Який показник CR вважається добрим

Авторadmin

Який показник CR вважається добрим

CTR – як підвищити показник клікабельності

Чи добре працює ваш сайт? Яка результативність вашої реклами чи e-mail розсилок? Існує безліч індикаторів, за допомогою яких можна дізнатися відповіді на ці запитання. Але без чіткого розуміння того, як користувачі взаємодіють з сайтом або з обліковим записом у соцмережах, ви пропустите можливості збільшити продажі та розвинути свій бізнес.

Один із найкращих способів підвищити продуктивність — відстежувати та підвищувати рейтинг кліків (CTR) інтернет-проєкту. Давайте розберемося разом, що таке CTR і, головне, що потрібно зробити, щоб цей показник став вищим.

Що таке CTR?

Рейтинг кліків, або CTR, – це показник, який використовується для вимірювання ефективності маркетингових кампаній. Це відсоток користувачів, які натискають на посилання, що веде на сайт у пошуку, або рекламне оголошення.

Збільшення числа кліків доводить, що пропозиція актуальна і цікава для цільової аудиторії. Дані про CTR вебресурсу допоможуть визначити, чи окупаються зусилля щодо SEO-оптимізації, дадуть інформацію про те, який контент найбільш привабливий для вашої аудиторії. Але підкреслимо, що формула CTR не панацея. Щоб отримати повне уявлення про ефективність сайту, потрібно враховувати й інші фактори.

Як порахувати Click Through Rate (CTR)?

В інтернет-маркетингу є багато складних понять та термінів, які потрібно розуміти, але, на щастя, рейтинг кліків (CTR) не входить до їх числа.

По суті, клікабельність – це співвідношення між кліками за посиланням чи рекламою та показами.

Щоб уточнити, як порахувати CTR, наголосимо, що цей показник виражається у відсотках. Наприклад, CTR, що дорівнює 10%, означає, що 10% показів вашого оголошення призвели до натискання на нього.

Чим відрізняється CTR та CR

Іноді можна сплутати два різні показники — CTR (Click-Through Rate) і CR (Conversion Rate). Ці обидві метрики використовуються, щоб оцінити, наскільки успішно працює рекламне просування. Але якщо CTR показує відсоток користувачів, які просто зацікавилися оголошенням, Conversion Rate — це про конверсії.

Щоб дізнатися CR, ділять кількість відвідувачів вебресурсу, які вчинили цільову дію (зробили замовлення, заповнили форму тощо), на кількість всіх користувачів, що перейшли на сайт.

Припустимо, ви запустили РРС-рекламу із метою залучити користувачів на свій сайт. Якщо ви побачите, що оголошення було показано 1000 разів і 50 людей клікнули по ньому, то ваш CTR буде на рівні 5%. А якщо з цих 50 користувачів 10 додали товар до кошика та сплатили, у такому випадку CR становитиме 20%. Таким чином, і клікабельність, і коефіцієнт конверсії виходять досить високі.

Коли показник CTR вважається хорошим

Дані CTR реклами можуть сильно змінюватись залежно від конкретної ситуації на ринку та в тематичній ніші, маркетингового каналу та конкретних цілей кампанії. Проте загалом, якщо клікабельність висока, це означає, що реклама приваблива й аудиторія зацікавлена ​​вашими пропозиціями. Залишається розібратися, які цифри вважатимуться достатніми. Розглянемо середні показники, залежно від платформи для просування.

  • Для пошукової реклами вважається добрим CTR від 1% до 5%. Причому якщо йдеться про роботу в ніші з високою конкуренцією, то вже добре, якщо клікабельність буде на рівні 1-2%. Зі зниженням конкурентності зростатиме CTR. І, наприклад, рекламна пропозиція, орієнтована на жителів невеликого міста, куди тільки заходить новий продукт, може показати вищу клікабельність.
  • Для медійної реклами в контекстно-медійній мережі Google середній CTR на рівні 2%. Але, знову ж таки, підкреслимо, що практично все залежить від ніші, рівня конкуренції в ній, сезонності товару та багатьох інших факторів.
  • У email маркетингу середній CTR зазвичай коливається від 1% до 5%. У цьому каналі показник також може дуже змінюватися.
  • У соцмережах (Facebook, Instagram) клікабельність може змінюватись від 0,5% до 3%, залежно від рекламного формату, аудиторії та інших факторів.

