісна вода. Саме з цієї причини, вони досить часто заражають системи низькотемпературного опалення, де створюють цілі колонії.

Легионелла може стати причиною багатьох захворювань, найбільш важким з яких є запалення легенів з різними ускладненнями.

Потрапити в ваш організм дана бактерія може в ході прийому ванни або душу, під час проведення різних гігієнічних процедур, а також з посуду, яка була вимита зараженої в результаті недогріву водою.

Коли ж вода нагрівається до температур, які встановлені діючими нормативами, то у бактерій немає шансу вижити і розмножитися, а значить, і ймовірність вашого зараження зводиться практично до нуля. Щоб вода пройшла повну термічну дезінфекцію, вона повинна бути підігріта не менше ніж до 80 ° C.

Давайте розглянемо, як температура води впливає на розвиток і життєдіяльність легіонелли:

  • При температурі води менше 20 ° C, бактерія втрачає свою активність, вона перестає розмножуватися, впадає в анабіоз, але загибель її не відбувається;
  • Вода, температура якої коливається в діапазоні від 25 до 45 ° C, є найбільш сприятливим середовищем для проживання, життєдіяльності та розмноження даної бактерії;
  • Якщо протягом 6 годин температура води протримається на рівні 55 ° C, то дані бактерії загинуть;
  • Якщо температура води становить 60 ° C, то колонії легионелли будуть знищені протягом 35 хвилин;
  • Коли температура води піднімається до 65 ° C, то бактерії гинуть протягом 2 хвилин;
  • При температурі води від 70 до 80 ° C, відбувається повна термічна дезінфекція води.

Коефіцієнт розрахунку гарячої води при невідповідності нормі

Маючи інформацію про те, якої температури, згідно з діючими нормативами, має бути гаряча вода, необхідно дізнатися коефіцієнт, який повинен діяти для розрахунку оплати за неї, у разі, якщо температура гарячої води відхиляється від встановлених нормативів.

Якщо ви виявили, що температура води, яка постачається вам як гаряча, не відповідає затвердженим нормативам, ви маєте повне право вимагати проведення перерахунку.

Підкреслимо, що якщо поточна з гарячого крана вода має температуру нижче 40 ° C, то платити за неї ви повинні по тарифам, затвердженим для холодного водопостачання.

А якщо говорити про коефіцієнт, що застосовується для розрахунку, то він становить 0,1% від вартості за кожні 3 ° C, на які температура води виявилася нижче встановлених нормативів. Однак при цьому не варто забувати про максимально допустимі відхилення.

Замір температури гарячої води в квартирі

На жаль, якщо ви вирішите здійснити вимір температури гарячої води, яка надходить вам в квартиру, своїми силами, то він не матиме юридичної сили.

Однак це зовсім не означає, що здійснювати його не варто. Самостійно вимірявши температуру гарячої води, ви зможете зрозуміти, чи варто вам залучати до цього процесу незалежних експертів, або ж все знаходиться в межах норми.

До того ж, за підсумками таких вимірів, у вас з’являться підстави для подання скарги в керуючу або ресурсопостачальних компанію.

Для того щоб виміряти температуру гарячої води, зробите такі дії:

  • відкрийте кран, з якого тече гаряча вода, і зачекайте кілька хвилин, поки вона зіллється;
  • після цього знайдіть ємність об’ємом не менше літра, поставте її в раковину і поверніть кран так, щоб гаряча вода текла в неї. Вода повинна повністю заповнити ємність і почати витікати з неї;
  • в ємність, в яку надходить гаряча вода, опустіть термометр, призначений для вимірювання температури в рідинах;
  • коли показання термометра зафіксуються, витягніть його з води.

За отриманими в результаті цих дій результатами, ви зможете зрозуміти, яка температура води, що надходить до вас з гарячого крана, і наскільки вона відхиляється від нормативів і вирішити, які дії робити далі.

При цьому варто пам’ятати, що завмер температури необхідно проводити якомога ближче до того місця, де вода виходить з крана, оскільки при контакті з навколишнім середовищем вода досить швидко остигає, і це може мати значний вплив на результати ваших вимірів.

Зрозумівши по проведеним результатами здійснених вимірювань, що вам поставляють сильно недогріти воду, вам слід подати відповідну скаргу, належним чином її оформивши, в керуючу або ресурсопостачальних компанію.

Усунення причин, за якими ви отримуєте гарячу воду, чия температура відрізняється від встановленої норми, входить в їх обов’язки.

Куди звертатися, якщо гаряча вода не відповідає нормі

Якщо температура гарячої води не відповідає нормам, і ви хочете добитися перерахунку, то вам слід діяти відповідно до Постанови Уряду РФ від 06.05.2011 р №354 «Про надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках і житлових будинків». Саме в цьому документі прописаний порядок ваших дій.

