Яка витрата палива на Land Cruiser 100

Авторadmin

Яка витрата палива на Land Cruiser 100

Toyota land cruiser 100: технічні характеристики і витрата палива

У цій статті піде мова про унікальний позашляховику від японського виробника. Land Cruiser 100 до сих пір вважається найбільшим позашляховим автомобілем від «Тойоти». Випуск почався в 1998 році. Сота модель прийшла на зміну 80-й.

Величезні фари, великі крила, а також потужність, яка прихована під капотом, ніби гіпнотично діє на тих, хто любить великі автомобілі. «Сотка» популярна серед співробітників силових структур і охорони, власників великого бізнесу, банкірів.

Історія появи

Перший «Ленд Крузер» з`явився в 1953 році. Сота модель стала сьомою в модельному ряді позашляховиків цієї серії.

Вперше машину представили в 1997 році в Токіо. У продажу автомобіль з`явився в наступному році. У порівнянні з 80-ї моделлю, Land Cruiser 100 отримав більш сучасний зовнішній вигляд. Рух на оновленому «Круїзер» стало більш комфортним.

У 2003 році «сотку» трохи переробили. Автомобіль отримав нові бампери, оптику і обробку салону. Але ця модифікація була доступна лише споживачам американського ринку.

Дані машини відрізняються надійністю і високою прохідністю. Саме тому тільки що випущені моделі купувалися ООН. Також була випущена окрема модель для внутрішнього японського ринку. Вона називалася Land Cruiser Cygnus. Японці у себе продавали більш престижну машину. Вона відрізнялася розкішним інтер`єром, а також опціями, які є атрибутом люксових автомобілів. Трохи пізніше в російських автосалонах представник цієї лінійки з`явиться під брендом Lexus LX470.

модифікації

Випускали позашляховик тільки в 5-дверний компонуванні. А конкуренти японського виробника виготовляли короткі і іноді навіть відкриті версії кузовів. В основі автомобіля – дуже потужна лонжеронная рама. Кузов дуже потужний і оцинкований з двох сторін. У цьому можна переконатися, переглянувши на дизайн позашляховика Land Cruiser 100 (фото можна побачити нижче).

«Сотка» випускалася в різних модифікаціях. Найдешевші з них – це GX і STD. Вони відрізняються нефарбованими бамперами і орної задніми дверима. Версія STD не передбачає електричного регулювання положення сидінь, регулювання дзеркал і рульової колонки. У цій версії відсутня ABS і багато інших опцій. Салон оброблений дешевим кожзамом.

Версія GX виглядає багатше. Тут є електропакет, салон оброблений велюром, на даху встановлені рейлінги. Ця версія може вмістити в себе більше 10 осіб. Для цього збоку ззаду є відкидні сидіння. Крім того, існували GX і на 9 місць.

Версія VX вважається люксової. Вона поставлялася в варіантах на 5 і 7 місць. Автомобіль відрізняється відмінною шумоізоляцією. Опції і оснащення тут набагато функціональніша і дорожче. Салон оброблений шкірою, є клімат-контроль, штатний ксенон, система курсової стійкості.

У нас можна зустріти арабські версії «Круізер». Серед маси схожих «Тойот» їх можна відрізнити по золотистому шильдіку і кондиціонеру. Що стосується обслуговування, то тут все йде так само, як і у європейських моделей. Надійність на високому рівні.

Land Cruiser 100: характеристики

У цьому автомобілі продумано все. Інженери і дизайнери опрацювали кожну дрібницю. Все, що може знадобитися водієві, розташоване безпосередньо під рукою. Цим відрізняються багато моделей японського автопрому.

кузов

«Сотка» – не назва моделі, а скоріше найменування для кузова. Він був запозичений у позашляховика Lexus RX 300. В принципі, машини в стандартній комплектації і варіанти GX – це все та ж 80-я модель, тільки на новому кузові. Їх купують ті, хто бажає отримати великий позашляховик і заощадити при цьому.

В цілому кузов практично безпроблемний. Він має двосторонню оцинковку, а значить, надійно захищений від корозії. Підкрилки Toyota Land Cruiser 100 надійно захищають від каменів і бруду протитуманні фари. Електричне обладнання, якого в машині дуже багато, працює справно. У всьому відчувається якість.