Ще хочемо додати, що мультимедійна реклама зазвичай демонструє вищий рівень клікабельності, ніж текстова. Динамічні формати часто перевершують статичні за цими показниками.

Зрештою, ми хочемо порекомендувати вам порівнювати показники клікабельності не із середніми даними, які можуть бути дуже різними, а з даними у своїй ніші та з показниками своєї компанії. Дуже добре, якщо показники ваших рекламних кампаній зростатимуть.

Від чого залежить показник клікабельності?

Хороший CTR – це мрія кожного інтернет-маркетолога. Значення цього показника залежать від кількох факторів:

  • тематичної ніші. Визначення еталонного CTR, до якого варто прагнути, залежить від сфери діяльності підприємства. Щоб дізнатися про нього, потрібно провести дослідження середнього CTR у галузі;
  • типу ключового запиту. Вищий CTR може бути корисним, якщо ви хочете залучити клієнтів на свій вебресурс за допомогою певного ключового слова або фрази. Але якщо цей запит не конвертується у продажі, а є лише джерелом трафіку, то, можливо, його варто включити до мінус-слів при налаштуванні РРС-реклами;
  • місця розміщення посилання. Якщо ви аналізуєте CTR оголошень, розміщених у Медійній мережі Google, його позиція впливає на значення цього KPI, є показником якості джерела переходів;
  • виду реклами. Існують рекламні кампанії PPC, просування через електронну пошту, Google Ads, медійна реклама, реклама в соціальних мережах тощо. Усі вони використовують CTR як показник результативності. Відповідно, цифри відрізнятимуться.

Формула розрахунку CTR тільки тоді буде працювати, коли прийняті до уваги ці та інші фактори. І тоді буде отримано відповідь на питання, що таке конверсія та як її розрахувати, а особливо – як підвищити.

Чому CTR нижче, ніж ви очікуєте

Безперечно, кожен бізнес, запускаючи рекламну кампанію, хоче підвищити коефіцієнт клікабельності. Але іноді буває так, що просування не досягає результату. Найчастіше низький CTR може бути пов’язаний з однією з трьох причин:

  • ви помилилися з вибором аудиторії для показу реклами;
  • ваша пропозиція тривіальна і нічим не відрізняється від інших у ніші;
  • оголошення нічим не виділяється візуально, тому загубилося у потоці іншої реклами.

Щоб розв’язувати проблему з клікабельністю, прислухайтеся до наших порад.

На що впливає CTR?

CTR – це важлива метрика, тому що вона допомагає зрозуміти своїх клієнтів. На основі її аналізу можна дізнатися, що працює та що не працює при спробі охопити ЦА. Низький показник CTR може вказувати на те, що ви орієнтуєтеся не на ту аудиторію або недостатньо переконливо розмовляєте її мовою, щоб переконати клікнути.

Візьмемо, наприклад, платну пошукову рекламну кампанію, яка направляє людей в інтернет-магазин або на цільову сторінку. CTR онлайн-реклами дозволяє дізнатися, наскільки ефективно оголошення залучає потенційних клієнтів. Потім можна порівняти рекламний текст, тип розміщення та заклик, щоб побачити, у якого оголошення найвищий CTR.

Детальний аналіз цього показника дасть можливість внести корективи у свою роботу та наблизитись до своїх потенційних клієнтів.

Як підвищити показник клікабельності?

Говорити про те, як можна збільшити CTR, можна лише з урахуванням каналу, де відбувається взаємодія із споживачами. Розглянемо ці напрями окремо.