Давайте коротко розберемо, як вам слід діяти:

  • У разі якщо ви виявили, що температура гарячої води істотно відхиляється від норми, вам слід негайно сповістити про це диспетчера управляє або ресурсопостачальними компанії. При цьому повідомлення може бути як в письмовій, так і в усній формі;
  • Диспетчер, якого ви сповістили про цей факт, зобов’язаний зафіксувати ваше звернення;
  • У зверненні, яке ви подаєте диспетчеру, чітко викласти суть виниклої проблеми, вкажіть своє прізвище, ім’я, по батькові та контактні дані, включаючи адресу і телефон;
  • Диспетчер, який прийняв ваше звернення, зобов’язаний представитися і повідомити свою посаду. Після того, як він зареєструє ваше звернення, слід уточнити у нього, під яким номером воно зареєстровано;
  • У разі якщо диспетчер обізнаний про причини виникла у вас проблеми, йому слід повідомити вам про них, а також про ті заходи, які приймаються для їх усунення;
  • У разі якщо про причини, що викликали ваші проблеми, нічого невідомо, то за фактом вашого звернення буде здійснено відповідну перевірку. У разі необхідності, час її проведення буде узгоджено з вами;
  • За підсумками проведення перевірки, повинен бути складений відповідний акт. У ньому буде зафіксовано те, чи були в ході перевірки виявлені порушення, причини, які до них призвели, методика, за якою проводилися виміри, а також інша інформація;
  • Вищевказаний акт складається у двох примірниках, один з яких передається вам, як заявнику, а другий залишається в організації, яка здійснювала перевірку;
  • У разі якщо результати проведеної перевірки вас не влаштують, ви маєте право наполягти на її повторі із залученням незалежних фахівців.

У разі проведення перевірки за участю незалежного фахівця, час, коли вона буде проводитися, слід узгодити з усіма зацікавленими сторонами.

Проводиться дана перевірка буде за рахунок керуючої або ресурсопостачальними компанії, проте, якщо її результати підтвердять результати попередньої перевірки, вам доведеться відшкодувати всі витрати по її проведенню.

Дії після того, як ви отримаєте документ на руки

Отримавши на руки акт, в якому зафіксовано факт того, що температура гарячої води не відповідає чинним нормативам, ви можете сміливо вимагати від керуючої або ресурсопостачальними компанії проведення перерахунку.

У разі, коли за фактом вашого звернення до диспетчера, а вже тим більше за підсумками повторної перевірки, не будуть прийняті ніякі дії, спрямовані на усунення причин виниклої проблеми, ви маєте повне право подати скаргу у Федеральну службу з нагляду у сфері захисту прав споживача і благополуччя людини, або звернутися з позовом до мирового судді.

Як написати скаргу на низьку температуру гарячої води

Дану скаргу можна набрати на комп’ютері або написати від руки.

Головне, щоб в ній обов’язково містилися такі дані:

  • У верхньому лівому кутку вкажіть відомості про себе, включаючи ПІБ, адреса проживання та контактний телефон;
  • Нижче вкажіть, в яку організацію ви звертаєтеся і, при можливості, до якого її посадовій особі;
  • Після того як ця вищеперелічена інформація внесена в шапку документа, вам слід приступити до написання основної частини скарги. У ній максимально докладно викласти суть своєї проблеми. Повідомте про те, куди і коли ви з нею вже зверталися, і яка реакція на ваше звернення пішла. Бажано в цій частині робити посилання на нормативно-правові акти;
  • Коли основна частина скарги написана, вам слід перерахувати всі документи і матеріали, які ви вважаєте за необхідне докласти до неї;
  • Після цього скарга скріплюється вашої власноручним підписом із зазначенням дати.

Скарга в керуючу компанію на низьку температуру гарячої води.

Скарга в Житлову інспекцію на низьку температуру гарячої води в квартирі.

Зразок скарги в Росспоживнагляд на низьку температуру гарячої води.

Скарга до Прокуратури на низьку температуру гарячої води.

Позовна заява про надання комунальної послуги з гарячого водопостачання неналежної якості та зменшення плати за гарячу воду.

Спочатку подати таку скаргу слід в керуючу або ресурсопостачальних компанію. У разі якщо вам відмовлять в її розгляді або просто залишать без відповіді, зверніться з нею в Федеральну службу з нагляду у сфері захисту прав споживача і благополуччя людини. Також ви можете подати її до органів Прокуратури, або звернутися з позовом до судових органів.

Перерахунок оплати за воду неналежної якості

Як домогтися перерахунку, якщо температура води з гарячого крана не відповідає нормативам?