салон

Тут теж все практично ідеально. Сідати на водійське місце буде зручно і низьким, і високим людям. Варто водієві дістати ключ з замку запалювання, як кермо від`їде назад і не буде перешкоджати зручній посадці або ж висадці. Крім цього, положення рульової колонки також можна додатково регулювати кнопкою. Діапазону налаштувань вистачить усім. Крім бублика, тут можна відрегулювати все, що завгодно, звичайно, в залежності від комплектації. Наприклад, можна налаштувати крісло, дзеркала і багато іншого. Загалом, салон Land Cruiser 100 влаштує автолюбителя будь-якої комплекції.

Для того щоб їздити на цих автомобілях було зручно, люблять комфорт японці оснащують моделі кондиціонером і клімат-контролем. Це справжня досконалість. Пасажир або водій може налаштувати потрібний температурний режим в різних зонах і регулювати його на свій розсуд, а якщо набридло користуватися електронікою, тоді можна відкрити люк. Перейдемо до питання про «серце» Land Cruiser 100.

двигун

Так як існує декілька комплектацій авто, то і силових агрегатів теж кілька.

Дизельний двигун створений на базі минулих моделей. Він забезпечений турбонаддувом і охолоджувачем повітря, а також електронною системою управління кутом випередження впорскування. Так виросла потужність і крутний момент. Машина стала краще розганятися. 100 км / год «Тойота» «робить» тепер за 13 секунд. Також з новим мотором зменшився витрата дизеля на літр. Силовий агрегат зумів перевершити бензиновий мотор, який стояв на 80-х моделях «Круїзера».

Дизельні позашляховики завозилися через «сірих» постачальників. З ними регулярно були проблеми, так як у автомобіля Land Cruiser 100 технічні характеристики моторів передбачали іншу якість солярки. Через «високої якості» місцевого палива особливо страждали ТНВД і форсунки. Зате дизель був набагато економічніше. Тут витрата становив всього 16 л на 100 км. Відомо, що до 2002 року «Ланд Крузер» оснащували ще одним дизелем. Агрегат був значно потужнішим інших, але в Росії він є великою рідкістю, як, втім, і звичайний турбодизель.

«Сотні», які продавалися офіційними дилерами, оснащувалися бензиновим двигуном V8. Велика частина автомобілів мала під капотом 235-сильний агрегат з модифікацією VX. Він мав плавний і дуже тихий хід, а машина отримала шикарну динаміку. Двигун дозволяв розганятися до 100 км за 11,7 секунди. Це хороший показник для автомобіля вагою в 2,5 т. Недоліком даного мотора вважається лише високий витрата: Land Cruiser 100 «їсть» від 18 до 25 л / 100 км.

Ще існує безнаддувний дизель. Він встановлюється на STD і GX. Це 6 циліндровий двигун потужністю в 130 л. с. Він не оснащений турбіною, тому трохи флегматичний.

Яким би не був мотор в «сотці», всі вони досить надійні. Власнику потрібно лише регулярно проходити плановий ТО.

Трансмісія

Вибір КПП існує лише у тих, хто придбав VX з турбодизелем. Тут виробник передбачає і автомат, і механіку. З бензиновим агрегатом VX працює тільки автомат. Стандартна комплектація і версія GX дружать з механікою. Власники авто запевняють, що і автомат, і механіка однаково надійні.

Всі модифікації і версії мають повний привід, а також примусове блокування диференціала.

підвіска

Тут можна спостерігати інноваційні рішення. Це прикраса цих позашляховиків. Особливістю є електронне управління жорсткістю підвіски і висотою. Система розуміє, що під колесами закінчилася рівна дорога, і додає 50 мм до кліренсу.

Передня підвіска виконана у вигляді поздовжніх тріснув. Вона незалежна. Це дозволило значно збільшити керованість. Задня підвіска залежна, на пружинах.

Технічні характеристики

Споряджена маса автомобіля складає 2650 кг, а повна – 3260 кг. Максимальна швидкість становить 175 км / ч. Обсяг паливного бака – 96 л. Довжина «Круїзера» – 4890 мм, ширина – 1940 мм, а висота – 1880 мм. Колісна база – 2850 мм. Трансмісія представлена у вигляді повного приводу з диференціалом, що блокується. КПП – 5-ступінчаста механіка або 4-ступінчастий автомат. Гальма оснащені вакуумним підсилювачем. Рульова система виконана на основі рульової рейки. Кліренс становить 220 мм.

Такі основні технічні характеристики і порівняно невелика витрата палива дозволили «Круізер» бути дійсно кращим у своєму класі. Унікальна підвіска дозволяє їздити практично скрізь при будь-яких умовах.

