Похило поворотний пристрій для екскаватора

Авторadmin

Похило поворотний пристрій для екскаватора

Технічна енциклопедія TechTrend

Поворотна частина екскаваторів, що включає в себе поворотну платформу з механізмами та робоче обладнання, спирається на раму пневмоколісному ходової візки через роликове опорно-поворотний пристрій. На поворотнійплатформі встановлені силове (дизель СМД-14 або СМД-15) та гідравлічне обладнання, система управління, механізм повороту, паливний бак, кабіна машиніста і противага. У робочого обладнання з складовою стрілою постійними (недемонтіруемимі) елементами єнижня (основна) частина стріли і гідроциліндри підйому.

Поворотна частина екскаватора, що включає поворотну платформу з механізмами та робоче обладнання, спирається на гусеничну ходову візок через роликове опорно-поворотний пристрій. На поворотнійплатформі знаходяться силова установка (дизель), гідравлічне обладнання та система управління, механізм повороту, паливний бак, кабіна машиніста і противага.

Основні види змінного обладнання одноковшових екскаваторів з гідравлічним приводом.Повертають ківш на вивантаження і в забій обертанням поворотної частини екскаватора відносно нерухомого в процесі роботи ходового пристрою.

Екскаватор Е-2503. Механізм повороту IV служить для приведення у врашеніе поворотної частини екскаватора відносногоходового пристрою.

Механічні характеристики електропривода повороту роторного екскаватора. У зв’язку з тим, що відвальний транспортер розміщується на поворотній частині екскаватора, для забезпечення навантаження необхідно, щоб він повертався зі швидкістюповоротної платформи, але в бік, протилежний її обертанню. При роботі двигуна пересування, який може включатися при нерухомих двигунах механізму повороту платформи і відвального транспортера, в ланцюг незалежної обмотки збудження генератора на всіхщаблях командоконтроллера введено максимальний опір. Це дає можливість отримати необхідну знижену швидкість обертання електродвигуна ходового механізму.

Поворот ковша на вивантаження і зворотний поворот в забій виробляються обертанням поворотноючастини екскаватора відносно нерухомого в процесі роботи ходового пристрою.

Для розробки траншей на болотах першого типу в діапазоні температур від 233 К До 313 До поворотну частину екскаватора (ЕО-4121А) з робочим обладнанням зворотня лопата встановлюють нагусеничному резино-металевому ходу. Візок виконують з однорядним розташуванням опорних і підтримуючих котків з гусеницями з резино-металевої стрічки. Опорні й підтримуючі катки виконують з обрезиненних масивних шин бандажного типу. Вінці ведучих коліспривода гусеничних стрічок виготовляють з поліуретану.

Опорно-поворотний пристрій (ОПУ) пневмоколісних і гусеничних екскаваторів, як і у кранів – закритого кулькового або роликового типу призначене для передачі на нижню раму зовнішніх навантажень від поворотноїчастини екскаватора і забезпечення обертання останньої. Механізм повороту складається зазвичай з нізкомоментного гідромотора і зубчастого редуктора, на вихідному валу якого закріплена шестерня, яка забезпечує через нерухомий зубчастий вінець на ОПУ обертання поворотноїплатформі. Відомі також безредукторним пристрої з високомоментимі гідромоторами. Привід поворотного механізму обладнаний гальмом для повної зупинки поворотної платформи в процесі екскавації, а також для її стопоріння при переїздах.

Схема до визначеннярозмірів бази ходового обладнання 5. Прийнявши попередньо вага ходового обладнання з нижньою рамою рівним (035 – т – 0 4) G і знаючи вагу і розміщення його вузлів, можемо для найбільш малої бази ядра перерізу опорної площі визначити найменш вигідне положення поворотної частини екскаватора відносно ходового обладнання та обриси ядра перерізу .

Натяжний пристрій гусеничної стрічки.