CTR у рекламі

Щоб підвищити показник CTR у рекламних кампаніях, ми радимо уважно спостерігати за реакціями користувачів і протестувати різні креативи та заклики до дій. Зокрема, зробіть таке:

  • переконайтеся, що текст та заклик до дії відповідають настрою вашої аудиторії. Наприклад, якщо пропозиція «Купити зараз» призначена для аудиторії, яка знаходиться на стадії знайомства з продуктом, кліків буде менше, а заклик варто замінити;
  • Звузьте свою аудиторію. Щоб переконатися в правильності своїх дій, запустіть на деякий час рекламу на різні сегменти ЦА і виміряйте клікабельність. Далі можна розвивати той сегмент, де буде вищий відгук;
  • попрацюйте над рекламним текстом. Візуальні ефекти роблять рекламу привабливою, а текст переконує, що це продукт чи рішення, яке потрібне прямо зараз. Отже, використовуйте сильні слова, створіть терміновість, будьте представницькими і робіть все можливе, щоб ваш меседж був сильним;
  • виберіть інтригуючий заголовок, додайте інтерактивність. Пам’ятайте, що саме заголовок привертає увагу, так що розмістіть заклик до дії в ньому, запитайте або використовуйте цифри. Дослідження показують, що цифри у заголовках допомагають збільшити CTR;
  • висловлюйтесь стисло. При спробі знайти ідеальну довжину постів у Facebook вважається, що короткі пости забезпечують вищу залученість і CTR.

Добре працюють безкоштовні пропозиції, акції, знижки. Це змушує людей більше клікати на оголошення, але цей спосіб привернення уваги та підвищення клікабельності потрібно поєднувати із загальною маркетинговою стратегією.

CTR органічної видачі

Всім відомо, що Google враховує більше 200 факторів ранжування, але не кожен знає про те, що сторінки з показником CTR вище за середній мають рейтинг вище. Пропонуємо вам кілька перевірених способів, як підвищити CTR сайту та його окремих сторінок:

  • використовуйте НЧ-запити, що допоможе збільшити кількість цільових переходів;
  • напишіть короткі та ефективні метаописи. Вживайте кожне слово в них із великої літери, використовуйте знаки, які привертають увагу;
  • використовуйте зображення, відеоконтент на сторінках. Це необхідно для підвищення рейтингу кліків і, звичайно, залучення;
  • Створюйте прості, але привабливі заголовки. Особливо зверніть увагу на оформлення сніпету. Детальніше про це розказано у нашій статті «Сніппет сайту: що це, як формується, як правильно скласти»;
  • оптимізуйте швидкість завантаження сторінок. Це важливий чинник, що визначає успіх CTR у маркетингу. Якщо вебсторінка завантажується повільно, люди підуть на інший сайт.

Розмірковуючи над тим, як дізнатися CTR та підвищити його, регулярно порівнюйте показники свого сайту з конкурентами. Якщо виявиться, що ваш вебресурс гірший з точки зору CTR і трафіку, важливо з’ясувати, чим це викликано. Більшість контенту, який отримує хороший відгук, має метатеги, заголовки та контент, синхронізовані один з одним і створені, щоб досягти мети (інформаційної/рекламної) залежно від характеру пошуку. Переконайтеся, що контент також синхронізований, а ключові слова використовуються належним чином.

CTR розсилок

Хоча може здатись, що цей метод застарів, але його не варто скидати з рахунків для залучення клієнтів. У 2022 році середній CTR email розсилок складає 2,69% у всіх галузях. Для підвищення клікабельності надісланих листів постарайтеся:

  • зробити неперевершену пропозицію для генерації кліків;
  • створити контент, спеціально призначений для конкретної аудиторії;
  • використовувати ключові слова, які шукають люди.

З деяких маркетингових методів підвищення уваги до пропозицій можна назвати акції, розіграші, знижки в ціні, обмежені за часом або пропоновані тільки певним користувачам.

Не забудьте вказати карту розташування вашого офлайн-магазину, рейтинги продавців та контактні дані. Ці текстові розширення можуть дати додаткову перевагу над іншими.

