Витрата палива львівський навантажувач

Авторadmin

Витрата палива львівський навантажувач

Витрати палива на навантажувачах Toyota

Витрата палива на вантажній техніці завжди був важливим питанням, а з поточною тенденцією зростання цін на паливно-мастильні матеріали воно стало особливо актуальним. Нижче ми склали таблицю середньостатистичних норм витрати палива на навантажувачах Тойота.

Важливо: це усереднені дані, у вас може бути по-іншому. Точність витрат палива залежить від інтенсивності робіт та стану навантажувача, тому ця тема суто індивідуальна для кожного конкретного випадку. Однак, ви можете ознайомитися із показниками та розрахувати приблизні витрати на паливо для роботи вилкового навантажувача Toyota конкретної моделі.

Навантажувачі Toyota газ-бензин

Марка навантажувача

Вид палива

Норма витрати (літрів в мото-годину)

Навантажувач Toyota 42-5FG15 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 7FGL15 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-7FG14 (дв. 4Y51-V)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Тоyota 42-7FG15 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 32-8FG15 (35 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 32-8FG15 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 5FG20 (дв. 5K)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Тоyota 42-7FG20 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Тоyota 42-7FG25 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 32-8FG25 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Тоyota 42-4FG25 (дв. 5R)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 6FGF25 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 40-6FG25 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 42-7FGF25 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Тоyota 02-7FG30 (дв. 4Y)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-7FG35 (дв. 1FZ)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 5FG50 (дв. Toyota 3F, 74 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувачі Toyota дизель

Марка навантажувача

Вид палива

Норма витрати (літрів в мото-годину)

Навантажувач Toyota 02-5FD15 (дв. 2J)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-5FD15 (дв. 1DZ)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-6FD15 (дв. 1DZ )

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-6FDF15 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-8FD15 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-5FD18 (дв. 1DZ)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-6FD18 (дв. 1DZ)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-6FDF18 (дв. 1DZ)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-7FD18 (дв.1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-8FD18 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 7FD20 (дв. 2Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-6FDF20 (дв. 2ZN0035574, 49 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-7FD20 (дв. 1DZ- II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-7FDF20 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-8FD20 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-5FDF25 (дв. 1Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 6FDF25 (дв. 2Z, 49 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-6FDF25 (дв. 1DZ)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-7FD25 (дв. 2Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-7FD25 (дв. 2Z, 49 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-7FD25 (дв. 2Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-8FD25 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 5FD30 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-7FD30 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 62-8FD30 (дв. 1DZ-II)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-7FD35 (дв. 13Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 72-8FDJ35 (дв. 2Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-7FD40 (дв. 14Z-II, 56 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 02-5FD45 (дв. 11Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 7FD45 (дв. 14Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 5FD60 (дв. 14Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 60-5FD80 (дв. 14Z)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 4FD115 (дв. HUNO J08E-TH, 125 kW)

навантаження (розвантаження) і переміщення вантажів

Навантажувач Toyota 4SDK8 (дв. 1DZ)

навантаження/розвантаження, переміщення грунтів I-II категорії

Списання ПММ на навантажувач

Придбали навантажувач для роботи на складі. За якими нормами списувати паливо? Яким первинним документом вести облік напрацьованих ним мотогодин? Давайте розберемося.

При списанні ПММ суб’єкти господарювання зазвичай орієнтуються на Норми № 43*. Але вони встановлюють норми витрати палива для автомобільного транспорту. Чи є таким навантажувач?

* Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43. Питання з обов’язковістю/необов’язковістю застосування цих норм ми підіймали, зокрема, в статті «Списання ПММ: гарячий дайджест» (журнал «Бухгалтер 911», 2017, № 24).

Якщо зазирнути в Закон про Митний тариф, то навантажувачі потрапляють у розд. XVI «Машини, обладнання та механізми…» і транспортними засобами не вважаються.

З іншого боку, Правила № 21** і Правила № 200*** відносять навантажувачі до технологічних транспортних засобів.

