Які емодзі що означають

Авторadmin

Які емодзі що означають

Як з’явилися емодзі та чому всі їх використовують

Якщо вам відомо, що означають ці символи: :> ( ^_^) :'( :с :* — то вам або за 20, або ви знаєте, чим емодзі були задовго до появи відомих анімованих смайлів. Нині інтернет-користувачі майже не користуються старими ідеограмами. Натомість усі смартфони мають вбудовану систему емодзі, яка стала новим способом комунікації.

У цьому кейсі ми розповіли про появу емодзі, чому вони стали популярними та як Apple перетворили звичайні смайлики на нову універсальну мову, якою тепер користуються всі, зокрема й бренди у своїй комунікації.

Емодзі

Емодзі — це ідеограми та смайли, які використовують в електронних повідомленнях та на вебсторінках. Уперше вони з’явилися в Японії, а потім поширилися по всьому світу, коли їх стандартизували в клавіатурі мобільних пристроїв. Зараз емодзі поділяються на різні види: мімічні, загальні предмети, типи професій, їжі тощо.

Появу всіх нових емодзі схвалює організація Unicode, яка контролює їхні стандарти та параметри. Щоразу, коли додаються нові смайлики, вони проходять через UC, а потім переводяться на символи, які ви бачите на своєму пристрої.

Перша поява

Перші емодзі у 1995 році створив японець Сігетака Куріта, який на той час розробляв технологію I-MODE для мобільного інтернету. Усі символи мали розмір в 12×12 пікселів, а їхнім первинним завданням було спростити обмін електронними повідомленнями.

У 1999 році він створив ранній набір із 176 смайликів, які розмістив на мобільній вебплатформі. За словами Куріти, він черпав натхнення з японської манги, де персонажам часто домальовують символи, що називаються манпу (наприклад, крапля води на обличчі, що означає нервозність або розгубленість), та піктограм погоди, які використовують для відображення погодних умов у будь-який момент часу. Зараз роботи Куріти демонструються в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку.

Уже в 1990-х роках у Європі, Японії та США робили численні спроби вдосконалити основні смайлики, щоб заохотити людей їх використовувати.

2000-і роки

На початку 2000-х технологія i-mode , що належить японському стільниковому оператору NTT DoCoMo, ввела емодзі у свої програми. До 2004 року в i-mode було 40 мільйонів підписників. Тобто багато людей уперше побачили емодзі саме між 2000 і 2004 роками.

У 2001 році компанія The Smiley Company розробила емодзі-словник — платформу для настільних ПК. Вона мала на меті допомогти людям вставляти емодзі як текст під час надсилання електронних листів та письма на настільному комп’ютері.

У Європі та Америці емодзі почали сприймати серйозно лише після того, як Google попросила Unicode вивчити можливість єдиного пакета смайлів. У той час компанія Apple швидко відреагувала на ці процеси й почала співпрацювати з Google та європейськими і японськими провайдерами.

У 2010 році організація Unicode випустила “стандартний набір” емодзі, який містив 722 символи. Цей крок вплинув на те, що користуватися емодзі почали далеко за межами Японії. Проте справжню популярність емодзі, які ми знаємо сьогодні, отримали у 2011 році, коли компанія Apple додала їх у свою операційну систему iOS. Уже за рік Apple випустила 376 нових емодзі.

Емодзі Apple

Сьогодні емодзі Apple, які позначають людей, жести та емоції, славляться своєю інклюзивністю. У нових пакетах користувачам пропонують різні гендерні опції, кольори шкіри та волосся, а також нові емодзі, які можуть бути альтернативою гендерним версіям. Наприклад, особа з вуаллю та особа у смокінгу, а не поточний варіант жінки/чоловіка.

У 2015 році Unicode 8.0 представили п’ять відтінків шкіри для смайлів на позначення людини — 👩🏻, 👦🏼, 🧒🏽, 🧑🏾, 👩🏿‍🦱. Вони засновані на шкалі Фіцпатріка для класифікації кольору шкіри людини. Пізніше Apple додала також руде, сиве, кучеряве волосся та смайлик з лисою головою — 👩🏻‍🦰, 👩🏻‍🦳, 👨🏽‍🦱, 👩🏽‍🦲.

Цього ж року Оксфордський словник англійської мови вперше назвав словом року “emoji” — значок, який офіційно називається “обличчя зі сльозами радості” (😂).

