Який ремінь ГРМ на Весті

Авторadmin

Який ремінь ГРМ на Весті

cassvitaflour.com

На даний момент Лада Веста випускається з 2 двигунами ВАЗ-21129 (1,6 л.) І Ваз-21179 (1,8 л.). Раніше цей автомобіль також оснащувався 8-клапанним двигуном ВАЗ-11189 (1,6 л.). В недалекому майбутньому планується випускати автомобіль з французько-японським силовим агрегатом Renault-Nissan HR16de / h4m. До чого все це? Та тому що ремінь ГРМ на Lada Vesta встановлюється в залежності від типу силового агрегату.

На двигун Renault-Nissan замість ременя ГРМ встановлена ​​ланцюг.

На двигун 11189 встановлюється деталь з артикулом 21080100604082 . Середня ціна – 320 руб. Виробник – компанія Gates (Польща). Найбільш популярний замінник ременя для цього 8-клапанного двигуна – VT25009 . Виробник – VKT (Китай). Середня ціна – 270 руб.

Характеристики ременя ГРМ для 8- клапанного двигуна ВАЗ-11189 Лада Веста

Двигуни ВАЗ-21129 і ВАЗ-21179 з заводу оснащуються ременем з артикулом 8201069699 . Деталь має символіку компанії Рено, яка є офіційним постачальником деталей Lada. Виробник – Gates. Середня ціна – 1250 руб.

Характеристики ременя ГРМ для 16- клапанних двигунів ВАЗ-21129 і ВАЗ-21179 Лада Веста

Найбільш популярні аналоги для оригінального ременя ГРМ двигунів ВАЗ-21129 і ВАЗ-21179:

  • CT 1179 . Виробник – CONTITECH (Німеччина). Середня ціна – 760 руб. Один з п’яти найбільших світових постачальників для автомобільного сектора. Запасти даної моделі має велику популярність, ніж оригінал. Причина – якість не поступається оригіналу, і ціна на деталь в середньому нижче в 2,5 рази.
  • 5671 XS . Виробник – Gates (Польща). Ціна – 1250 руб. Компанія, яка виробляє оригінальні ремені ГРМ для Лада Веста. Якість і параметри аналогічні оригіналу. Відгуки покупців позитивні. На даний момент проблем експлуатацією не виявлено.
  • Bosch 1987949686 . Виробник – компанія Bosch (Німеччина). Ціна – 900 руб. Популярний світовий бренд. Деталь має позитивні відгуки покупців. Використовується в основному на автомобілях марки Рено.

Ремінь ГРМ CT 1179

Ремінь ГРМ 5671 XS

Ремінь ГРМ Bosch 1987949686

Регламентом ТО Лади Веста передбачена заміна ременя ГРМ через кожні 180 тис. Км пробігу. Але фахівці рекомендують міняти його частіше (90-100 тис. Км пробігу). Багато що залежить від інтенсивності використання автомобіля.

Одне з основних проблем при розриві ременя ГРМ є зігнуті клапана. На Весті також присутня така проблема. Виняток становить лише двигун HR16de / h4m, на якому встановлена ​​ланцюг. Щоб виключити розрив ременя, і обійтися дорогого ремонту клапанів, потрібно проводити перевірку ременя ГРМ на кожному ТО.

Що таке ремінь ГРМ, чому він важливий, і що потрібно знати про ремені газоросподільчого механізму

Зізнайтесь, ви не один раз ставили лайки кумедним гіфкам «коли порвався ремінь ГРМ, але не загнуло клапана» в соцмережах? І навіть якщо ні, то напевно чули, що розрив ремня ГРМ – це страшний сон автовласника. В цій статті пропонуємо розібратись чому це правда, а не жарти із соціальних мереж.

Для чого потрібен пасок ГРМ на автомобілі

Основна функція ременя ГРМ (газорозподільчого механізму) – це синхронізувати роботу коленвала і розпредвалу (або розпредвалів). Саме ремінь ГРМ робить так, щоб клапана і поршні не зіштовхнулись один з одним. Пасок ГРМ знаходиться назовні двигуна, закритий захисним кожухом і огинає різну кількість шківів, в залежності від конструкції двигуна. Як мінімум це натягувач, який гарантує коректну роботу ременя ГРМ. Але в сучасних двигунах, де в обмеженому просторі потрібно впихнути побільше агрегатів, ремінь ГРМ захоплює шківи ще і додаткового обладнання. Частіше всього це водяний насос (він же помпа), який відповідає за охолодження двигуна. Але можуть бути і інші агрегати.