Екскаватор ЕО-3322 (див. рис. 14) є першим в нашій країні повноповоротні гідравлічним екскаватором на пневмо-колісному ходу, який серійно випускають з 1971 р. зі змінним робочим устаткуванням зворотної лопати, грейфера та навантажувача. Поворотна частина екскаватора, що включає поворотну платформу з механізмами та робоче обладнання, спирається на раму пневмоколісному ходової візки через роликове опорно-поворотний пристрій. На поворотній платформі встановлені силове обладнання (дизель СМД-14), гідравлічне обладнання та система управління, механізм повороту, паливний бак, кабіна машиніста і противага.

При зміні робочого обладнання екскаватора, коли його платформа розвернута поперек гусениць, а робоче устаткування знято, можливо перекидання в бік противаги, особливо при незначному уклоні в ту ж сторону. Для запобігання цього поворотну частину екскаватора встановлюють в бік підйому і під противагою викладають опорну клітку зі шпал або колод.

У центрі опорної рами прикріплена центральна цапфа. Це порожниста циліндрична відливання, навколо осі якої обертається все поворотна частина екскаватора. Між цапфою і кільцевих рейкою до верхнього настилу кріпиться зубчатий вінець поворотного механізму. Він складається з окремих секторів, з’єднаних між собою болтами. По зовнішній циліндричної поверхні опорної рами розташовані приварені дугові опорні балки для захоплень поворотної платформи, що утримують опорну раму при Шагані.

Поворотна платформа служить підставою для встановлених на ній механізмів робочого обладнання і разом з ними складає поворотну частину екскаватора.

Застосування тензометричного ролика для вимірювання тисків в опорно-поворотних пристроях екскаваторів і кранів відомо давно і є загальноприйнятим. У процесі повороту платформи щодо нижньої рами відбувається обкативаніе вимірювального ролика. Якщо напрямок максимальної чутливості ролика збігається з вертикаллю, то амплітуда запису стає ма ксімальной. Лінія, обвідна амплітуди показань ролика, являє собою в деякому масштабі епюру тисків в опорно-поворотному пристрої. Масштаб епюри визначається з умови відповідності її площі вазі поворотної частини екскаватора.

Електрогідравлічний поворотний пристрій для екскаватора

Електрогідравлічний поворотний пристрій для екскаватора є важливим компонентом у системі екскаватора, оскільки він дозволяє обертати важіль екскаватора, що є важливим для копання. Однак, як і будь-який складний механізм, електрогідравлічний вертлюг схильний до поломок, які вимагають заміни або.

Електрогідравлічний поворотний пристрій для екскаватора є важливим компонентом у системі екскаватора, оскільки він дозволяє обертати важіль екскаватора, що є важливим для копання. Однак, як і будь-який складний механізм, електрогідравлічний вертлюг схильний до поломок, які вимагають заміни або ремонту.

Однією з поширених проблем з електрогідравлічним поворотним механізмом є витоки, які часто виникають через зношування ущільнювачів і прокладок. Це може призвести до втрати рідини, зниження продуктивності та, зрештою, повної поломки. Регулярні перевірки та технічне обслуговування можуть допомогти запобігти витокам і продовжити термін служби компонента.

Інша поширена несправність спричинена перегрівом, який часто виникає, коли система перевантажується або коли гідравлічна рідина не охолоджується належним чином. Перегрів може призвести до пошкодження ущільнень, підшипників та інших внутрішніх компонентів, що призведе до дорогого ремонту та простою.

Застосування продукції електрогідравлічного поворотного механізму різноманітне, оскільки екскаватори використовуються в багатьох промислових і будівельних роботах, таких як земляні роботи, знесення та розміщення важких вантажів на будівельних майданчиках. Поворотний механізм екскаватора має вирішальне значення для ефективної роботи, дозволяючи рукоятці рухатися в кількох напрямках, піднімати важкі вантажі та копати тверді матеріали.