Висновки

У більшості випадків питання, як підвищити CTR, часто залишається відкритим, тому що час йде вперед, і переваги користувачів змінюються. Намагайтеся експериментувати з використанням маркетингових стратегій, стежте за змінами показників. Якщо ви не дуже добре знаєтеся на розробці таких стратегій та системах моніторингу за важливими KPI, можете звернутися за допомогою до нашої агенції, де виконають цю роботу професійно.

Що таке CTR: формула розрахунку коефіцієнта клікабельності

Як відомо, якість і ефективність робіт з просування залежать від багатьох показників і складових, які можна і потрібно регулярно перевіряти. Для оцінки використовуються різні методи, інструменти, сервіси та формули. Сьогодні поговоримо про те, що таке показник CTR, як він обчислюється і яке його значення вважається хорошим.

Cleak Through rate, або CTR, — метод аналізу ефективності сайту або його елементів шляхом визначення коефіцієнта клікабельності. Формула розрахунку має вигляд:

CTR = К / П * 100, де К – кількість кліків, П — число показів.

коефіцієнт клікабельності вимірюється у відсотках. Чим вище відсоток, тим краще результат. Цей показник дозволяє виміряти ступінь привабливості гіперпосилання, кнопки, банера, сніппету або будь-якого рекламного оголошення.

За допомогою CTR можна виміряти ефективність будь-якого клікабельного елемента сайту і / або реклами, головна вимога — можливість відстежувати точну кількість показів і кліків.

Різновиди CTR і як підвищити цей показник

Розглянемо види CTR в залежності від об’єкта оцінки.

Коефіцієнт клікабельності пошукової видачі

Для розрахунку цього, дуже важливого показника з точки зору оцінки ефективності просування в пошукових системах, враховують кількість кліків ( переходів ) і загальне число показів у відповідній ПС. Іншими словами, в даному випадку ми можемо визначити клікабельность сніппету.

Для того, щоб визначити коефіцієнт клікабельності з пошукової системи Google, Можна скористатися інструментом Search Console. У розділі « Ефективність » виберіть цікаву для вас сторінку, регіон, пристрій, дату і ключовий запит, після чого у верхньому меню будуть доступні дані про повну загальну середню показнику CTR.

Дізнатися цей показник в пошуковій системі Яндекс можна, скориставшись Вебмайстром. У розділі « Пошукові запити » – « Статистика запитів » також встановіть необхідні настройки і подивіться дані про показання, кліках і відсотку CTR.

Щоб підвищити коефіцієнт клікабельності з пошукових систем, необхідно прописати привабливі мета-теги Title і Description, налаштувати мікроразметку для всіх сторінок сайту відповідно до їх типом.

Отримати безкоштовну консультацію від фахівця з вашого проекту

CTR рекламного оголошення

Визначення CTR рекламного банера, оголошення або блоку не може говорити про ефективність рекламної кампанії в цілому. Причина тому — визначення мети її проведення. основним завданням маркетолога, що розміщує рекламу, є збільшення продажів. Кількість переходів і кліків в даному випадку не можуть допомогти в повній мірі оцінити успішність виконаної роботи.

З іншого боку, зазвичай чим більше кліків привертає елемент, тим вище результативність кампанії з точки зору збільшення продажів. Крім того, якщо CTR рекламних оголошень високий, а кількість конверсій залишає бажати кращого, це дозволяє зрозуміти, що реклама привертає увагу користувачів і мотивує їх перейти за посиланням, але або вона налаштована не на ту цільову аудиторію, або в самому реченні щось не так.

Перевірити цей показник можна в Google Ads, Яндекс Директі або на інших рекламних майданчиках.