І ще трохи теорії. Окрім ременя ГРМ на деяких двигунах може використовуватись ланцюг ГРМ – наприклад, Фіат Добло 1.3 мультіджет або Опель Астра G, з мотором 1.4 Z14XEP. Її переваги – більш міцна і ходить в декілька разів довше. Недолік – в декілька разів дорожча і складніше в установці.

Сам ремінь ГРМ виглядає як гумове кільце певного діаметра, із зубцями на внутрішній поверхні. Незважаючи на те, що на ремені виробником може бути нанесено маркування з напрямком установки, пасок ГРМ не має заданого напрямку обертання – тобто його не можна встановити «задом наперед». Стрілочки важливі для установки по мітках розпредвала і коленвала. Для того, щоб ремінь ГРМ був встановлений правильно і забезпечував коректну роботу двигуна, його потрібно встановити чітко по мітках на самому ремені і на шківах коленвала/розпредвала. От для того, щоб не плутатись з мітками на ремені і малюються стрілочки. Так ми плавно підійшли до питання заміни ременя ГРМ.

Коли замінювати ремінь ГРМ

Чіткої відповіді на це питання немає – кожен автовиробник надає свої особисті рекомендації. Наприклад, ремінь ГРМ Рено Меган 3 1.5 dci потрібно замінювати через 150 000 кілометрів. А ремінь ГРМ у Ford Focus 2 з бензиновим мотором 1.6 літра – 160 000 км або 8 років. І це теж важливий нюанс – іноді для автомобілів з маленькими пробігами ремінь ГРМ потрібно замінювати не по кілометражу, а по віку. Тому що з часом структура ременя руйнується – він просто старіє і може вийти з ладу. Але не у всіх автомобілів інтервал заміни такий довгий. Наприклад, у Hyundai Accent 2008 року 1.4 ремінь ГРМ потрібно починати перевіряти з 60 000 кілометрів і точно замінити на відмітці 90 000. У Шевроле Лачетті з мотором 1.8 F18D3 – через 60 000км.

Тут хочеться надати важливу пораду. Якщо ви купили вживаний автомобіль – то необхідно замінити не тільки всі фільтра, а і пасок ГРМ, при чому разом з усіма роликами/натягувачами і водяним насосом. Бо неможливо встановити, коли вони замінювались, а наслідки виходу з ладу можуть бути дуже серйозними. Відмовитись від цієї заміни можна, тільки якщо у вас є достовірна інформація про ресурси запчастин, якій ви можете довіряти на 100%. Тому що економія може обійтись набагато дорожче.

Що буде, якщо розірветься ремінь ГРМ

Наслідки обриву ременя ГРМ достатньо серйозні. Якщо повернутись до теорії, то буде зрозуміло – одразу після того, як ремінь припиняє синхронізувати роботу розпредвала і коленвала, вони починають обертатись самі по собі. Враховуючи кількість обертів двигуна, за лічені секунди це призводить до того, що поршня і клапана, які зазвичай рухаються так, щоб не пересікатись один з одним, «зустрічаються» в камері згорання. Підсумок – менш міцні клапана деформуються. Це і називається «загнуло клапана». Хоча тільки цими деталями діло не обмежується.

Якщо стався розрив ременя ГРМ, то капремонту двигуна вже не уникнути. Якщо порівняти витрати на заміну паска ГРМ, навіть у комплекті з роликами і водяним насосом, то це в десяток разів дешевше, ніж капітальний ремонт двигуна. Попередити таку ситуацію досить легко.

  • Не ігноруйте інтервали заміни автовиробників. Навіть якщо вам і вашому механіку здається, що ремінь «ще побігає», його все ж таки краще замінити.
  • Проводьте огляд ременя ГРМ при кожному ТО. Так ви або ваш механік зможете виявити проблему заздалегідь (наприклад тріщини)
  • Якщо ви експлуатуєте машину інтенсивніше звичайного (відпрацьовуєте в таксі, багато їздите у відрядження на особистому авто і тд) то замінюйте ремінь частіше. Інтенсивна експлуатація призводить до перегріву, а це руйнує структуру.
  • Звертайте увагу на роботу двигуна і ременя. Сторонні звуки або помітне биття можуть свідчити про проблеми з ГРМ.
  • Замінюйте ремінь ГРМ разом з роликами і натягувачами. Більшість виробників запчастин продають всі необхідні запчастини у одному зручному комплекті. Існують також комплекти ГРМ з водяними помпами – їх можна придбати, якщо інтервал заміни ГРМ співпадає з заміною насоса. Або автовиробник рекомендує замінювати все разом.