У будівельній промисловості екскаватори використовуються для земляних робіт, таких як копання фундаментів для великих будівель, знесення старих конструкцій і видалення сміття. У гірничодобувній промисловості екскаватори використовуються для видобутку цінних корисних копалин із величезних підземних шахт.

Підсумовуючи, електрогідравлічні вертлюги для екскаваторів є важливими компонентами для різних галузей промисловості, які покладаються на розкопки та видобуток корисних копалин. Регулярне технічне обслуговування та належне використання машини можуть допомогти запобігти типовим поломкам, які призводять до дорогого ремонту та простою. З часом удосконалення технологій і матеріалів продовжує підвищувати надійність і продуктивність цих вертлюгів, роблячи їх ще більш незамінними для промислових і будівельних застосувань.

Популярні Мітки: електрогідравлічний вертлюг для екскаватора, Китай електрогідравлічний вертлюг для екскаватора виробники, постачальники, фабрика

Механізми повороту та ходовий пристрій одноковшових екскаваторів з гідроприводом (стр. 1 из 3)

На сьогоднішній день наша держава без власного виробництва сучасної високопродуктивної, економічно обґрунтованої будівельної техніки не може конкурувати на світовому ринку.

Одним із напрямків розвитку будівельної галузі є використання раціональної техніки та прогресивних технологічних процесів.

Тому технічне переоснащення машинобудівної галузі економіки повинне забезпечувати виконання сучасних вимог до технологій виробництва.

Насамперед це дотримання оптимальних строків та якісного виконання технологічних операцій досягнення високої продуктивності агрегатів та зменшення питомих енергетичних витрат на виконання будівельних робіт за рахунок розширення використання ресурсоощадних технологій виробництва, збалансованих технологічних комплексів машин, альтернативних джерел енергії та зниження технологічного навантаження на довкілля, створення комфортних умов для роботи працівників.

Трактори є основними енергетичними засобами виконання технологічних операцій у різних галузях виробництва. Вони широко використовуються в будівництві, землеробстві, тваринництві.

З кожним роком вони стають усе складнішими, а їх парк – різноманітнішим. Водночас удосконалюються методи й засоби їх обслуговування та ремонту.

Поряд з випуском простих засобів діагностування збільшується виробництво електронних приладів, розробляються перспективні автоматизовані системи та пристрої.

Діагностика, технічне обслуговування та ремонт систем і механізмів, а також прогнозування ресурсу – найважливіші фактори керування роботою та надійністю.

Машиніст бульдозера повинен досконало знати конструкцію трактора, його вузлів, кваліфіковано та своєчасно виконувати регулювальні роботи і технічне обслуговування, вміло виявляти та усувати несправності в процесі експлуатації машин. Тому, мета цієї роботи вивчити конструкцію механізмів повороту та ходовий пристрій екскаваторів.

1. МЕХАНІЗМИ ПОВОРОТУ

Поворот робочого устаткування до місця вивантаження ковша й зворотній поворот до розроблювального вибою здійснюються у повно-поворотних екскаваторів шляхом обертання поворотної платформи. Поворот займає приблизно 60-70% часу робочого циклу й суттєво впливає на його загальну тривалість. Для скорочення часу повороту (тобто скорочення тривалості циклу і підвищення продуктивності екскаватора) інтенсивність повороту повинна бути максимальною. Вона обмежується припустимим навантаженням (крутним моментом) і максимальною швидкістю повороту, при якій екскаватор зберігає стійкість. Для задоволення цих умов параметри механізму приводу повороту вибирають такими, щоб при роботі з найбільше що часто зустрічається кутом повороту платформи (90-100°) відбувалися тільки розгін до максимальної швидкості і гальмування платформи без рівномірного руху зі сталою швидкістю.

Коли привод здійснюють від низкомоментного гідромотора (як на екскаваторах ЭО-5123 і ЭО-6122), збільшують створюваний ним крутний момент, за допомогою редуктора з трьома парами циліндричних шестірень, що зв’язує вали гідромотора й шестірні.