Для підвищення показника клікабельності оголошень рекомендуємо попрацювати над наступними елементами:

  • зображення
    Хороша картинка здатна зацікавити і привернути увагу цільової аудиторії. Головне, розуміти, що її ( вашу ЦА ) приваблює і цікавить, а також відмінно знати свій продукт і вміти підкреслити його особливість відповідним зображенням.
  • Відео та аудіо
    Динамічні ролики привертають увагу, виділяючи його від статичних елементів на екрані. Якісне звуковий супровід також рідко залишається непоміченим.
  • інтерактивність
    Можливість взяти участь в міні-грі, вплинути на результат, натиснути на що-небудь або іншим чином відчути себе співучасником того, що відбувається завжди приваблює. Створення інтерактивних форм вимагає певних умінь, фінансових витрат і, звичайно, фантазії.
  • текстовий контент
    Обмежені розміри банера або сніппету не передбачають написання довгих текстів. Але, складаючи коротке запрошення, важливо зуміти відбити в ньому суть пропозиції, а також зіграти на азарті або цікавості користувачів, мотивувавши їх тим самим на перехід. Ступінь володіння і вміння використовувати можливості мови додадуть оголошенню ефективності.
  • вибір каналу
    Один з основних факторів, що впливають на успіх рекламної кампанії і показник CTR, відповідно. Тут допоможе знання цільової аудиторії і середовища її проживання, а також розуміння того, які майданчики мають високий індекс відвідуваності і довіри.

Як розраховується показник CTR: приклади і варіанти використання

Вище ми привели формулу розрахунку CTR, або коефіцієнта клікабельності. Давайте розглянемо, як ця формула використовується на практиці і яким чином вона може допомогти фахівцеві зробити правильні висновки.

    Відомо кількість показів і кількість переходів
    Найпростіший варіант розрахунку CTR, коли завдяки інструментам аналітики нам заздалегідь відомі всі змінні.

Припустимо, ми розмістили банер на головній сторінці сайту. За даними лічильника за тиждень сторінку відвідали 2428 раз, а перехід по банеру на сторінку з умовами акції протягом того ж періоду здійснили 957 разів. Отримуємо значення коефіцієнта клікабельності:

Покази = 118 / 3,75 * 1000 = 34 467.

Тепер можна розрахувати коефіцієнт клікабельності:

З формули обчислення CTR отримуємо кількість показів, яке треба було в минулому році для отримання необхідних результатів:

Покази = 912/16 * 100 = 5 700.

Бюджет на рекламну кампанію в поточному періоді складе: 5700 * 0,12 = $ 684.

Який CTR вважається хорошим?

Для різних каналів і джерел залучення клієнтів середній показник клікабельності буде відрізнятися. До того ж на нього впливають і інші чинники, такі як: тематика бізнесу, рівень конкуренції, сезонність, час показів і т.д.

В органічній видачі пошукових систем рівень CTR буде залежати від позиції сайту і привабливості сніппету. Відповідно, чим вище позиція і привабливіше сніппет, тим більшим буде цей показник.

Середнім CTR для контекстної реклами в Google і Яндекс для товарів і послуг вважається 5-10%, якщо ж він вище 10%, це говорить про гарну ефективності рекламних оголошень.

У соціальних мережах коефіцієнт клікабельності рекламних постів нижче, в середньому – 0,5-2%.

висновки

Ми розглянули, як розраховується показник CTR і для чого нам з вами потрібні ці цифри. Звичайно, це не може бути єдиним інструментом для оцінки результатів. але цей параметр допомагає зробити правильні висновки і на їх основі підвищити ефективність маркетингової стратегії, що стосується вибору каналів трафіку і інструментів залучення цільової аудиторії. Адже кількість переходів на сайт безпосередньо впливає на кількість скоєних цільових дій.

Якщо ви хочете навчитися аналізувати і інші дані про поведінку користувачів на своєму сайті, рекомендуємо пройти 30-ти денний курс «Web-аналітика для бізнесу». У ньому ми докладно розповімо і покажемо про те, що необхідно відстежувати і як використовувати отриману інформацію для підвищення відсотка конверсії і поліпшення поведінкових факторів. повідомивши промо-код « Analytics-CTR » вас чекатиме додатковий приємний бонус до покупки.

Про автора

admin administrator