У 2017 році Apple оголосила, що додаток Messages на iPhone з Face ID отримає “animoji”. Це анімовані емодзі, які відображають рухи та емоції обличчя — усмішку, рухи головою, поцілунок тощо.

Пізніше Apple представила ще й “memoji” — 3D-аватари, які можна зробити схожими на себе й використовувати для вираження настрою в iMessage. В iOS 13 з’явилися Memoji‑стікери — набори статичних картинок, згенерованих за шаблоном емодзі, але з користувацьким цифровим аватаром замість стандартних облич.

День емодзі

Щорічно 17 липня відзначають неофіційне свято – Всесвітній день емодзі (вперше його відзначили в 2014 році). Традиційно до цього дня такі великі компанії, як Apple, Google та Facebook, анонсують серії нових емодзі.

Наприклад, у 2020 році Unicode показали, які емоджі з’являться в користувачів iOS та Android у 2021 році. Всього в пакеті Emoji 13.1 очікується сім нових іконок та 210 з варіаціями закоханих пар.

Комунікація

Виставка картин

У 2013 в Нью-Йорку відбулася виставка Emoji Art and Design Show — перша виставка витворів мистецтва з емодзі. Тридцять художників створили картини, скульптури, цифрові принти та відео з використання емодзі. Одна з мисткинь представила на виставці цифрову переробку знаменитої картини Ієроніма Босха “Сад земних насолод”. Її назвали “Сад смайликів”.

За словами організаторів виставки, привабливість смайликів полягає в їх здатності передавати щось, що неможливо пояснити за допомогою слів.

Емодзі в реальному житті

Графічна дизайнерка Ліза Нельсон створила проєкт EMOJI IRL.LOL, у якому показала, який вигляд емодзі мають у реальному житті.

Емодзі (Emoji) – що це таке та навіщо вони потрібні.

Що таке ЕМОДЗІ — поняття, визначення простими словами.

Простими словами, Емодзі — це значки, або невеликі картинки, які відображують емоції.

Їх часто використовують в інтернеті, щоб передати почуття, навіть коли неможливо побачити людину та її вираз обличчя. Емодзі (Emoji) – це аналог смайлика, який знають всі.

Історія виникнення Емодзі.

Смайли, за допомогою яких ми можемо відображати різні емоції (смуток, радість, злість та інші), допомагаючи співрозмовнику зрозуміти сенс повідомлення, вперше запропонував професор Фалман. Він намалював на університетській дошці, двокрапку і дужку ” : ) “, що означає посмішку.

У 1995 році DoCoMo – оператор зв’язку в Японії, розповсюдив смайли серед величезної кількості користувачів. До піктограм додали сердечко, і це так сподобалося людям, що компанія різко підвищила свій рейтинг популярності. Але, оскільки ці символи істотно навантажували мережу, у 1999 році С. Куріта та інші співробітники компанії розробили набір символів-картинок 12х12 пікселів. Це і є емодзі.

Для їх популярності у всьому світі, було потрібно ще трохи часу, поки такі платформи, як Google, Apple, Android, Facebook не впровадили їх підтримку.

Чому емодзі з’явилися саме в Японії?

Картинки жовтого кольору, що виражають емоції, виникли саме в Японії, що абсолютно логічно.

Річ у тім, що японська мова досить складна, і іноді не просто передати суть бесіди виключно в письмовій формі. Є випадки, коли зрозуміти розмову повністю, можна тільки з використанням жестів та інтонації. Японці зазнавали труднощів у спілкуванні через інтернет і смс, оскільки спілкуючись такими «текстовими» способами, неможливо побачити і почути свого співрозмовника. Впровадження символів-емоцій — вирішило цю проблему.

Емодзі, в перекладі з японської, означає картинку з характером, оскільки позначається двома ієрогліфами — зображення і характер.

Відмінність сприйняття емодзі європейцями американцями та японцями.

Коли символи стали популярними в усьому світі, західна культура змінила деякі традиційні значення смайлів, оскільки не до кінця розуміє японську культуру.

Багато піктограми, користувачі сприймають і передають не так, як це було задумано в оригіналі, а на свій власний розсуд. В результаті, можуть виникнути деякі труднощі в спілкуванні. Відправляючи смайлик представнику іншої культури, варто бути уважним.

Деякі значки, можуть мати специфічне позначення яке зустрічається лише у Японії. Наприклад: бізнесмен, що кланяється, особа в масці хірурга і так далі. Біла квітка, у Японії означає добре виконане домашнє завдання. Є ціла група картинок з популярною їжею: суші, онігирі і так далі.