Рис. 1.1. Механізм повороту екскаватора ЭО-5123:

1, 9 – шайби, 2, 7, 8, 10 – болти, 3 – редуктор, 4 – кронштейн, 5, 13 – клини, 6 – планка, 11 – гайка, 12 – штовхач

Вал гідромотора 42 (Рис. 1.2) з’єднаний пружною сполучною муфтою з валом-шестірнею 29 редуктора. Обертання на вал-шестірню 29 передається через напівмуфту 22 і гумові пальці 25. Від ведучої вала-шестірні 29 обертання через зубчасті колеса 30,17 і 10 передається вихідному валові 2. Обігаюча шестірня 1 за допомогою шліців закріплена на консольній частині вала 2 і входить у зачеплення з зубцюватим вінцем опорно-поворотного кола. При включенні механізму повороту Обігаюча шестірня обкатується щодо зубцюватого вінця і приводить в обертання поворотну платформу екскаватора. Усі вали редуктора встановлені на підшипниках кочення.

Рис. 1.3. Механізм повороту екскаваторів ЭО-6122: 1 – корпус, 2 – трубка, 3, 4, 39- манжети, 5 – кільце, 6, 20, 34 – кришки, 7, 28 – вали, 8 – штифт, 9,15,19, 35, 38 – підшипники, 10, 26 – п’яти, 11, 18 – сателіти, 12, 16 – осі, 13, 27 – водила, 14 – оливниця, 17 – щуп, 21 – кулька, 22 – сапун, 23 – гідромотор, 24 – гайка, 25, 40 – шестірні, 29, 33 – зубцюваті вінці, 30, 32 – болти, 31 – прокладка, 36 – втулка, 37 – напівкільце яке встановлюють у корпусі водила 27. Роликопідшипник 38 змазується за допомогою масельнички 14. Відпрацьована олива з корпуса редуктора зливають через трубку 2.

Опорно-поворотний пристрій передає навантаження від поворотної платформи рамі ходового пристрою і забезпечує вільне обертання поворотної платформи щодо ходового пристрою.

На екскаваторах ЭО-5123 і ЭО-6122 опорно-поворотний пристрій являє собою уніфіковані роликові опорно-поворотні кола (Рис. 1.4).

Коло складається з двох скріплених один з одним болтами напівобойм 4 і 5 і зубцюватогоого вінця 2, поверхні яких служать доріжками кочення для циліндричних роликів 3. Торці будь-яких двох сусідніх роликів звернені убік різних пар доріжок кочення (на вінці дві доріжки, на напівобоймах – по однієї). Таким чином, напівобойми 4 і 5 можуть вільно повертатися щодо кільця 1.

Рис. 1.4. Роликове опорно-поворотне коло:

а – розріз роликового кола, б – розташування роликів;

1 – внутрішнє кільце-вінець, 2 – зубцюватий вінець, 3 – ролик,

4, 5 – нижня і верхня напівобойми; У, Г – доріжки катання роликів

Вінець з’єднують болтами з ходовою рамою, а напівобойми – з поворотною платформою, тому платформа може повертатися щодо ходової рами на будь-який кут. Між напівобоймами встановлюють комплект прокладок (однакові форми і розмірів) в один шар по всій окружності суміжних торців напівобойм із приблизно рівними інтервалами між ними.

Ролики, що котяться по доріжках У, сприймають спрямовані вниз навантаження, ролики, що котяться по доріжках Г, працюють як загарбні, передаючи зусилля від напівобойми 4 до кільця 1 і утримуючи поворотну платформу від перекидання. Ролики змазуються через спеціальні масельнички в напівобоймі 5. Роликові кола сприймають горизонтальні зусилля, що зрушують поворотну платформу щодо ходової частини, тому немає необхідності в центральній цапфі.

На екскаваторах ЭО-5123 і ЭО-6122 застосовують зубцюватий вінець 2 із внутрішніми зубами, що знаходяться в постійному зачепленні із шестірнею механізму повороту.