Витрата палива автомобіля

Якщо почитати відгуки реальних власників, то з`ясовується, що в середньому витрата палива становить 16-17 літрів в місті. Звичайно, так справи йдуть далеко не у всіх. У багатьох машина споживає в місті близько 20 літрів бензину. По трасі витрата менше – 14-15 літрів. Власники хвалять бензинові версії. Вважається, що дизельний двигун менш динамічний.

замість висновку

Можна сказати, що «Тойота Land Cruiser 100» – це досить місткий і комфортабельний автомобіль. Він відмінно їде по трасі і без проблем долає бездоріжжя, що так актуально для наших теренів. Тим, хто любить динамічний рух, автовласники рекомендують зробити вибір на користь бензинової версії. Підвіска впевнено з`їдає всі нерівності. Власники «Круїзера» запевняють, що їй «по зубах» навіть великі камені і вибоїни. Там, де багато водіїв намагаються знизити швидкість, цей автомобіль може летіти, не зменшуючи темпу.

Загалом, судячи з відгуків, ця машина буде відмінним придбанням.

Отже, ми з`ясували, які має позашляховик Land Cruiser 100 технічні характеристики, витрата палива і відгуки. Дану модель автомобіля по-праву можна вважати легендарною. Адже кому ще вдавалося створити такий масивний повнопривідний позашляховик з унікальним дизайном і технічної «начинкою», що не японським розробникам від «Тойоти»? Мабуть, це останній представник повнорозмірних позашляховиків, адже після нього на ринок стали виходити так звані паркетники.

Тойота Ленд Крузер 100 про витрату палива

Витрата палива Toyota Land Cruiser 100 залежить від виду двигуна, яким оснащений автомобіль – бензиновий чи дизельний. У статті розглянемо показники витрати палива за цих двох видів комплектації.

Характеристики автомобіля Ленд Крузер

На автомобільному ринку Лендкрузер 100 з’явився в 2002 році і досі має велику популярність у автолюбителів.. Це відбувається через те, що ця модель автомобіля була випущена як з механічною коробкою передач, що працює на дизельному паливі, так і з коробкою автомат, яка у свою чергу представлена ​​у двох варіантах – дизель та бензинова моделі.

4.2 TD (дизель) 1998-2002 рік

4.7 V8 (бензин) 1998 – 2002 рік

Основними перевагами позашляховика Ленд Крузера 100 є:

  • висока прохідність у будь-якій місцевості та надійність;
  • висота посадкового місця дозволяє охоплювати велику площу траси контролю ситуації;
  • використання більш відповідного виду палива у зв’язку з наявністю моделей як з дизелем, так і бензином.

Види двигуна та витрата палива

Автомобіль Ленд Крузер 100 випускається з двома варіантами двигуна – дизельним та бензиновим. Дизельний відрізняється своїми технічними параметрами. Він економічний та з простою в управлінні механічною коробкою передач. Бензиновий поєднується як з механічною, так і з автоматичною коробкою.

Який витрата палива

Найчастіше витрата палива на Ленд Крузер 100 наражає водіїв на шок, але, позашляховики з подібними характеристиками завжди вимагали великих обсягів пального для виконання якісного та повного циклу роботи.

Споживання бензину Ленд Крузером на 100 км пробігу складає близько шістнадцяти літрів, але якщо у вас дизель, то цей показник набагато менше – в межах одинадцяти літрів. на сто кілометрів пробігу.

Витрата бензину у Ленд Крузера на трасі значно менша, на відміну витрати при русі містом. Це позначається тим, що у місті інтенсивніший рух, а великих мегаполісах часто трапляються пробки (робота двигуна вхолостую також впливає збільшення споживання пального).

Величезній витраті палива Land Cruiser 100 сприяє не тільки обсяг споживаного пального самим автомобілем, а й ряд факторів, на які часто водії не звертають уваги.

Грунтуючись на перерахованому вище і на відгуках водіїв можна підвести підсумок, що Ленд Крузер 100 – чудова машина для пересування бездоріжжям, що в наш час зустрічається частіше, ніж траса з рівним покриттям. ПроЩодо велика витрата палива Ленд Крузер 100 на 100 км цілком прийнятний. І хоча паливний показник, вказаний у технічних характеристиках до автомобіля, не відповідає дійсності, якісні характеристики Ленд Крузера не поступаються сучасним позашляховикам інших відомих марок.

Про автора

admin administrator