Що таке і чим займається «Консорціум Юнікоду»?

Консорціум Юнікоду — це некомерційна організація, в якій працює відділ, мета якого – стандартизація смайлів. Фахівці цього відділення, на сайті компанії помістили велику таблицю з варіантами і пропозиціями, як покращити та виправити існуючі значки, щоб повернути їм початковий сенс.

Наприклад:

  • Відомого сумного колобка з крапелькою в області носа, багато хто сприймає, як хворого застудою смайла або сумного смайлика, який плаче. Насправді така крапелька в аніме або манзі, означає сонливість. Щоб люди не помилялися і правильно відправляли цю картинку, співробітники Юнікоду, пропонують прибрати цю крапельку.
  • Колобок з хмаринками пари, яка йде з носа, сприймається більшістю користувачів, як розлюченість. Смайлик використовують, щоб показати злість чи лють. Але і в цьому випадку, справжнє значення кардинально інше. Цей смайлик означає переможця, людину, яка переживає тріумф. Фахівці компанії, пропонують прибрати цю пару, що вводить в оману.
  • Колобок з відкритим ротом і сумною мордочкою, який користувачі всесвітньої павутини використовують, щоб показати шок або печаль – не передає початкову ідею. Насправді — це колобок з похмурим поглядом (от якось так). Пропонується зменшити рот і додати зсунуті брови, але навіть в цьому випадку, зрозуміти початкове значення не так просто.
  • Є смайлики, які показують складені дві руки, як до молитви. Це можуть бути просто руки, або колобки, які склали руки. Смайлик показує смуток, благання, подяку, уклін, а не – «дай п’ять!», як багато хто звик.

По факту, фахівці Юнікоду намагаються оптимізувати та поліпшити картинки, щоб вони стали зрозумілими й відображали стандартні значення для представників всіх культур.

Поки це питання повністю не вирішене, варто бути обережними у прояві емоцій, щоб уникнути непорозумінь зі співрозмовниками. Особливо це стосується жестів, які в різних країнах означають різні речі. Наприклад: популярний жест — великий палець піднятий вгору, для багатьох означає «клас, супер», але, в деяких країнах, він ображає людину, бо означає, що її послали подалі.

Цікаві способи використання Емодзі.

Крім включення емодзі у переписку, їх можна використовувати ще в деяких ситуаціях:

  • смайликами можна назвати папку з ярликами додатків у iPhone;
  • оскільки в наборі існують не тільки емоції, а й значки та символи, з їх допомогою зручно вставляти в серйозні розмови, ділову переписку;
  • смайли відмінно доповнюють рекламу та різні інформаційні стенди, роблячи їх більш помітними, ефектними та зрозумілими;
  • вони стануть в пригоді на сучасному уроці, дуже ефективні для різноманітності уроків англійської мови.

Звичайно, найпопулярніший спосіб використання – в месенджері та соціальних мережах. Сучасні телефони пропонують предиктивний набір текстів, коли на спеціальній панелі з’являються найбільш підходящі слова. Тепер там з’являються не тільки слова, а й смайлики.

Емодзі та інтернет-маркетинг.

Багато маркетологів, активно використовують популярні картинки, щоб встановити довіру між продавцями та покупцями. На відміну від звичайного тексту, слова якого не завжди передають потрібні емоції, вставки смайликів, змушують людей, потенційних клієнтів, відчувати певні емоції.

Були проведені аналітичні дослідження, де виявилося, що багато брендів в соціальних мережах використовують в публікаціях емодзі. Чому так відбувається?

Використання картинок:

  • безпосередньо впливає на мозок (смайлик посмішки, який користувачі найчастіше посилають один одному, мозок сприймає, як реальну усмішку, забуваючи про те, що людину і його емоції насправді не видно); до речі, такі особливості сприйняття, не були в нас завжди, ми їх придбали, коли соцмережі міцно увійшли в наше життя;
  • підкріплює мову (картинки виконують ту ж функцію, що тон голосу, жест, вираз обличчя; люди стали менше використовувати сленг, вважаючи за краще смайл).

Емодзі — це гарна можливість передати емоції, міміку і навіть тон голосу, в тих випадках, коли неможливо побачити реального співрозмовника. Вони незамінні при спілкуванні в інтернеті.

Про автора

admin administrator