2. МЕХАНІЗМИ ПЕРЕСУВАННЯ

Механізм пересування екскаваторів ЭО-5123 і ЭО-6122 оснащений індивідуальним приводом кожної гусеничної стрічки від низкомоментного гідромотора через триступінчастий редуктор з циліндричними зубчастими передачами.

На Рис. 2.1. показані деталі правої гусеничної стрічки екскаватора.

Рис. 2.1. Редуктор (а) механізму повороту екскаваторів ЭО-5123 і його деталі (б): 1 – Обігаюча шестірня, 2 – вал, 3, 9, 11, 28, 34 – втулки, 4, 14, 19, 21, 33, 38 – кришки, 5, 13, 26, 32, 35, 39 – підшипники, 6 -і кільце, 7, 23 – склянки, 5 – манжета, 10, 17, 30 – зубчасті колеса, 12 – корпус, 15 – рим-болт, 16, 41 – масельнички, 18, 20, 29 – вали-шестірні, 22 – напівмуфта, 24 – фланець, 25 – палець, 27, 31 – кільця розрізні, 36 – шайба, 37 – спускний кран, 40 – щуп, 42 – гідромотор

Через отвір, закритий щупом 40, у редуктор заливають олива, рівень його перевіряють цим щупом.

Зубчасті передачі змазуються при зануренні в масляну ванну редуктора, а також розбризкуванням. Верхня пара зубчастих коліс і підшипник 26 змазуються розбризкуванням олії через трубки в зубчастому колесі 30.

При монтажі змащення набивають у верхні підшипники редуктора, а при експлуатації їх змазують через масельнички 16, укручені в кришки 14, 19, 21.

Нижні підшипники редуктора працюють у масляній ванні. Щоб уникнути влучення в них сторонніх предметів їх закривають зверху кришкою, втулкою 34 і шайбою 36. Сферичний роликопідшипник 5 змазують через масельничку 41, укручену в кришку 4. Для запобігання від витікання олії через підшипниковий вузол і влучення в його порожнину рідкого мастила встановлена склянка 7, заповнений при монтажі густим мастилом, втулка 9, кришка 4, кільце 6 і манжети 8. Олію, що відробила, зливають через спускний кран 37.

Екскаватор ЭО-6122А. На відміну від механізму повороту екскаваторів ЭО-5123 у механізмі повороту екскаватора ЭО-6122А застосований двоступінчастий планетарний редуктор (Рис. 2.2.).

На вихідному валові гідромотора 23 жорстко закріплена сонячна шестірня 25, що знаходиться в постійному зачепленні із сателітами 18. Сателіти 18 установлені на шарикоподшипниках 19 на осях 16 і обкатуються по внутрішніх зубах вінця 29, приводячи в обертання водило 27, жорстко зв’язане з осями 16 і валом 28 другої ступіні редуктора. Вал 28 спирається на п’яту 10, розташовану в розточенні вала 7.

Заодно з валом 28 виготовлена сонячна шестірня, що знаходиться в постійному зачепленні із сателітами 11 другої ступіні редуктора. Сателіти 11 установлені на двох шарикоподшипниках 15 на осях 12 і обкатуються по внутрішніх зубах вінця 33, приводячи в обертання водило 13, жорстко зв’язане з осями 12 сателітів 11, і вихідний вал 7 механізму повороту.

Вал 7 встановлений у корпусі 1 редуктора на роликопідшипнику 38 і шарикоподшипнике 35. На кінці вала жорстко закріплена Обігаюча шестірня 40, що, обкатуючи по зубцюватому вінці опорно-поворотного кола, установленого на рамі ходового візка екскаватора, змушує обертатися поворотну платформу в ту або іншу сторону в залежності від напрямку обертання вала гідромотора 23. Корпус редуктора зверху закритий кришкою 20, що прикріплюється болтами 30.

Про автора

admin administrator