Рейтинг ременів ГРМ

Спеціалісти нашого магазину рекомендують ремені і комплекти ГРМ трьох ведучих виробників: Dayco, Contitech, Gates. Це компанії, котрі випускають запчастини преміум-якості, які можна прирівняти до оригінальних. Точніше, ці компанії виробляють ремені для багатьох автовиробників для установки на конвеєрі. При чому кількість ременів для заводської комплектації випускається не менша, ніж для вторинного ринку автозапчастин. Ну а те, що в системі ГРМ економити на якості ременів не варто, ми вже пояснили. До речі, всі виробники пропонують комплекти ГРМ з роликами/натягувачами і водяними насосами.

Dayco – американський концерн, який виробляє ремені ГРМ високої якості. В Україні не так гарно відомий, як конкуренти, але це виключно питання маркетингу і розкрути, тому що їх продукція ні в чому не поступається конкурентам. З 2016 року пропонують також підсилені ремені ГРМ з маркуванням Hight Tenacity. Вони мають додатковий зовнішній шар на зубцях, який робить їх більш зносостійкими.

Contitech – один з двох найбільших в світі виробників ременів. Є частиною концерна Continental, який виробляє різні гумові вироби ( наприклад, всім відомі преміальні шини), а також величезну кількість автомобільної електроніки. З 2017 року в ременях ГРМ, які встановлюють на високонавантажених двигунах, використовується технологія посилення складу Synchroforce Carbon.

Gates – разом з Contitech постійно конкурує за 1 місце у світі ременів. Американська корпорація виробляє ремені більше 100 років і їх продукція використовується не тільки в автомобілях, але і в промисловості. До речі, саме Gates на початку 90-х років запропонував готові рішення для заміни всіх компонентів системи ГРМ – ременя і роликів/натягувачів. Сьогодні в їх асортименті є навіть комплекти з термостатами – для тих автомобілів, де термостат являється частиною системи водяного насосу.

Что такое ремень ГРМ, почему он важен, и что нужно знать о ремнях газораспределительного механизма

Признайтесь, вы же не раз ставили лайки смешным гифкам «когда порвался ремень ГРМ, но не загнуло клапана» в соцсетях? И даже если нет, то наверняка слышали, что обрыв ремня ГРМ – это страшный сон автовладельца. В этой статье предлагаем разобраться почему это правда, а не шуточки из соцсетей.

Для чего нужен ремень ГРМ на автомобиле

Основная функция ремня ГРМ (газораспределительного механизма) – это синхронизировать работу коленвала и распредвала (или распредвалов). Именно ремень ГРМ делает так, чтобы клапана и поршни не столкнулись друг с другом. Ремень ГРМ находится снаружи двигателя, закрыт защитным кожухом и огибает различное количество шкивов, в зависимости от конструкции двигателя. Как минимум это натяжитель, который гарантирует корректную работу ремня ГРМ. Но в современных двигателях, где в ограниченном пространстве нужно впихнуть побольше агрегатов, ремень ГРМ захватывает шкивы еще и дополнительного оборудования. Чаще всего это водяной насос (он же помпа), который отвечает за охлаждение двигателя. Но могут быть и другие агрегаты.

И еще немного теории. Кроме ремня ГРМ на некоторых двигателях может использоваться цепь ГРМ – например, Фиат Добло 1.3 мультиджет или Опель Астра G, с мотором 1.4 Z14XEP. Ее преимущества – более прочная и ходит в несколько раз дольше. Недостаток – в несколько раз дороже и сложнее в установке.

Сам ремень ГРМ выглядит как резиновое кольцо определенного диаметра, с зубцами на внутренней поверхности. Несмотря на то, что на ремне производителем может быть нанесена маркировка с направлением установки, ремень ГРМ не имеет заданного направления вращения – то есть его нельзя установить «задом наперед». Стрелочки важны для установки по меткам распредвала и коленвала. Для того, чтобы ремень ГРМ был установлен правильно и обеспечивал корректную работу двигателя, его нужно установить четко по меткам на самом ремне и на шкивах коленвала/распредвала. Вот, чтобы не путаться с метками на ремне и рисуются стрелочки. Так мы плавно подошли к вопросу замены ремня ГРМ.

Когда менять ремень ГРМ

Четкого ответа на этот вопрос нет – каждый автопроизводитель дает собственные рекомендации. Например, ремень ГРМ Рено Меган 3 1.5 dci нужно менять через 150 000 километров. А ремень ГРМ у Ford Focus 2 с бензиновым мотором 1.6 литра – 160 000 км или 8 лет. И это тоже важный нюанс – иногда для автомобилей с маленькими пробегами ремень ГРМ нужно менять не по километражу, а по возрасту. Потому что со временем структура ремня разрушается – он просто стареет и может выйти из строя. Но не у всех автомобилей интервалы замены такие длинные. Например, у Hyundai Accent 2008 года 1.4 ремень ГРМ нужно начинать проверять с 60 000 километров и точно заменить на отметке 90 000. У Шевроле Лачетти с мотором 1.8 F18D3 – через 60 000 км.