Отримавши на руки акт, в якому зафіксовано відхилення температури гарячої води від встановлених нормативів, зверніться в керуючу або ресурсопостачальних компанію і попросіть провести перерахунок. При цьому ви повинні чітко визначити, за який конкретно часовий період він повинен проводитися.

За початок даного періоду прийнято приймати дату, яка вказана в акті. Датою ж закінчення періоду вважається дата, коли після усунення причин, що призвели до вашої проблеми, були проведені підсумкові виміри.

У разі якщо вам відмовлять у проведенні перерахунку, зверніться зі скаргою у Федеральну службу з нагляду у сфері захисту прав споживача і благополуччя людини або з позовом до судових органів.

Заява на перерахунок оплати за гарячу воду неналежної якості.

Відповідно до статті 7.23 КоАП РФ, особи, чия вина в невідповідність температури гарячої води встановленим нормативам буде доведена, можуть піддатися адміністративному покаранню.

На посадових осіб можуть накласти штраф розміром від 500 до 1000 руб., А для юридичних осіб – розмір штрафу може скласти від 5000 до 10000 руб.

Кожному, хто платить за комунальні послуги, хочеться, щоб вони виявлялися на належному рівні. Тому не варто миритися з ситуацією, коли якість надаваних вам комунальних послуг не відповідає встановленим нормативам.

Передбачувані зміни в нормативах надання ГВС

Все частіше з подачі ресурсоснабжающих компаній піднімається питання про те, що норму температури гарячої води необхідно знизити до 60 ° C.

З пропозицією про такий зниженні вони звертаються і в Федеральну службу з нагляду у сфері захисту прав споживача і благополуччя людини. Таку пропозицію вони обґрунтовують необхідністю економити енергію.

Для цього вони пропонують два варіанти, як досягти такої економії:

  • Відповідно до першого, пропонується замінити термічну дезінфекцію води, дезінфекцією за допомогою спеціальних засобів. Просувають цей варіант стверджують, що дезінфекція за допомогою спеціальних засобів буде більш ефективною і дозволить гарантовано уникнути зараження кінцевих споживачів;
  • Прихильники другого варіанта пропонують знизити температуру гарячої води до 50 ° C, а для термічної дезінфекції, раз на добу прогрівати її до 70 ° C. Фахівці, які просувають цей варіант, намагаються посилатися на нібито наявний світовий досвід, стверджуючи, що такий метод не тільки дозволить здійснювати термічну дезінфекцію, а й знизити кількість термічних травм серед споживачів.

Однак у цих двох вельми сумнівних варіантів існує чимало противників.

Як заперечень, вони стверджують:

  • Перш за все, в рішенні такого питання необхідно дізнатися думку самих споживачів. Адже пропоновані зміни, перш за все, торкнуться саме їх інтереси. Пропоновані заходи можуть істотно вплинути на комфорт. А ось те, що вони дозволять заощадити, викликає великі і досить обгрунтовані сумніви. Навряд чи енергопостачальні компанії, почавши менше витрачати на нагрів, знизять тарифи для кінцевих споживачів. Таким чином, вони збільшать свій прибуток, а положення кінцевого користувача може тільки погіршитися;
  • Крім того, аналіз справ у системі ЖКГ наочно показує, що в разі зниження мінімальної температури гарячої води, ми ризикуємо отримати на вході гарячу воду, реальна температура якої складе 40-45 ° C;
  • Крім того, оскільки в різних регіонах нашої батьківщини у ресурсоснабжающих компаній є різні фінансові можливості, то ми можемо зіткнутися з ситуацією, коли у багатьох з них не буде можливості купувати дорогі засоби для здійснення хімічної дезінфекції, а термічна вже не буде здійснюватися. Таким чином, кінцевий споживач не буде захищений від можливого зараження.

Таким чином, саме термічна дезінфекція, в сьогоднішніх реаліях нашої країни, є найбільш ефективним способом, який гарантує, що шкідливі мікроорганізми не зможуть розвиватися в системі гарячого водопостачання і привести до зараження кінцевого споживача.

На щастя для нас, ідея зі зміни діючих нормативів не отримала схвалення в Уряді. Але судячи з усього, ресурсопостачальними компанії не залишать своїх спроб добитися їх введення.

Дорогі читачі!

Наші статті розповідають про типові Способи вирішенню юридичних вопросам, но КОЖЕН випадок носити Унікальний характер.

Если ви хочете дізнатіся, як вірішіті самє Вашу проблему – Звертайтеся в форму онлайн-консультанта справа. Це Швидко і безкоштовно! Або зателефоном нам за телефонами:

+7 (499) 703-47-59
Москва, Московська область

+7 (812) 309-16-93
Санкт-Петербург, Ленінградська область

8 (800) 511-69-42
Федеральний номер (дзвінок безкоштовний для всіх регіонів Росії)!

Про автора

admin administrator