*** Правила проведення техогляду технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, затверджені наказом Держкомітету по нагляду за охороною праці від 10.09.2004 р. № 200.

У Нормах № 43 в таблиці Б1 «Норми витрат палива для спеціальних і спеціалізованих автомобілів» наведені норми витрат палива на деякі моделі навантажувачів (у тому числі з розрахунку на 1 годину їх роботи). Але норми витрати палива на звичайні складські навантажувачі навряд чи там можна знайти.

Варто зазначити, що на деякі моделі навантажувачів (використовуваних у будівництві), норми витрати палива встановлені в інших нормативних документах.

Якщо ви використовуєте модель навантажувача, не названу в Нормах № 43, то можете визначити норми витрати палива (зазвичай, з розрахунку на 1 мотогодину роботи) самостійно, використовуючи технологічні норми, наведені в техдокументації заводу-виробника, або розрахувавши їх з використанням технічних даних, зазначених у техдокументації.

Важливо! Можливість установити такі норми встановлює спеціально створена комісія підприємства (п.п. 2.2.1 Норм № 43 говорить про те, що комісія повинна складатися не менше ніж із трьох фахівців підприємства). Тому наказом керівника підприємства має бути створена спеціальна комісія по підприємству.

Результати розгляду комісії оформляються Актом про встановлення норм витрати палива на роботу навантажувача, який затверджується керівником підприємства. За бажання, встановлені комісією норми можна затвердити в державному підприємстві ДержавтотрансНДІ, подавши їм на розгляд один екземпляр складеного комісією акта (такі послуги надаються на платній основі).

Якщо ви плануєте передавати норми на затвердження в ДП ДержавтотрансНДІ, то використовуйте «шаблонну» форму акта про встановлення норм витрати палива, наведену в Додатку Е Норм № 43.

Якщо в техдокументації заводу-виробника навантажувача відсутні норми або технічні дані, необхідні для їх розрахунку, то встановити норми витрати палива підприємство може, знову ж таки, за допомогою спеціально створеної на підприємстві комісії, провівши контрольні заміри витрати палива (виходячи з п.п. 2.2.2 Норм № 43 таких замірів має бути не менше трьох).

Результати вимірів усереднюються, оформляються Актом контрольних замірів витрат палива і затверджуються керівником підприємства. Якщо передаватимете норми на затвердження в ДП ДержавтотрансНДІ, то використовуйте «шаблонну» форму акта, наведену в Додатку Ж.

На випадок нерозуміння з податківцями зазначимо, що в цілому суди схильні вважати, що витрата ПММ не обов’язково повинна відповідати Нормам № 43, але списання ПММ обов’язково повинно бути врегульоване внутрішніми наказами підприємства і підтверджене відповідними розрахунками.

З нормами визначилися. Далі, звісно, потрібен первинний документ, що підтверджує фактичне витрачання палива навантажувачем. Оскільки витрата палива в нашому випадку буде прив’язана не до пробігу, а до відпрацьованих мотогодин навантажувача, то такий документ повинен фіксувати кількість напрацьованих годин навантажувачем. Для небудівельної спецтехніки затвердженої форми такого документа немає — її затверджує підприємство самостійно. При цьому такий документ повинен містити всі обов’язкові реквізити первинного документа, передбачені ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік:

— назву документа (форми);

— назву підприємства, від імені якого складено документ;

— зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

— посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

— особистий підпис або інші дані, які дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

За основу можна взяти, наприклад, типові форми, які використовуються для обліку роботи будівельної спецтехніки, — наприклад, «Рапорт про роботу будівельної машини (механізму)» типової форми № ЕБМ-3 (затверджено наказом Мінстату від 13.06.97 р. № 149).

У будь-якому разі в такому первинному документі повинні фіксуватися:

— кількість відпрацьованих навантажувачем годин за зміну;

— витрата палива за зміну (залишок палива на початок зміни, витрату, залишок на кінець зміни).

Такий документ може складатися як щодня, так і раз на тиждень або раз на місяць.

Про автора

admin administrator