Здесь дадим важный совет. Если вы купили подержанный автомобиль – то нужно заменить не только все фильтры, но еще и ремень ГРМ, причем вместе со всеми роликами/натяжителями и водяным насосом. Потому что невозможно установить, когда они менялись, а последствия выхода из строя могут быть очень серьезными. Отказываться от этой операции можно, только если у вас есть достоверные сведения о ресурсе запчастей, которым вы можете доверять на 100%. Потому что экономия может обойтись намного дороже.

Что будет, если порвётся ремень ГРМ

Последствия обрыва ремня ГРМ очень серьезны. Если вернуться к теории, то станет понятно – сразу же после того, как ремень перестает синхронизировать работу распредвала и коленвала, они начинают вращаться сами по себе. Учитывая количество оборотов двигателя, в считанные секунды это приводит к тому, что поршни и клапаны, которые обычно двигаются так, чтобы не пересекаться друг с другом, «встречаются» в камере сгорания. Итог – менее крепкие клапаны деформируются. Это и называется «загнуло клапана». Хотя только этими деталями дело не ограничивается.

Если случился обрыв ремня ГРМ, то капремонта двигателя уже не избежать. Если сопоставить расходы на замену ремня ГРМ, даже в комплекте с роликами и водяным насосом, это в десятки раз дешевле, чем капремонт. Предотвратить такую ситуацию достаточно легко.

  • Не игнорируйте интервалы замены автопроизводителей. Даже если вам или вашему механику кажется, что ремень «еще походит», его лучше заменить.
  • Проводите осмотр ремня ГРМ при каждом ТО. Так вы или ваш механик сможете обнаружить проблему заранее (например, трещины).
  • Если вы эксплуатируете машину интенсивнее обычного (подрабатываете в такси, много ездите в командировки на личном авто и т.д.), то меняйте ремень чаще. Интенсивная эксплуатация приводит к перегреву, а это разрушает структуру.
  • Обращайте внимание на работу двигателя и ремня. Посторонние звуки или заметное биение ремня могут свидетельствовать о проблемах с ГРМ.
  • Меняйте ремень ГРМ вместе с роликами и натяжителями. Большинство производителей запчастей продают все необходимые запчасти в одном удобном комплекте. Есть комплекты ГРМ с водяными помпами – их можно купить, если интервал замены ГРМ совпал с заменой насоса. Или автопроизводитель рекомендует менять все вместе.

Рейтинг ремней ГРМ

Специалисты нашего магазина рекомендуют ремни и комплекты ГРМ трех ведущих производителей: Dayco, Contitech, Gates. Это компании, которые выпускают запчасти премиум-качества, сопоставимые с оригинальными. Точнее, эти компании и производят ремни для многих автопроизводителей для установки на конвейере. Причем количество ремней для заводской комплектации выпускается не меньше, чем для вторичного рынка автозапчастей. Ну а то, что в системе ГРМ экономить на качестве ремней не стоит, мы уже объяснили. Кстати, все производители предлагают комплекты ГРМ с роликами/натяжителями и водяными насосами.

Dayco – американский концерн, который производит ремни ГРМ высшего качества. В Украине не так хорошо известен, как конкуренты, но это исключительно вопрос маркетинга и раскрутки, потому что их продукция ни в чем не уступает конкурентам. С 2016 года предлагают также усиленные ремни ГРМ с маркировкой High Tenacity. Они имеют дополнительный внешний слой на зубцах, который делает их более износостойкими.

Contitech – один из двух крупнейших в мире производителей ремней. Является частью концерна Continental, который производит различные резиновые изделия (например, всем известные премиальные шины), а также огромное количество автомобильной электроники. С 2017 года в ремнях ГРМ, которые устанавливают на высоконагруженных двигателях, применяется технология усиления состава Synchroforce Carbon.

Gates – вместе с Contitech постоянно конкурирует за 1 место в мире ремней. Американская корпорация производит ремни больше 100 лет и их продукция используется не только в автомобилях, но и в промышленности. Кстати, именно Gates в начале 90-х годов предложил готовые решения для замены всех компонентов системы ГРМ – ремня и роликов/натяжителей. Сегодня в их ассортименте есть даже комплекты с термостатами – для тех автомобилей, где термостат является частью системы водяного насоса.

Про автора

admin administrator